Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הגעתי למסקנה לאחרונה. אם אני מסוגל להרכיב מחשב מ0 וללמוד איך עושים בו הכל ומוסכניק לא מבין במחשבים ומבחינתו זה יער (פגשתי כמה) אז למה שאני לא יוכל ללמוד לעבוד על הרכב שלי.

הסיבות העיקריות:

1. נמאס לי לשלם ים כסף על דברים שאפשר לעשות בקלות לבד ובזול.

2. אי אפשר לסמוך היום על הרבה מאוד אנשים.

3. אני באמת רוצה להתחיל להבין לפחות איך הדבר מורכב. נמאס לי להסתכל מתחת למכסה המנוע ולראות חושך.

 

ברצוני לדעת על ערכת כלים פשוטה שתאפשר לי לעבוד על האוטו/לפתוח ברגים וכו'.

כרגע אין לי שום ציוד.

קניתי ספר טכנאים לרכב נכון לעכשיו וזה יהיה אחלה פרויקט להתחלה.

 

אני צריך משהו לא יקר שיכסה כמה שיותר דברים ברכב מבחינת ברגים וכו'.

ראיתי באייבי אבל יש יותר מדי ואני לא יודע מה עדיף עבורי. אשמח להמלצות.

לא משנה אם זה חשמלי או לא.

 

https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=mechanics+tool+set&_sop=12

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל אתה צודק בהחלט וזאת בהחלט הטענה העיקרית של מי שניגש לטפל ברכבו.

אני ממליץ על ערכת כלים בסיסית בארץ מאחר וערכות הכלים מחו"ל לא בהכרח משתלמות ואיכותיות.

ערכת כלים איכותית וזולה להתחלה שתכסה לא מעט תיקונים שונים:

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=881403

משמשת אותי כ 5-6 שנים בעבודה קשה.

 

בנוסף, הצטרף לקבוצת "תשאלו כנופצ'ון" בפייסבוק, יש שם פוסט דביק עם כלים מומלצים להתחלה.

ג'ק, בוקים, מפתח לפילטר שמן וכד'.

המלצה שלי: אל תמהר לקנות הכל מהכל, אני קניתי בוקסות לפעמים תוך כדי עבודה על הרכב, רק כשהייתי צריך, לפעמים קניתי מראש לקראת ביצוע עבודה מסויימת.

סט מפתחות פתוחים: מאה שקלים גם של סיגנט, חפש ברשת.

Miata ND2

 

פורסם

הגעתי למסקנה לאחרונה. אם אני מסוגל להרכיב מחשב מ0 וללמוד איך עושים בו הכל ומוסכניק לא מבין במחשבים ומבחינתו זה יער (פגשתי כמה) אז למה שאני לא יוכל ללמוד לעבוד על הרכב שלי.

שיהיה לך בהצלחה אבל אין קשר בין הדברים הנ"ל.

בתור אחד שעבד בעברו כמכונאי והיום אני עובד QA בחברת הייטק אני יכול לומר בבביטחון שדדוקא רוב אנשי המחשבים שאני מכיר יודעים להתעסק רק עם מחשבים.

לא עם כלי עבודה בבית, לא עם כלי עבודה ברכב, לא עם פתרונות פשוטים וטריוויאלים בדברים שנשברים/מתקלקלים.

 

שים לב- כתבתי "רוב". כמובן שיש יוצאים מן הכלל הזה ומקווה בשבילך שאתה מאלה שיכולים לעשות גם וגם. פשוט המסקנה שהגעת אליה בגלל שאתה יודע להתעסק עם מחשבים היא שגויה.

פורסם

אם יש את הנכונות והרצון ללמוד את התחום אתה תלנד אותו בלי בעיה יש מספיק מידע וידע כדי ללמוד ומספיק אנשים שיוכלו פה לעזור לך עם זה. לגבי כלים וציוד יעודי אני אישית ממליץ על טכנו צינור בחולון אנשים מדהימים עם כל הכלים, סטים מוכנים וארגזי כלים מוכנים במחירים הוגנים.

פורסם

סט כלים של סיגנט שמשמש להמון עבודות, הסט מכסה הרבה מאוד מהכלים והוא נוח לנשיאה במקום לסחוב ארגז כלים שבו הכלים מתפזרים והוא מסורבל.

https://www.peledtech.com/%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92-2019/

תוכל לראות בקטלוג בעמוד 128 שני סטים שאמורים לתת פיתרון כמעט להכול.

 

תתעלם מהמחירים שרשומים שם, הם לא ריאליים, למיטב זיכרוני נקנה הסט התחתון בכ-800 שקל פחות מהמחיר הכתוב בקטלוג.

 

זה עדיין יקר עבור רוב האנשים אבל לדעתי בטווח הרחוק זה ישתלם.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

תודה רבה רבה לעוזרים.

אתחיל בקטן לדעתי בהתחלה ולאט לאט ארכוש ציוד נוסף.

תגידו בקשר למפתח ראיתי באינטרנט יש המלצות לכוח. לדוגמא בורג ככה אמור להיות סגור בעוצמה של X TORQUE - יש מפתחות עם אפשרות כיוון שיהיה קליק לזה.

עד כמה זה באמת משמעותי? עד כמה קל לשבור ברגים או להשאיר אותם רופפים?

פורסם
קודם כל אתה צודק בהחלט וזאת בהחלט הטענה העיקרית של מי שניגש לטפל ברכבו.

אני ממליץ על ערכת כלים בסיסית בארץ מאחר וערכות הכלים מחו"ל לא בהכרח משתלמות ואיכותיות.

ערכת כלים איכותית וזולה להתחלה שתכסה לא מעט תיקונים שונים:

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=881403

משמשת אותי כ 5-6 שנים בעבודה קשה.

 

בנוסף, הצטרף לקבוצת "תשאלו כנופצ'ון" בפייסבוק, יש שם פוסט דביק עם כלים מומלצים להתחלה.

ג'ק, בוקים, מפתח לפילטר שמן וכד'.

המלצה שלי: אל תמהר לקנות הכל מהכל, אני קניתי בוקסות לפעמים תוך כדי עבודה על הרכב, רק כשהייתי צריך, לפעמים קניתי מראש לקראת ביצוע עבודה מסויימת.

סט מפתחות פתוחים: מאה שקלים גם של סיגנט, חפש ברשת.

 

תודה על הקבוצה בפייסבוק - שלחתי בקשה להצטרפות נשמע מעולה הרעיון וחבל שלא ידעתי לפני זה

פורסם
תודה רבה רבה לעוזרים.

אתחיל בקטן לדעתי בהתחלה ולאט לאט ארכוש ציוד נוסף.

גם אני חושב שעדיף כך. כך אני עשיתי. עבור כל עבודה שרציתי לבצע, ביררתי מה הכלים הנחוצים ורכשתי מה שהיה חסר לי. לא קניתי ערכות שלמות. בנוסף, אני ממליץ כן לקנות כלים באי.ביי/עליאקספרסס פשוט בגלל שהכלים שם מאוד זולים והאיכות סבירה. לא כל כלי צריך להיות באיכות של מוסך.

פורסם
כדאי לקחת torque wrench.

ממליץ על אחד כזה שמתחיל מ 20Nm

במיוחד להתחלה כשאין עדיין רגש

 

מצאתי אחד טוב באמזון.

רציתי לשאול אני רואה הוא בא בלי שום בוקסה וכל זה יש ערכה קטנה לבוקסות שאתה מכיר שמתאימה למברג?

אני מניח 1/2 אינצ' לא יודע מזה אומר

פורסם
ש

 

אני צריך משהו לא יקר שיכסה כמה שיותר דברים ברכב מבחינת ברגים וכו'.

ראיתי באייבי אבל יש יותר מדי ואני לא יודע מה עדיף עבורי. אשמח להמלצות.

לא משנה אם זה חשמלי או לא.

 

https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=mechanics+tool+set&_sop=12

טעות ראשונה זה לקנות כלי עבודה סינים.

 

בתור התחלה תקנה אך ורק כלים המיועדים לטיפול 15K קרי החלפת שמן מנוע/מצתים/פילטרים.

 

אם תגלה שזה מתאים לך לאט לאט תרכוש עוד כלים. יישנם עבודות שמצריכות כלים ייעודים בלבד ולא כלי שמגיע בסטים.

איזה כייף לי :)

פורסם
מצאתי אחד טוב באמזון.

רציתי לשאול אני רואה הוא בא בלי שום בוקסה וכל זה יש ערכה קטנה לבוקסות שאתה מכיר שמתאימה למברג?

אני מניח 1/2 אינצ' לא יודע מזה אומר

תהיה חייב ערכת בוקסות של חצי אם אתה קונה חצי.

אפשר מתאם אבל פחות ממליץ.

תוכל למצוא באמזון סט בוקסות (בלבד) , חפש מילמטריות ולא אינצ'יות!

מדגיש שעדיף ידית טורק שמתחילה בנמוכות, שתשתמש אותך לפלאגים ושאר ברגים עדינים, שם בדר"כ המתחילים נופלים, דווקא בברגים הגדולים אמנם תמיד כדאי לטרק, אבל כנראה לא יקרה כלום אם תטרק בורג של 100NM ל 120NM

Miata ND2

 

פורסם

תודה לכל המגיבים.

מה דעתכם על זה?

https://www.amazon.com/gp/product/B00C5ZL0RU/ref=ox_sc_act_image_4?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1

הבעיה שלי זה לא מגיע עם כלום.

ואני צריך משהו שיפתח ברגים לדוגמא כדי להוציא את יחידת הפנס מקדימה (החלפת מנוע שאיבת מים ווישרים) ואת המצבר אפילו אין לי כליום להוציא


×
×
  • תוכן חדש...