Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחליף את המכונית עוד חודש ואני מתכוון להשקיע במערכת לא רעה במכונית הבאה. אני לא רוצה התקנות מפוארות או משהו פשוט סאונד חזק ונקי. הבעיה שאני נתקל בה זה שאני לא מוצא מקומות בחיפה שמוכרים ציוד טוב מחירים תחרותיים, בעיקר ציוד משלים כמו בידודים, קבלים, כבלים ועוד... מישהו יכול להמליץ על מקום כזה?

 

בקשר לרמקולים ומערכות ומגברים בכלל - נראה שההבדלים בין הארץ לחו"ל ממש מגוכחים. אפשר להזמין מערכת מהאינטרנט ולחסוך 1000 שקל במקרים מסויימים. יש מישהו בארץ עם מחירים שפויים?

פורסם

1000 רק?, בכזה הפרש שווה לקנות בארץ רק בגלל האחריות. אני לא יודע באילו אתרים נתקלת אבל ההפרשים ממש לא כאלו קטנים. קח לדוגמא את המכשיר היקר ביותר של קלריון מהסדרה החדשה שעולה בארץ 6000 שקלים, ובחו"ל מצאתי אותו בחיפוש לא מקיף כל כך ב-450 דולר... חישוב מהיר משתווה ל-1900 שקלים, ז"א שאתה חוסך כאן 4100 שקלים :). המחירים בארץ למכשירים ברמה, של חברות שמתמחות בסאונד נטו הם המגוכחים באמת. אם תגיד לי אילו חברות אתה מחפש אני יכול להמליץ לך על אתר טוב, קודם תגיד מה אתה מחפש בדיוק.

ליאור

פורסם

האמת שאני יודע ספציפית על מקרים שבאמת נחסכו סכומים דומים. חבר שלי קנה מערכת של קנווד בהפרש של יותר מ2000 שקל ועוד לפני שהדגם שלו נמכר בארץ (לא שוכר איזה דגם). בכל מקרה הוא נדפק לו אחרי חצי שנה ותיקון עלה לו 350 שקל, בסך הכל החלפת עין - עדיין שווה!

 

אני לא יודע בדיוק על אילו מכשירים שווה לי להסתכל חוץ מקלריון האמת :) אני לא מחפש מכשירים עם עיצובים מטורפים וגרפיקה מוגזמת. אני מחפש שליטה טובה על פרמטרים של הצליל ואיכות צליל נטו. אני לא מעוניין להוציא יותר מ 1500 שקל על המערכת עצמה כי חוץ ממנה עוד יבואו רמקולים, מגבר ועוד מי יודע...

 

תודה על העזרה!

פורסם

בחיפה נמצאים TOP SOUND ו- AUTO'S ולדעתי שניהם יקרנים.

עם טום סאונד זה מנסיון מר של חבר, ועם אוטוס אין לי שום נסיון אבל באתר שלו המחירים מוגזמים.

 

ג'ניה

:king:

פורסם
בחיפה נמצאים TOP SOUND ו- AUTO'S ולדעתי שניהם יקרנים.

עם טום סאונד זה מנסיון מר של חבר, ועם אוטוס אין לי שום נסיון אבל באתר שלו המחירים מוגזמים.

 

ג'ניה

אני חושב שזה לא ממש נכון....המחירים הם פלוס מינוס כמו באינטרנט.... אני חושב שמי שגר בחיפה או בצפון עדיף לשלם ולקחת מחנות נורמלית מאשר חנות וירטואלית באינטרנט(לא מדבר על וואלה ואלה) ועדיף לשלם כמה גרושים יותר.....

 

לפותח התרד אם אתה מעניין ברכיבי אודיו אני יכול לישלוח אותך למקום עם מחירים נורמליים -בה''פ

פורסם

לי היה ניסיון עם אוטו's ואני חושב שהוא דיי מקצועי אבל באמת יקרן..

אני מציע לקנות רכיבים מהאינטרנט ואם ההתקנה חשובה לך זה יכול להיות מקום טוב..

מצד שני לא ביקרתי בעוד מקומות אז יכול להיות שיש מקומות יותר טובים וזולים..

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אוטוס אני לא מציע בכללללללללללללללל

מקום עם מחירים יקרים מאוד בעל הבית שם לא מוכן לרדת שקל אפילו שבמקומות מתחרים בחיפה נתנו הצעות זולות בהרבה אפילו שזאת לא היתה הפעם הראשונה ולא השנייה שקניתי שם(בהתחלה לא עשיתי סקרים ישר קניתי...)

טופ סאונד זה אותו עיקרון אבל מומלץ יותר....

יש גם את בלילה אבל מחירי העבודה שלו מטורפיםםםםם אבל הסחורה טובה.... ויחסית זולה

פורסם

למי אתה מתכוון ניסים בלילה?בקיבוץ גליות? אם אתה מתכוון אליו הוא חבר של אבא שלי שאחזור מארצות הברית עם המערכת החדשה:-P אני מתקין אותה בחינם אצלו אני משלם לו רק על החיוט אבל לא מחיר גבוה משהו סמלי 150שקל שיתן לעובד

פורסם

לאוטו'ס יש מוצרים במחירים סבירים לעומת האינטרנט ויש מוצרים שהמחיר שלהם גבוה יותר, אני מציע לך לערוך בדיקה של מחירים באתרים באינטרנט ובאתר החנות לפני שאתה קונה שם אם בכלל.

בטופ סאונד שם המחירים גם לפעמים גבוהים יותר והמוכר שם לא מוכן לרדת במחיר וגם לי אישית יצא שם מצב שתוך כדי ההתמקחות במקום לרדת במחיר הוא החליט לעלות אותו פעמיים, תארו לכם מזה אתם שואלים על מוצר שהוא אומר 1500 ותוך כדי השיחה הוא הקפיץ את המחיר ל1600 ואחר כך התחרט שוב ואמר לי 1700, הוא חי בסרט

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...