Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוצפה של מוסך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני החלטתי לנהוג אפילו ביותר משנה זהירות, לא נכנס למוסכים בפתח תקווה מהיום.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי דעתי,

לא מבין למה להשאיר את האוטו ככה במקום זר, בתור אחד שגולש בקארזפורום וכנראה מבין טיפה. תזמין את החלק לבד כשהאוטו אצלך ורק תן למוסך להרכיב אחרכך. 

גם מוסך שעובדים בו האנשים הכי ישרים בעולם, יעשה הכל ברמת ציפיות שלו וברמת שירות שנראית לו סבירה. ולכן כשאכפת לך מהאוטו אתה צריך לנהל את זה ולא להתייחס לאוטו כאילו הוא בליסינג ואתה נותן אותו למוסך שיתמודדו. 

ברור שבעולם אידאלי היית הולך למוסך יבואן רשמי והוא היה עושה לך עבודה שלא חורגת מהמקוריות במילימטר, במחירי חלקים כמו מאיביי, בזמן הכי מהיר ובלי לדבר כמו ערסים, אבל זה ישראל ואי אפשר לקבל הכל ביחד.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, מיץ פטל כתב:

ואם לא נסעו ברכב והקבלות נפלו מהכיס של מישהו שרק נכנס לרכב למשהו שקשור בתלונה שלשמה נכנסת למוסך?

מצטער, הבעיה בפוסט היא שלא פנית לקבל את תגובת המוסך. יתכן ויש תגובה טובה ומשהו שלא חשבת עליו. זה לא הוגן.

 

אם באמת נסעו ברכב לסידורים וכד', ללא סיבה ראויה וללא התייחסות רצינית לתלונה - רע מאוד!

 

אני הוכחתי את בעל המוסך על הקבלות. תגובתו: הוא אכן נסע ברכב, כי רצה להשוות את מה שאני מרגיש ברכב שבגינו שמתי את הרכב במוסך, לתחושות מרכב זהה אחר. אממה, זה עדיין לא מצדיק לעצור נניח בסופר בערב עם הרכב שלי ולהמשיך איתו הבייתה. וכן, ברור לי שהוא המשיך איתו הבייתה כי הוא לא יחזיר את הרכב למוסך בשעה 19:40 (השעה של הקבלה). 

לגבי סיבוב בצהריים, זה העובד השני של המוסך. שוב, אין שום סיבה לנסוע בצהריים ברכב שלי, למקום אשר מרוחק 4 ק"מ לערך מהמוסך, בשביל לקנות כל מיני דברים (שלא קשורים לרכב). 

עכשיו, כפי שאמרתי, הרכב היה אצלם שבוע וקצת. כאשר דיברתי איתם שלשום בשביל לבדוק מה קורה עם הרכב, הם אמרו לי שהם נסעו ברכב מבחינת הנסיעה לשם חוויית התלונה שבגינה התכנסנו למוסך. זאת אומרת, הנסיעות שלהם לשם בדיקת הרכב מקצועית, כבר התרחשו בימים שקדמו לשלשום!! ואין לי ספק, שגם במסגרת הנסיעות האלו, קרו דברים שלא אמורים להתרחש מקצועית. כלומר, כנראה שגם הנסיעות האלה, להערכתי, שימשו בין היתר לסידורים. זאת אני משער, לפי "הרוח הליברלית" אשר מאפיינת כנראה את המוסך. 

לפני 10 דקות, liorwohl כתב:

לפי דעתי,

לא מבין למה להשאיר את האוטו ככה במקום זר, בתור אחד שגולש בקארזפורום וכנראה מבין טיפה. תזמין את החלק לבד כשהאוטו אצלך ורק תן למוסך להרכיב אחרכך. 

גם מוסך שעובדים בו האנשים הכי ישרים בעולם, יעשה הכל ברמת ציפיות שלו וברמת שירות שנראית לו סבירה. ולכן כשאכפת לך מהאוטו אתה צריך לנהל את זה ולא להתייחס לאוטו כאילו הוא בליסינג ואתה נותן אותו למוסך שיתמודדו. 

ברור שבעולם אידאלי היית הולך למוסך יבואן רשמי והוא היה עושה לך עבודה שלא חורגת מהמקוריות במילימטר, במחירי חלקים כמו מאיביי, בזמן הכי מהיר ובלי לדבר כמו ערסים, אבל זה ישראל ואי אפשר לקבל הכל ביחד.

זה חלק מורכב מתוך מכלול הרבה יותר גדול ומורכב לכשעצמו, שלא תצליח למצוא באיביי ושות'.

לפני 2 שעות, RK כתב:

אם הכל מגובה בכתובים (קבלות) - מה המניעה לפרסם את שם המוסך? הרי המטרה היא כן שיימינג. אם לא היית רוצה, לא היית כותב סימנים מזהים לכאורה (מיקום, התמחות). אלא אם, כמובן, הדברים הם לא בדיוק כמו שאתה מתאר, ואז זה סיפור אחר, לכאורה כמובן. 

 

מעניין.

הדברים הם בדיוק מה שאני מתאר. מי שמנחש את המוסך, שינחש. אני בכל זאת לא מעוניין לעשות שיימינג ולרשום את שם המקום. אולי כי זו לא פעם ראשונה וגם לא שנייה ושלישית שאני מגיע למוסך הזה למגוון טיפולים.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
פורסם

אתה לא יכול להגיד שאתה לא עושה שיימינג, כי זה מה שאתה עושה. לי נראה שאתה מפחד מתביעת לשון הרע, אז אתה מנסה להסוות. 

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 30 דקות, BRAVO30 כתב:

זה חלק מורכב מתוך מכלול הרבה יותר גדול ומורכב לכשעצמו, שלא תצליח למצוא באיביי ושות'.

 

לכל חלק יש מקט, לאו דווקא באיביי. ואפשר למצוא. אם תרצה לנסות אותי - דבר איתי בפרטי ותתאר לי את הבעיה.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, EliC25 כתב:
 

לכל חלק יש מקט, לאו דווקא באיביי. ואפשר למצוא. אם תרצה לנסות אותי - דבר איתי בפרטי ותתאר לי את הבעיה.

אני אסביר לך משהו. בנוגע לבעיה ברכב...אותו מוסך טוען שהזמין את אותו חלק ממחסן החלפים של החברה. אולי הוא טעה בהזמנה ואולי לא (מספר מק"ט, שילדה וכו'). אולי המחסן חלפים טעה. מה שקרה, החלק שהורכב ברכב שלי, זה כנראה חלק שמיועד לרכב אחר. כתוצאה מכך, הרכב לא מתפקד כפי שאמור לתפקד במקור. וזה מה שמפריע לי. המוסך טוען, שאין במחסן החלפים את החלק המתאים ושגם אי אפשר להחזיר להם את החלק שהם העבירו למוסך ואשר הותקן ברכב. מבחינתו של המוסך, הם לא מבינים בכלל את הקטנוניות שלי שזה מפריע לי. לטעמי, זה היה מפריע לכל אחד אחר באותה מידה כי אני מוצא שזה מאד מאד משמעותי. 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
פורסם

אתה לא צריך להסביר את זה לי. יש לך טענות, לא בטוח נכונות, גם לגבי העבודה וגם לגבי ההתנהלות. אתה עושה שיימינג פאסיב אגרסיב, ולא מוכן לגלות עובדות. לא בטוח בצדקתך, אבל מאד כועס. אולי עליהם, אולי על עצם העובדה שהכל אפור ואתה בעצמך לא בטוח שאתה צודק. 

השאלה היא מה אנחנו אמורים להסיק מכל זה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, RK כתב:

אתה לא יכול להגיד שאתה לא עושה שיימינג, כי זה מה שאתה עושה. לי נראה שאתה מפחד מתביעת לשון הרע, אז אתה מנסה להסוות. 

ממש לא כי הצדק איתי. סתם לא נעים לי מהמוסך. בנוגע לנסיעות שבוצעו ברכב, זה לא אמור להיות ככה. אבל בסדר, מאמין שהם ביצעו את זה בתום לב, כי הם מרגישים אולי חופשיים עם הלקוחות או לא יודע מה. 

בנוגע לטיפול הלא מקצועי בבעיה, אין לי מה לעשות, אני מסוג האנשים השקטים שלא עושה רעש, אני לא האיש עם המרצדס שמעמיד את הרכב מול האולם שלהם בהרצליה. בדיוק ההיפך. הם הסבירו לי שאין להשיג את החלק הזה וזהו. אז מי שטעה לטענתם, זה המחסן חלפים ששלח חלק לא מתאים, בדיעבד. תתייחס לפוסט הזה כאל פריקת עול. אני ידעתי מלכתחילה שעדיף לי ללכת למוסך רחוק יותר שיש לו ניסיון באותה בעיה ואני משוכנע שאותו מוסך לא היה מפשל. פשוט זה מוסך שרחוק לי ורציתי באמת להאמין שהמוסך שכן הלכתי אליו, כן יידע לפתור את הבעיה. אבל לצערי, אני כמעט אף פעם לא טועה במה שהאינסטינקטים שלי אומרים לי ויצא שנכוויתי. 

לפני 5 דקות, RK כתב:

אתה לא צריך להסביר את זה לי. יש לך טענות, לא בטוח נכונות, גם לגבי העבודה וגם לגבי ההתנהלות. אתה עושה שיימינג פאסיב אגרסיב, ולא מוכן לגלות עובדות. לא בטוח בצדקתך, אבל מאד כועס. אולי עליהם, אולי על עצם העובדה שהכל אפור ואתה בעצמך לא בטוח שאתה צודק. 

השאלה היא מה אנחנו אמורים להסיק מכל זה.

לא מבין בכלל את המסקנה שלך. אבל אתה עו"ד הרי. אתם אלופים בלסלף דברים ולגלגל אשמה על הצד השני. לא בקטע אישי או משהו, אבל הבנתי את הראש שלך. יכול רק להבטיח לך, שאם היה מדובר בך וברכב שלך, אתה בטוח לא היית שותק על זה.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
פורסם

אולי אלופים בלסלף דברים, ואולי פשוט מאומנים בלראות דרך ניסיונות להסתיר דברים 😉

כי מי שלא נעים לו, לא הולך ומפזר רמזים. 

 

לגבי הבחור עם המרצדס - אתה חושב שעזר לו? שנתיים לפחות, וזה רק ממה שאני זוכר, האוטו עמד שם כפסל סביבתי. בלי הרבה תועלת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

 רגע, במחילה (לא של האופוסום) - 

 

אני רוצה להבין בבקשה משהו - בסופו של דבר אתה טוען שהחלק שהוחלף/ הורכב אינו מתאים.

לא נראה לי אבל שמוסך יטען ש"זה החלק שקיבלתי מהמחסן" (והמחסן אשם. אתה אינך "מכיר" את המחסן - רק את המוסך) . זו אינה טענה הגיונית ולא הייתי מקבל את זה בשום אופן (במידה וזה נכון) !

אם מוסך ינדב כזה מידע - צריכה להיות לו סיבה מספיק טובה.

 

בנוסף - אם החלק אינו מתאים - אין לזה השלכות ? (סתם דוגמה - הרכב מקרטע, נקישות, רעש כלשהו או נורת תקלה - סתם דוגמאות).

או - שזה חלק תואם מקור (ולפעמים אין מה לעשות - זה מה יש). -אזי זה חלק מתאים.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, RK כתב:

אולי אלופים בלסלף דברים, ואולי פשוט מאומנים בלראות דרך ניסיונות להסתיר דברים 😉

כי מי שלא נעים לו, לא הולך ומפזר רמזים. 

 

לגבי הבחור עם המרצדס - אתה חושב שעזר לו? שנתיים לפחות, וזה רק ממה שאני זוכר, האוטו עמד שם כפסל סביבתי. בלי הרבה תועלת.

אני בנאדם חומל. ועם לב טוב ומתחשב יותר מדי בסביבה. אז כן, פשוטו כמשמעו. לא נעים לי! כי ההיכרות שלי עם המוסך הזה היא לא מאתמול. ואם ממש ממש בכוונתי לעשות שיימינג, יש את הקבוצות הרלוונטיות בפייסבוק. 

 

לפני 7 דקות, חולגי כתב:

 רגע, במחילה (לא של האופוסום) - 

 

אני רוצה להבין בבקשה משהו - בסופו של דבר אתה טוען שהחלק שהוחלף/ הורכב אינו מתאים.

לא נראה לי אבל שמוסך יטען ש"זה החלק שקיבלתי מהמחסן" (והמחסן אשם. אתה אינך "מכיר" את המחסן - רק את המוסך) . זו אינה טענה הגיונית ולא הייתי מקבל את זה בשום אופן (במידה וזה נכון) !

אם מוסך ינדב כזה מידע - צריכה להיות לו סיבה מספיק טובה.

 

בנוסף - אם החלק אינו מתאים - אין לזה השלכות ? (סתם דוגמה - הרכב מקרטע, נקישות, רעש כלשהו או נורת תקלה - סתם דוגמאות).

או - שזה חלק תואם מקור (ולפעמים אין מה לעשות - זה מה יש). -אזי זה חלק מתאים.

זה הסיפור, תאמין או לא. זה מה שהמוסך טען, זה חלק שמחסן החלפים שלח. ואכן, הרכב לא מתפקד כפי שאמור לתפקד אם הכול היה תקין. ובנוסף לזה, שוב אזכיר שהמוסך מלכתחילה לא ראה בעייתיות בזה שאני חוזר אליהם עם התלונה הזו. כי מבחינתם, זה ממש ממש לא נורא ואפילו רואים בזה יתרון מסויים. כן, בזה שהרכב מתפקד שונה. 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
פורסם

פות"ש, אולי תפסיק להתפתל ולהצטדק ותספר סוף סוף מה היא התקלה המסתורית, ומהו החלק הנדיר, ולו מתוך כבוד לגולשים שטורחים וקוראים את הפוסט הבכייני שלך.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

BRAVO

 

מה קשור ב"לסלף דברים"  ו-"עורך דין" כאן בדיוק?

אתה בא ומספר סיפור יפה, ללא הוכחות, ללא כיסוי, וללא תגובה מהצד השני, שאתה טוען כנגדו.

ואחרי כל זה, איזה תשובה בדיוק אתה רוצה לקבל?

 

לקוח אשר טוען בצידקתו, אינו צריך לפחד מתביעת השתקה ומכל דבר אחר, שיגיע בעתיד.

יותר מכך, רצוי אפילו לגולל כאן את כל הפרטים האפשריים, כדי שלקוחות אחרים לא ייפלו בפח, ולא יגיעו למוסך הנ"ל.

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שלושה דפים ואפס מידע. 

נמשיך להפריח אוויר חם.  

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...