Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סט חצי חובה וסט רבע למקומות בהם הגישה קשה..ראצט רבע מגיע לכל מקום עם הבוקסות שלו. קנה גם סט של מפתחות רינג מ 8 עד 19 לפחות מבחינת מידות. סט מברגים במיוחד פיליפס וסט מפתחות אלן. פטיש, פלאייר רגיל ושפיץ פלאייר. זה הבסיס של הכלים שתצטרך בטוח. וזוג בוקים כמובן.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השיטת מדידה של אינצ' ושל מטרי אותו העיקרון? פשוט מדידה שונה?

או שיש הבדל בהתאמה לברגיל בארץ לדוגמא?

ברגים לפי תקן מטרי הם בעלי מידות שונות מברגים לפי תקן אינצ'י.

 

אנשים כאן דוחפים אותך לרכוש סטים של כלים שרוב הסיכויים ש-80 אחוז מהכלים לא יזוזו מארגז הכלים שלך.

 

תבדוק בספרות האחזקה או תשאל כאן מה הכלים הנחוצים לעבודות השונות שאתה מתכוון לבצע בקרוב.

 

משאלותייך אני מציע שתצטרף למישהו שיודע לעבוד עם כלי עבודה ובעלי ידע טכני לטיפול ברכב.

 

בהחלט קיימים מספר כלים בסיסים שאתה חייב לרכוש אבל בסטים רוב הכלים לא נחוצים לך.

איזה כייף לי :)

פורסם

הבעיה שלי זה לא מגיע עם כלום.

ואני צריך משהו שיפתח ברגים לדוגמא כדי להוציא את יחידת הפנס מקדימה (החלפת מנוע שאיבת מים ווישרים) ואת המצבר אפילו אין לי כליום להוציא

 

אני ממליץ כמו כמה חברים אחרים פה לא לקנות סטים גדולים מראש אלא לצבור לאט לאט בהתאם לעבודות שאתה רוצה לעשות.

 

כרגע אתה רוצה להחליף את המשאבה של הוישרים - קנה רק את הסט שהומלץ בהודעה מספר 2. זה יספיק לך לביצוע העבודה הזו ולעוד הרבה מאוד עבודות קטנטת.

 

 

כשתאצה לעשות טיפול או תיקון אחר, תרכוש את הכלים הדרושים.

 

 

פורסם

אני דווקא אייעץ לך לקנות סט של רבע וסט של 3/8.

 

משהו כזה-

 

https://www.amazon.com/40-Pieces-EPAuto-Reversible-Ratchet/dp/B01LZEMYOD/ref=sr_1_6?keywords=Ratcheting+Socket+Wrench+Set&qid=1580225848&sr=8-6

 

רק חבל שאין שם עוד ראטצט של 1/4.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אז ראשית כל תודה רבה לכולכם!

אלופים עזרתם לי בהחלט.

החלטתי ללכת כרגע על הסט הזה

https://www.amazon.com/gp/product/B07RHMKZVR/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

הסיבה כי יש פה את כל הדברים שאני לא צריך וקצת שאני צריך וזה יתן לי לפחות ידיעה מה אצטרך בעתיד.

 

במידה ואוהב את התחום וארצה להמשיך אשקיע במשהו איכותי הרבה יותר.

תודה רבה רבה רבה רבה רבה לכולכם שנתתם דעתכם ועצתכם

פורסם

הסט הזה א.סיני ב.זול בצורה מוגזמת ג. משלוח בעוד 80 דולר לארץ הופך אותו ללא משתלם בעליל במיוחד בעידן שאמזון שולחים את רוב המוצרים בחינם.

הדבר האחרון שאתה רוצה בארגז הכלים שלך זה ראצ'ט לא איכותי, מניסיון זה פשוט סיוט.

גם בוקסות לא איכותיות זה לא להיט, אבל זה הרע במיעוטו.

וגם סיגנט סיני, אבל סיני איכותי, סט כזה ענק ב 60 דולר לא יכול להיות איכותי בשום צורה.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

אפשר גם את 2 הסטים האלו.

 

https://www.amazon.com/JENLEY-Combination-Repairing-Household-46-Piece/dp/B07DWC5FPT/ref=sr_1_5?keywords=1%2F4+Inch+Ratchet+Socket+Wrench+Set&qid=1580286560&s=hi&sr=1-5

 

https://www.amazon.com/JENLEY-2-Inch-Socket-6-Point-12-Piece/dp/B07JR7PLMD?ref_=ast_bbp_dp

 

משלוח בחינם מעל 49 דולר.

 

ספציפית יש לי את הידיות ראטצט האלו, לא מאותה החברה אבל העיצוב זהה.

 

יש לי סט ענק של כל המידות כולל ידיות של 1/4,3/8,1/2, אני לא מוציא קישור כרגע.

האיכות טובה, במחירים האלו אין מה לחשוב יותר מידיי, סטים כאלו נמכרים בארץ תחת השם פרוקספן.

אתה יכול גם לחפש באליאקספרס.

 

https://www.aliexpress.com/item/32871044707.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1a923287kM5R2X&algo_pvid=04e88fcd-10de-447c-878c-70538bbf854c&algo_expid=04e88fcd-10de-447c-878c-70538bbf854c-7&btsid=475ae9ee-7aa5-4d7b-9ef3-d063503e2f53&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3,searchweb201603_53

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

עזובתך שטויות. קפוץ לל.כ. ברמלה ותקנה שם סט.

אני באופן אישי לא משתמש ב3/8 כי בעיני 1/4 ו1/2 סוגרים פינה.

כן ממליץ לך מאד לקנות ידית מומנט, לשבור פלאג בתוך המנוע, או לגזור הברגה בבלוק/ראש אלומיניום קל מאד.

תוסיף רק לרשימת הקניות שלך ג'ק עגלה (עולה 120-140 ש"ח בחנויות החלפים) וזוג סטנדים (בוקים) שעולים כ150 ש"ח, הג'ק יחסוך לך זמן ומאמץ, הסטנדים יבטיחו שתשאר בחיים אם תעשה טעות כשאתה מתחת לאוטו.

בנוסף - ידית כח, סט מפתחות פתוח\סגור וסט אלנים טוב, מפתח למסנני שמן, פיילה עם משפך לריקון השמן, משקפי מגן, כפפות עבודה וכל מיני שטויות כאלה ואחרות.

כל השאר - אמרת שיש לך ספר טכני, אז תראה איזה כלים תצטרך ותקנה בהתאם לעבודה ולאט לאט תצבור כלים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תודה רבה חברים! אבדוק את נושא המשלוח זה אמור להיות חינם ראיתי שזה גם משתתף במבצע.

בקשר לסטים שהוצעו ובכלל אני חושב שאלך בכל מקרה על הערכה כי מדובר במשהו זול וכך אדע מה אני באמת צריך תוך כדי עבודה.

זה לא סט שישמש לדברים רציניים רק עבודות קוסמטיקה חיצוניות כרגע פירוק מצבר ופנס קדמי להחלפת מנוע שאיבת מים של הווישרים.

מיד לאחר מכן בטיפולים היותר מתקדמים (פלאגים, פילטר שמן למורות שאפשר לחזק עם היד ממה שראיתי ושאר הירקות שדורשות עדינות יחסית) אקנה משהו איכותי בלבד ובטח אתייעץ שוב באותו הרגע.

תודה רבה

פורסם

עכשיו נכנסתי הערכה היית במבצע

https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=502661450333

ב109 לפחות אדע אם אני באמת רוצה להיכנס לתחוום ואם לא אני לא אשקיע עכשיו מאוד שקלים לציוד.

אם כן אז אין בעיה וצודקים כי תמיד עדיף משהו טוב שישמש שנים על שנים מזבל סיני שלא יעשה לפעמים גם את המינימום הדרוש כבר מההתחלה

פורסם

אז אתה מתכנן לקנות פעמיים?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אני קניתי את הסט הזה מל.כ לפני 3 שנים

https://www.workimhi.co.il/items/1213685-1213685-D7-90-D7-A8-D7-92-D7-96-D7-9B-D7-9C-D7-99-D7-9D-D7-9E-D7-A7-D7-A6-D7-95-D7-A2-D7-99-D7-9E-D7-9E-D7-AA-D7-9B-D7-AA-D7-A2-D7-9D-85-D7-9B-D7-9C-D7-99-D7-9D-D7-90-D7-99-D7-9B-D7-95-D7-AA-D7-99-D7-99-D7-9D-ROHER-P

היבואן זה ל.כ ולפני 3 שנים הם מכרו אותו ב 800 ש"ח.. עכשיו אני רואה שהוא 579 כולל משלוח חינם.

עד היום הכל בסדר איתו..

בנוסף הוספתי לעצמי סט רבע סיני ב 70 ש"ח מ ebay בדיוק כמו זה

https://www.amazon.com/dp/B07DWC5FPT/ref=asc_df_B07DWC5FPT1578481200000?tag=shopz0d-20&ascsubtag=shopzilla_mp_1299-20;15803012792478390249410080302008005&creative=395261&creativeASIN=B07DWC5FPT&linkCode=asn

 

הרבע הסיני מספיק איכותי לברגים קטנים שלא צריכים מאמץ - ברגים של פילטר אויר, באנדים , חיבור גגון בברגים לגג.

הסט של החצי .. מספיק חזק גם לברגי הגלגלים וגם לברגים של הקליאפר.

 

הארגז ברזל לא קל ביחס למזוודה מפלסטיק.

אבל היתרון הוא שאפשר להכניס עוד כלים ודברים קטנים לתוך הארגז.

שיבות אטימה של הבורג השמן/ ברגי שמן חליפיים.

מפתח של הפילטר שמן.. ועוד כמה דברים שנכנסים לארגז

פורסם
אז אתה מתכנן לקנות פעמיים?

 

כן בהחלט.

לא מדובר בסכום ראשוני גבוהה אז לא יהיה כואב בכיס להשקיע פעם שניה.

חוץ מזה מצאתי בחור CHRISFIX ביוטיוב ואהבתי את הרעיון שלו.

כל תיקון שאני עושה לבדוק כמה חסכתי לעומת מוסך ועם ה"חסכון" הזה לרכוש כלים שאני צריך/רוצה

מה דעתך אמיר/כולם?

פורסם

אם אתה רואה היגיון בלקנות את אותו כלי פעמיים אני לא חושב שיש טעם שאגיד מה שאני חושב על כך כי צורת החשיבה שלנו שונה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...