Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, יש לי סיטרואן ג'מפי (2004).

לפעמים כשאני מדליק את הרכב יש טפטופים מהמשאבת סולר, וזה בהמשך מפסיק. (כמו כן יש הזעה, או טפטוף קל בקופסה של הסנן סולר).

האם להתייחס לזה או להמשיך כך.

 

ומה הגורם לטפוף?

פורסם

סולר לא יכול לגרום לדלקה לכן מהחינה הזו אין בעיה אבל:

 

1. אני לא יודע איך אפשר לחיות עם ריח של סולר באוטו.

2. סולר שמטפטף על חלקי גומי שונים די מהר הורס אותם, זה יכול להיות צינור קירור, בוקסת משולש, תושבת כלשהי וכו'. 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

מה עם סולר שמטפטף על הכביש עלול לגרום להחלקה והריגת רוכב אופנוע בקלות.

לעניין הנזילה, צריך לייבש הייטב את איזור הנזילה ולעקוב מהיכן מתחילה.

  • אהבתי 1
פורסם

תודה, מדובר בטפטוף שבנסיעה הוא מפסיק, או מורגש בקושי (כך שאין סכנה לאופנועים).

רק כאשר אני מתניע את האוטו (לא תמיד) יש טפטוף.

הטפטוף למיטב ידיעתי לא מרטיב איזה צינור. 

בקיצור עדיף להתעלם, מאשר להכנס להוצאה של החלפת משאבת סולר.

פורסם (נערך)

תודה רבה. אני אבדוק
 

בעיקר השאלה שלי הייתה האם משאבת סולר מטפטפת יכולה לגרום לבעיות במנוע או להרוס דברים אחרים. או שאפשר לחיות עם זה

עריכה אחרונה על ידי אבי2
פורסם (נערך)

כעת הפנו אותי לשאלה בפורום, שהיה לו בדיוק אותה בעיה. (בדיוק מאותו מקום הנזילה) גם אצלי מפסיק אחרי התחלת נסיעה
 

 

עריכה אחרונה על ידי אבי2
×
×
  • תוכן חדש...