Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נתקלתי במקרה באיזה ערוץ יו-טיוב שאולי חלקכם מכירים ואולי גם הוזכר פה, אבל פעם ראשונה שאני נתקל בו.

הערוץ בודק שחיקה של חתיכת מתכת על גלגלת באמצעות שמנים שונים. הערוץ הוא ברוסית ואני לא דובר את השפה אבל אפשר להבין משם כמה דברים.

הוא בוחן הרבה שמנים נפוצים בארץ כמו המוטול, קסטרול, KIXX, ליקווי מולי ו-ZIC.

חלקם מאוד מאכזבים.

רציתי לגוון בטיפול הקרוב ולשים KIXX PAO ואחרי הסרטון - אני חוזר בי ונשאר עם מוטול או קסטרול.

עוד הפתיע אותי ההבדל בין הקסטרול מגנטק ל-EDGE. 

 

אגב, עד כמה לדעתכם המבחן הזה רלוונטי באמת?

 

הערוץ:

https://www.youtube.com/user/alexanderdvr/featured

 

מוטול לדוגמא:

קסטרול מגנטק:

 

קסטרול EDGE:

 

ליקויי מולי סגול:

 

KIXX PAO:

 

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם

תודה שהזכרת לי לעדכן את פוסט השימוש בשמני מוביל. 

עכשיו בטיפול שהרכב עבר קניתי באוטודיפו שמני מוביל לטובת ההחלפה.

קיבלתי החלטה שבלנדקרוזר מעתה רק שמני מוביל.  

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חשוב להבין שמציגים כאן בדיקה של אלמנט בודד של השמן, אומנם משמעותי, אבל יש עוד אלמנטים לא פחות חשובים של השמן, כגון עמידות לשינוי טמפרטורה, שימור תכונות, עמידות לחימצון, אורך חיים, יכולות ניקוי ועוד. 

 

 

פורסם

חלקלא קטן מההשמנים שהוא בודק הם בצמיגות 5W40.

עד כמה זה רלוונטי לי, שאני משתמש בשמן בצמיגות 5W30? אני יכול לקחת את התוצאות של בדיקת שמן בצמיגות 5W40, ולהשליך אותן על שמן בצמיגות 5W30 מאותו יצרן/סדרה/תקן?

×
×
  • תוכן חדש...