Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הלך לי היום המצבר ברכב.
למיטב זכרוני הוא מעל 3 שנים וגם כנראה התרוקן כי בתקופה האחרונה לא נוסע אתו כל כך הרבה.
מתכנן ביום א' להתניע עם כבלים ולנסוע למוסך חשמל שיבדוק אם אפשר להטעין אותו או להחליף לחדש ( שרוב הסיכויים שזה מה שיקרה).
בעיקרון יש לי קצת ידע בנושא ועשיתי דברים כאלו בעבר, אבל ברכב הזה חיבורי המצבר הם לא סטנדרטיים עם פלוס ומינוס ברורים.
יש שם כמה חיבורים בגדלים שונים.
בשעתו נאמר לי שעלי לחבר לאחד מהם את הפלוס ואת המינוס לכל מקום בגוף הרכב, למשל אחד הברגים.
רק לא ברור לי לאיזה חיבור פלוס לחבר.
מצרף צילום.
שאלה נוספת, יש מוסכי חשמל שמפרסמים הגעה עד אליך עם מצבר מתאים.
האם שווה לעשות דרכם, או לגשת למוסך?
מבחינת התאמת מצבר וגם מבחינת מחיר.


 

20200717_232155.jpg

עריכה אחרונה על ידי dog
פורסם

כל הכבלים שצילמת אלו מינוסים.
צלם תמונה יותר מלמעלה, שיראו את כל המצבר, ונוכל לכוון אותך איך לחבר

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם

אני מצרף תמונה מרכב דומה של חבר פורום.

 

כבל פלוס תחבר לפלוס של המצבר (תרים את כיסוי הפלסטיק) כבל מינוס לבורג של תשובת מנוע, ראה קובץ PDF מצורף.

 

ecefd939fd6ae06eb4a4f909b5bc6b3a.thumb.jpg.b3f035547f9265af7dcdab2bcd980ae0.jpg

 

 

155_156_207-an-ed02-2009.pdf

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, dog כתב:


שאלה נוספת, יש מוסכי חשמל שמפרסמים הגעה עד אליך עם מצבר מתאים.
האם שווה לעשות דרכם, או לגשת למוסך?
מבחינת התאמת מצבר וגם מבחינת מחיר.
 

 

כמו בכל קניה או פעולה צרכנית יש לבצע סקר שוק והשוואת מחירים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם המצבר גם ככה מעל גיל 3 ואתה מתכנן להחליף, לא הייתי מתעסק בהנעה תזמין מצבר עד הבית. כולל הגעה והחלפה לוקחים על שירות אקסטרה של 50-70 שקלים בלי כאב ראש.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אוקי הבנתי איפה הפלוס.
הסתתר מאחורי עוד מכסה פלסטיק קטן.
תודה.
 

20200718_095236.jpg

20200718_095303.jpg

לפני 4 שעות, kompy כתב:

 

כמו בכל קניה או פעולה צרכנית יש לבצע סקר שוק והשוואת מחירים.

זה ברור, שאלתי יותר בנוגע לאיכות והתאמת המצבר.

לפני 1 שעה, elad11 כתב:

אם המצבר גם ככה מעל גיל 3 ואתה מתכנן להחליף, לא הייתי מתעסק בהנעה תזמין מצבר עד הבית. כולל הגעה והחלפה לוקחים על שירות אקסטרה של 50-70 שקלים בלי כאב ראש.

יש מצב שזה מה שאעשה.
אבדוק אתם טלפונית ביום ראשון.
היום אין לי צורך לנסוע עם הרכב.

עריכה אחרונה על ידי dog
פורסם (נערך)

לא בטוח המצבר מת, אולי הוא נפרק עכב מיעות נסיעות. תניע ותן סיבוב ארוך בסל"ד בינוני+ אם למחרת לא יניע תזמין את השירות, ממליץ על וארטה סטארט-אפ, תמורה טובה לכסף.

עריכה אחרונה על ידי shellcase
  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אחרי נסיעה ארוכה יחסית אתמול, הבוקר המצבר התניע.
אמנם כבר בתקופה האחרונה חשתי שמהירות הסיבוב של המתנע לא כמו כשהמצבר היה במצב חדש יותר.
איך אתם ממליצים לשמור את המצבר טעון איכשהו, גם כשאני לא חייב לעשות נסיעה?
להישאר עם הרכב מותנע במקום כמה דקות, בלתת גז נניח למהירות סלד 2000, או חייבים נסיעה בפועל?
והאם התנעות סרק כאלו לא יעלו בדלק בסוף יותר ממצבר חדש.
מצד שני גם מצבר חדש, אם לא אסע הרבה, גם הוא יתרוקן עם הזמן.
שאלות קשות (-:


 

פורסם

אתה יכול לרכוש מטען מצברים במידה ויש לך שקע חשמל קרוב לרכב.

אם המצבר כבר בסוף חייו אז אין כל כך טעם לנסות ולהחיות אותו.

עדיף לעשות נסיעה של רבע שעה לפחות, כמה דקות בחניה לא יתנו לך הרבה.

  • אהבתי 1
פורסם

מישהו אגב יכול להסביר לי מה הסיבה שאומרים שנכון יותר לנוסע עם הרכב מאשר להפעיל את המנוע בעמידה, על מנת לטעון את המצבר.
ההגיון שלי אומר דווקא אחרת.
אם רמת הטעינה נקבעת על ידיד מהירות ומשך הסיבוב של האלטרנטור, הרי בעמידה המצבר כמעט ולא מועמס בכלום, לעומת נסיעה ששם יש מזגן ועוד דברים הצורכים ממנו.

פורסם

הסיבה היא סל"ד נמוך של המנוע בעמידה, האלטרנטור מסתובב לאט ומספק טעינה מינימלית.

 

בנסיעה רוב הזמן המנוע פעול בסל"ד בינוני ואיתו האלטרנטור, שם הוא מספק טעינה חזקה הרבה יותר.

 

 

פורסם (נערך)

אוקי, בעצם מה שאתה אומר שאם מהירות הסיבוב בעמידה תהיה זהה לזו שבנסיעה, לא יהיה הבדל בנושא.
כוונתי בשאלה הייתה בעמידה, תוך מתן גז למהירות בינונית ומעלה.

עריכה אחרונה על ידי dog
פורסם

היה לי בדיוק אותו הדבר שבוע שעבר. מצבר של בוש בן 4 התרוקן מת בלי התראה מוקדמת. טעינה ארוכה, אבל ממש ארוכה כזאת של איזה 16 שעות וכמו חדש. ביום רביעי טענתי. היום האוטו הניע בלי היסוס. כך שלא הייתי רץ להחליף. אגב האוטו בתמונה שלי ומחובר למטען. גם לא חייב שקע ליד האוטו. לא מסובך לפרק אותו. צריך בוקסה 10 ארוכה.

Sent from my SM-T590 using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 35 דקות, Ahbarony כתב:

היה לי בדיוק אותו הדבר שבוע שעבר. מצבר של בוש בן 4 התרוקן מת בלי התראה מוקדמת. טעינה ארוכה, אבל ממש ארוכה כזאת של איזה 16 שעות וכמו חדש. ביום רביעי טענתי. היום האוטו הניע בלי היסוס. כך שלא הייתי רץ להחליף. אגב האוטו בתמונה שלי ומחובר למטען. גם לא חייב שקע ליד האוטו. לא מסובך לפרק אותו. צריך בוקסה 10 ארוכה.

Sent from my SM-T590 using Tapatalk
 

לא הבנתי.
איך ועם מה בדיוק טענת?

×
×
  • תוכן חדש...