Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סונומה מונמכת - מי מכיר, מי יודע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין ליצור קשר עם בחור בעל סונומה מונמכת ומשופרת, שעבד (עובד?) באחת הסוכנויות ברחוב המסגר. תודה על כל עזרה.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

תקן אותי אם אני טועה... אבל סונומה זה לא האוטו הענקי של GMC? מסחרית? יש כאלה מונמכות ומשופרות? ולמה לעזאזל?

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם

בסטנדרטים של GMC הסונומה הייתה די קטנה. הג'ימי בוסס עליה.

95%20Sonoma.JPG

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
תקן אותי אם אני טועה... אבל סונומה זה לא האוטו הענקי של GMC? מסחרית? יש כאלה מונמכות ומשופרות? ולמה לעזאזל?
לא. הדגם הגדול של GMC הוא הסיירה. הסוונמה נחשב לקומפקטי אצל האמריקנים. אפנת ה-Lowriders מאד נפוצה אצלם. למה? ולשים מערכות שמע של עשרות-אלפי דולרים ולמלא את המכונית ברמקולים יותר הגיוני? להגביה רכבי-שטח במטרים מעל הקרקע זה הגיוני? לנסוע בטנדר ענק כרכב יומיומי זה הגיוני? לשים צמיגי "24 על האמר H2 זה הגיוני? ברוך הבא לעולם הרכב...

 

טל

Pickup_036.jpg

Pickup_043.jpg

sonoma lowrider.jpg

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

צודק... אני מניח שעל טעם ועל ריח..... :wink:

 

בכל מקרה אני עדיין רוצה שמישהו יסביר לי איך לשפר את ה1.4 שלי :roll:

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם
צודק... אני מניח שעל טעם ועל ריח..... :wink:

בכל מקרה אני עדיין רוצה שמישהו יסביר לי איך לשפר את ה1.4 שלי :roll:

הייתי בטוח שאתה רוצה הוכחות שטל שביט הוא אכן טל שביט...
פורסם
יש מישהו בחדרה עם צבע מיוחד ונראה לי מונמכת..תבדוק

כן, סע לחדרה ותשאל את דוד, הבעל מכולת

מה איזה דוד? נו, הנמוך..הבן של תקווה, מכיר?

אחלה, אז דוד מכיר את משה, שראה לפני שנה כזו מונמכת.

והייתה צבועה באדום - שזה צבע מיוחד אצל הסונומה, כי הרגיל זה לבן.

הוא בטוח ידע.

 

:roll:

פורסם
צודק... אני מניח שעל טעם ועל ריח..... :wink:

 

בכל מקרה אני עדיין רוצה שמישהו יסביר לי איך לשפר את ה1.4 שלי :roll:

אמרתי לך כבר תקנה 205 gti או 106 gti

ואני ישמח לקחת את העגלה שלך :wink:

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

×
×
  • תוכן חדש...