Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני בעלים של סיאט לאון מודל 2011 בעלת מנוע 1.8 טורבו. ברכב זה בשל בעיה סדרתית במנועים הללו ובשל אכילת שמן מטורפת המנוע עבר אוברול ב 90,000 ק״מ בצמפיון (באחריות) ולאחר מכן הבעיה נפתרה. לאחרונה אני מזהה שוב שצריכת השמן מתגברת ואני חושש שאני עומד בפני אותה הבעיה. הרכב עומד על 213 אלף ק״מ, אך מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר ואני ממש לא מתלהב להיפטר ממנו כי הרכב מאוד מושקע ונוסע נהדר ומבחינתי אשמח להמשיך ולהחזיק בו, כמובן בתנאי שיתפקד כנדרש ושלא יפתח שוב צמאון מטורף לשמן.

 

בכל אופן הבנתי שכבר לא ניתן לבצע אוברול נוסף ולכן נאמר לי שקיימת אופציה להתקין ברכב את מנוע ה 2.0 ליטר טורבו שהוא מנוע אמין הרבה יותר וללא הבעיה של אכילת השמן. ניתן גם להתקין באותה הזדמנות את גיר ה DSG6 הרטוב במקום הגיר המקורי DSG7 היבש והרגיש ובעל מגבלת המומנט הנמוכה יחסית. כמובן שהכל עולה כסף...

 

אשמח לדעת אם במקרה יש פה מישהו שביצע החלפה שכזו, לדעת סדרי גודל של עלויות, מהיכן כדאי לרכוש את המנוע וכל דבר שיכול לסייע בתהליך.

 

התקנת מנוע 1.8 לא נראית כאופציה שכן די ברור שבסופו של דבר גם הוא יגיע לצריכת שמן גבוהה ולכן חבל על כל ההשקעה של הכסף.

 

ההחלפה להבנתי אפשרית ברשיון הרכב, כלומר הכל חוקי וכמובן שאין בעיה בהתאמה לרכב שכן הלאון משנים אלו בדגם ה fr הגיעה עם מנוע 2.0 ליטר.

 

מי מכם שיש לו מידע רלוונטי לעניין אשמח שיגיב לפוסט.

 

תודה רבה!

פורסם

כמה שווה האוטו שלך כרגע?

ביחס לשווי שוק?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
כמה שווה האוטו שלך כרגע?

ביחס לשווי שוק?

לא יודע, לא ממש בדקתי, ברכב יש המון תוספות, הוא מאוד מושקע ולכן מבחינתי המחירון לא ממש משקף וכאמור אני מאוד אוהב את הרכב, רק חבל שהם פישלו במנועים הללו.

פורסם

 

ההחלפה להבנתי אפשרית ברשיון הרכב, כלומר הכל חוקי וכמובן שאין בעיה בהתאמה לרכב שכן הלאון משנים אלו בדגם ה fr הגיעה עם מנוע 2.0 ליטר.

 

מי מכם שיש לו מידע רלוונטי לעניין אשמח שיגיב לפוסט.

 

תודה רבה!

לפני שהנך מברר על עלויות החלפה, רצוי שתפנה אל המחלקה הטכנית של היבואן(צ'מפיון) ותברר מולם, אם הם יתנו לך אישור שמותר לבצע שינוי נפח ברכבך.

ללא אישור מהם, לא תוכל לבצע את הליך הרישום בעמדה מס' 1 במשרד הרישוי(לא ניתן לבצע רישום הח' מנוע בעל נפח שונה במכוני הרישוי).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכי חשוב לבדוק מול המחלקה הטכנית של היבואן, כדי לאשר את השינוי ברישיון הרכב. בלי אישור אין טעם להחליף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...