Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן מיקרה 2012 "לא מעבירה הילוכים"


HellCat
שימו לב! השרשור הזה בן 1429 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים , מדובר על רכב שנתון 2012 ניסאן מיקרה אוטומט עברה 112 אק"מ בצורה מופתית . לאחרונה שמתי לב שהרכב "לא סוחב" ולאחר סיבוב ראיתי שהרכב לא מעלה טורים מעל 2.5K כתוצאה מכך שההילוכים לא מועברים(כן ידוע לי שאין בתיבה הזאת באמת הילוכים מספריים) .... ברגע שמורידים את הידית למצב L פתאום הרכב מתעורר אבל נקתע כמובן על הילוך נמוך ללא העברה עד שמשחררים , מה יכולה להיות התקלה? 

אשמח לעזרה - תודה רבה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נימצא בשנתון בעייתי בו היה ליצרן בעיה בגיר,מי שהלך לקרסו והתלונן החליפו לו גיר חדש והבעיה ניפתרה.

אני לא טוען שהבעיה בגיר אבל זה הדבר הריאשון שקופץ לי.

ברכב יש גיר רציף משולב עם 2 הילוכים,קשה להרגיש בהחלפת ההילוך.

איך קבעת שהגיר לא מחליף הילוך אם זה קשה לאבחנה? מתי הוחלף שמן הגיר ברכב?

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המידע השימושי חבר !

בנסיעה במישור הרכב כן מצליח להאיץ אומנם לאט ולא עובר 2/2.5 אלף סל"ד , בעליות הוא ממש מתקשה ואפילו מנמיך מהירות לא משנה כמה דוושת הגז תיהייה לחוצה עד הסוף . רק בהעברת הידית למצב L הרכב מצליח לעלות לאיזור ה 3 וקצת אלף סל"ד לכן מרגיש לי כאילו הרכב לא עובד נכון עם ההילוכים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תופעה שהתחילה פתאום או בצורה מדורגת? ב L אתה יכול לטפס הרבה מעל 3000 סלד? בניוטרל אתה מגיע לאיזור 5000 סלד? האם נידלקת לך נורית check engine ?

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה התחיל לאחרונה , בL בלחיצה עד הסוף בעליות יוצא לי להגיע לבערך 3.5K וכן איכשהו להצליח לגרום לרכב לתפוס קצת מהירות . לגבי ניוטרל אני אבדוק ולא לא נדלקת נורה .

מה הכיוונים לדעתך כרגע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכיוון שלי הוא בעייה הקשורה להספק מנוע.

מניסיוני זה יכול להגרם ממיר סתום בעיה נפוצה מאוד ברכב הזה או מד כמות אוויר לא תקין.

אם היית מאיזור הדרום הייתי מזמין אותך אלינו לאבחון מדוייק במוסך המתמחה לרנו ניסאן ודאציה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממיר סתום מונע מגזי הפליטה לזרום באפן חופשי וכתוצאה מכך המנוע נחנק מאוד וההספק שלו יורד משמעותית.

לפני שמאבחנים תקלות בגיר יש לוודא שהמנוע תקין.

לפי התיאור שלך לא נשמע לי בעיית גיר והסמפטומים לא מתאימים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול שהרכב ניכנס למצב fail-safe זה מצב שבו מחשב הרכב שם מיגבלות אשר מונעות הרס מיכלול כלשהו,יכול להיות לדוגמא שסנסור הטמפרטורה בגיר מוסר דיווח שגוי על טמפ' גבוהה או סנסור אחר לא תקין.

תנסה לנתק את המצבר לרבע שעה ולראות מה קורה.

עריכה אחרונה על ידי levy
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1429 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...