Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המהפכה החשמלית של MG ZS EV מגיעה לישראל ואתם מוזמנים לאירוע שאלות ותשובות


קבוצת לובינסקי
שימו לב! השרשור הזה בן 1593 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ישר כח, נושא מעניין מאוד והייתי שמח להגיע,אלא שאני נמצא בסין בסופ"ש. מקווה שיהיה מפגש נוסף בנושא בהמשך.

 

מאיר, הרכב מיוצר בסין, אתה יכול לקפוץ למפעל בסין או סתם לסוכנות מקומית בסין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הייתי שמח אם מישהו היה שואל אם יש כוונה להוסיף את מערכות הבטיחות גם לדגם הבנזין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכמה מכוניות חשמליות נהגת שאתה קובע את זה בכזו נחרצות? מזגן זה צרכן יחסית קטן לעומת חימום. בתנועה עירונית שיש בה הרבה האצות יש גם הרבה עצירות וברכב חשמלי רוב הבלימה נעשית בעזרת המנוע החשמלי תוך טעינת הסוללה. בתנועה עירונית פקוקה היתרון של רכב חשמלי על רכב בנזין הוא הגדול ביותר וזאת ללא צורך במערכת עצור-סע מעצבנת.

 

נוסע על היברידית וכאשר המזגן עובד הטעינה אשר נצברת במהלך הפקק אינה מספיקה על מנת להטעין בקצב אשר ימנע הנעת מנוע.

מזגן הינו צרכן אנרגיה ענק בקירור ואו בחימום , ההבדל בצריכה בין המצבים הינו זניח ולכן במדינה חמה בה המזגן עובד שעות נוספות קצב פריקת המצברים הוא נתון קריטי אשר יכול להפוך את הרכב הזה ללא רלוונטי למי שעושה 150 ק"מ ומעלה ואינו זמין לעמדת טעינה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טוען שהרכב לא רלוונטי כרגע ל-0.1% מהאוכלוסיה שנוסעת מעל 150 ק"מ ביום ושאין לה אפשרות טעימה בעבודה?

נראה לי שהאתגר היותר גדול שלו הוא אחוז האנשים בישראל שאין להם חניה משלהם ואין להם איפה לטעון ליד הבית.

ועדיין יש מספיק אנשים שהוא כן רלוונטי עבורם בשלב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טוען שהרכב לא רלוונטי כרגע ל-0.1% מהאוכלוסיה שנוסעת מעל 150 ק"מ ביום ושאין לה אפשרות טעימה בעבודה?

נראה לי שהאתגר היותר גדול שלו הוא אחוז האנשים בישראל שאין להם חניה משלהם ואין להם איפה לטעון ליד הבית.

ועדיין יש מספיק אנשים שהוא כן רלוונטי עבורם בשלב הזה.

 

אני טוען שאתה כנראה לא מודע לכמות האנשים אשר עושה מעל 150 ק"מ ביום ..., חבוב תתחבר למציאות .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל רכב מתאים לכל משתמש, והרכב הזה מתאים לאותם אנשים שלא נוסעים הרבה (אולי כרכב שני בבית)

 

הייתי שמח אם מישהו היה שואל אם יש כוונה להוסיף את מערכות הבטיחות גם לדגם הבנזין.

 

בלי ששאלתי (ולא יודע אם יענו) להערכתי, והיה ניתן להבין את זה בין השורות בהשקת דגם הבנזין, המגמה היא להתרכז בנישה של כלי רכב חשמליים. נראה לי שדגם הבנזין הגיע בתור "דגם גישור" כדי לשמור את המותג בתודעה.

 

נראה לי שלא ישקיעו יותר מדי בשיווק של דגם הבנזין אם בכלל שיווקו יימשך מעבר למלאי הקיים כרגע.

 

(הכל ספקולציות שלי - אין לי שום מידע מהיבואן)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הרכב לא רלוונטי ל-95 אחוז מהאוכלוסיה. אף אחד לא קונה רכב בידיעה שהוא לא יכול לנסוע יותר מ-100-120 קילומטרים מבלי לעצור לטעינה. בכוונה כתבתי 100 קילומטרים מכיוון שבטמפ' גבוהה+מזגן+עלייות בחזרה מאילת הרכב כנראה לא יעשה יותר מ-100-120 קילומטרים ללא טעינה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הרכב לא רלוונטי ל-95 אחוז מהאוכלוסיה. אף אחד לא קונה רכב בידיעה שהוא לא יכול לנסוע יותר מ-100-120 קילומטרים מבלי לעצור לטעינה. בכוונה כתבתי 100 קילומטרים מכיוון שבטמפ' גבוהה+מזגן+עלייות בחזרה מאילת הרכב כנראה לא יעשה יותר מ-100-120 קילומטרים ללא טעינה.

 

עד כה שתי יחידות של הדגם הזה עלו על הכביש בישראל - עדיין אין נסיון עם הדגם - ואתה כבר אומר בבטחון שהרכב יסע רק 100-120 קילומטר ביום חם.

 

רוב מי שירכוש את הרכב לא יקח אותו לאילת כנראה, אלא יסע בגוש דן רבתי, ואת זה הרכב כנראה יעשה טוב, ויסע גם 200 ק"מ ויותר בין טעינות - גם ביום חם.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסע על היברידית וכאשר המזגן עובד הטעינה אשר נצברת במהלך הפקק אינה מספיקה על מנת להטעין בקצב אשר ימנע הנעת מנוע.

מזגן הינו צרכן אנרגיה ענק בקירור ואו בחימום , ההבדל בצריכה בין המצבים הינו זניח ולכן במדינה חמה בה המזגן עובד שעות נוספות קצב פריקת המצברים הוא נתון קריטי אשר יכול להפוך את הרכב הזה ללא רלוונטי למי שעושה 150 ק"מ ומעלה ואינו זמין לעמדת טעינה.

 

אני לעומת זאת נוסע שנה על רכב חשמלי טהור ולפני זה נסעתי 3 שנים על רכב היברידי PHEV. מה שאני אומר מבוסס על עובדות בשטח. חימום צורך הרבה יותר חשמל מקרור. אפילו בטמפרטורה של 10 מעלות צריכת החשמל של החימום תהיה משמעותית יותר מהצריכה של המזגן בטמפרטורה של 30 מעלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני טוען שאתה כנראה לא מודע לכמות האנשים אשר עושה מעל 150 ק"מ ביום ..., חבוב תתחבר למציאות .

 

תתפלא. רוב גדול של האנשים לא נוסעים מעל 75 ק"מ ברכב לעבודה. אבל אתה הוספת עוד תנאי בנוסף למרחק. שלא תהיה אפשרות טעינה בעבודה. שילוב שני התנאים למישהו שלא עובד עם הרכב (טכנאי, מונית וכו' שהרכב כלל לא מכוון אליהם) הוא דיי נדיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי לא אוכל להגיע, אבל יהיה מעניין אם מישהו יוכל לשאול שאלות לגבי הרצינות שלהם.

כמה שנים הם מתכננים למכור את הדגם הזה ומה סדר הגודל של המכירות שהם מכוונים אליו. עשרות בודדות , מאות רכבים בשנה?

האם הרכב הזה כאן כדי להישאר, או שמדובר בבאטצ' חד פעמי שהיבואן הצליח לשים עליו את היד והוא יעלם כמו שהוא הופיע.

משלוח ראשון הגיע היום, אבל לא ללקוחות. באזור דצמבר מגיע משלוח של 400-500, והמסירות יהיו בינואר. יש הקצאה מצומצמת והרכב מגיע כרגע בצבע לבן או כחול בהיר.

ימכרו כמה שיתנו להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה קצת תמונות. לרכב יש ערכת ניפוח ולא גלגל רזרבי, יש בקרת שיוט אדפטיבית עם תמיכה בפקקים ואופציה לנהיגת one pedal drive.

P91108-112436.jpgP91108-113019.jpgP91108-112443.jpgP91108-113013.jpg

כמו כן הופתעתי לראות את הMG3 לאחר מתיחת הפנים. נכון לעכשיו הגיעו יחידות בודדות במחיר של 77777 ש"ח, הפנים עבר שיפור משמעותי ומרגיש נורמלי ביחס לדגם היוצא, אין לי מושג אם היה שינוי בצד המכאני.

P91108-113143.jpgP91108-113130.jpgP91108-113301.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב חמוד יש מספר יתרונות לרכב הזה אבל עדיין לא מספיק משכנע כדי לעבור לחשמלי כי אין עמדות טעינה ,זמן טעינה מאוד ארוך בטעינה ביתית ומרחק נסיעה 260 קילומטרים לפי מה שסיפרו. חיסרון מאוד גדול זה מחיר של 140 אלף פלוס עלות התקנת עמדת טעינה.נכון שרכב הוא לאלו שנוסעים מרחקים קצרים אבל בהשוואה לרכב רגיל זה לא מוצדק כי עד שתחזירו הפרש על מחיר רגיל יהיה כבר צורך בהחלפת סוללה שמחיר תיקון או החלפה מאוד יקר.

אם מחיר היה 77 אלף אז היה אפשר לחשוב אבל להיום שמחיר מאוד גבוה ומרחק נסיעה הוא 200 קילומטרים זה לא מצדיק רכישה, זאת דעתי בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1593 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...