Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

menir1

פיג'ו 208 GTi, שנת 2018 - שרשור מתגלגל - מעקב ארוך טווח

Recommended Posts

אם תינוקות זה אכן פחות נוח, אך לילדים עצמאיים זה ממש לא נורא במקרה של המכונית הספציפית כיוון שהמרווח מאחור טוב מאד וגם נוחות המושבים מצויינת

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני חושב שמי שמחפש רכב משפחתי עם פרקטיות מסויימת והרבה כוח לשקל ימצא פתרון מעולה ב208. מעבר לזה מבחינת התנהגות והנאה מנהיגה, חסר לרכב הזה משהו ואני לא בדיוק לשים את האצבע על מה זה. במיוחד בסטוק. אחרי שנה של בעלות על אחת כזו היא פשוט לא הצליחה להכנס לי ללב ולכן החלפתי.

מה שכן, יש בה איכויות שאין באף רכב ספורטיבי אחר בדמות של צריכת דלק מצויינת ונוחות נסיעה מעולה.

 

Sent from my INE-LX2 using Tapatalk

 

אני חושב שנגעתי בזה, הגורם המשמעותי שפוגם בהנאה לדעתי, זה ההגה המתוגבר יתר על המידה בפניות איטיות. שנית, המכונית "בטוחה" מדי בכל הקשור להתנהגות החלק האחורי. טיפול בשני הסעיפים הנ"ל ישפרו משמעותית את ההנאה בנהיגה. היא מהנה לנהיגה, אך יכלה להיות יותר מהנה ויותר מערבת , פשוט המתכננים שלה שמו דגש גדול רב יותר שתהיה all-rounder על חשבון ניהוג ספורטיבי hard-core.

ה- GTi By Peugeot Sport שמה דגש יותר על ניהוג ספורטיבי פחות מתפשר, על חשבון נוחות הנסיעה, אבל היא מעולם לא יובאה לארץ.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי menir1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קצר:

כפי שציינתי, המכונית לרב ננהגת בסופ"שים ולעבודה אני מתנייד ברכבת. בעקבות התפרצות מגיפת הקורונה והנחיות משרד הבריאות, בשבועיים האחרונים זנחתי את הרכבת ואני מתנייד במאתייםושמונה במוד דיילי ( לפחות משהו חיובי הביאה הקורונה - אין פקקים 🙃). נסיעה של 25 ק"מ לכיוון, עוברת בכ-20 דקות, נסיעה רגילה אבל ממש לא "מוד סבתא" (באיילון וכביש 4 כ-120-110). לאחר תדלוק, צריכת הדלק עמדה על 14.8 ק"מ/ל' (!) במשאבה - האמת הופתעתי (ברור שהתנועה המאד זורמת תרמה לכך).

 

המכונית מאד נעימה כדיילי ודלילות התנועה מאפשרת לגנוב פה ושם פניות תוך הוצאת זנב קלה (כניסה לפנייה בשני וליפט-אוף לרב עושה את העבודה). נחמד מאד.

 

 

  • תודה 5
  • מעניין 2
  • עצה טובה! 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו, כשרכשתי את הג׳ולייטה תלתן, זו היתה ה-קונטנדרית מבחינתי. מבחינת עסקת רכב חדש בישראל, אחת העסקאות הכי טובות בשוק (אם לא ה-) מבחינת value/money.

שמח לשמוע שאתה נהנה, רכב חמוד ביותר, זה מגניב שאפשר גם להנות מהנהיגה וגם לא לשלם "sport tax" (בדמות ביטוח, דלק וכו׳).

  • תודה 1

יבגניפ כתב:
אני בוודאי הייתי שמח אם אנשים טובים (או אפילו בינוניים כמו אור) היו נשארים כאן.

306XR --> Bravo TJet --> Giulietta QV --> MX-5 ND RF --> Tesla Model 3 Stealth

Ninja 300 --> Harley Davidson Iron 883

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 27.3.2020 בשעה 15:30, menir1 כתב:

 

 

 

 

 

בתאריך 27.3.2020 בשעה 15:30, menir1 כתב:

עדכון קצר:

כפי שציינתי, המכונית לרב ננהגת בסופ"שים ולעבודה אני מתנייד ברכבת. בעקבות התפרצות מגיפת הקורונה והנחיות משרד הבריאות, בשבועיים האחרונים זנחתי את הרכבת ואני מתנייד במאתייםושמונה במוד דיילי ( לפחות משהו חיובי הביאה הקורונה - אין פקקים 🙃). נסיעה של 25 ק"מ לכיוון, עוברת בכ-20 דקות, נסיעה רגילה אבל ממש לא "מוד סבתא" (באיילון וכביש 4 כ-120-110). לאחר תדלוק, צריכת הדלק עמדה על 14.8 ק"מ/ל' (!) במשאבה - האמת הופתעתי (ברור שהתנועה המאד זורמת תרמה לכך).

 

המכונית מאד נעימה כדיילי ודלילות התנועה מאפשרת לגנוב פה ושם פניות תוך הוצאת זנב קלה (כניסה לפנייה בשני וליפט-אוף לרב עושה את העבודה). נחמד מאד.

 

 

מעניין. איך היא מתנהלת במוד כביש 6? מהירויות של 130-140 קמ"ש? המנוע מציק? מאיזו בחינה? יש פתרון?

עריכה אחרונה על ידי pasparto

  • YAMAHA FZR1000EXUP+SUZUKI RGV250+
    DUCATI PASO+האסקי דו"פ+ג'יקסרים+
    קקטוס+קאיימןS 987
     
  •  

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעל 120 קמש הרעש מורגש מאוד בתא הנוסעים.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי FlicK

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, pasparto כתב:

 

מעניין. איך היא מתנהלת במוד כביש 6? מהירויות של 130-140 קמ"ש? המנוע מציק? מאיזו בחינה? יש פתרון?

 

יש רעש תהודה סביב שיא המומנט (3000 סל"ד) ש"חופר" - נהיגה בין 110 -120 אין שום בעיה. 120 - 130 יש את אותו רעש מציק. 3200 סל"ד וצפונה הרעש  פחות "חופר" והרבה יותר סביר.

יחסי העברה בגיר קצרים יחסית, כך שב-118 אתה בשיא המומנט בהילך שישי.

 

פתרון פוטנציאלי זה להוסיף יריעות בידוד רעש בתא המטען. 

  • עצה טובה! 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון - טיפול 20K ק"מ

 

עברו להם כ-10 חודשים מהטיפול הקודם ו-10K ק"מ והמכונית נכנסה לטיפול במרכזי בשורק. טיפול גדול בו מחליפים שמן + מסנן, מסנן אוויר, מסנן אבקנים ומצתים ובדקו בלמים. שבוע שעבר במהלך השרב הכבד, הייתה לי תקרית מוזרה חד-פעמית  באחד הבקרים - יוצא מהחניון המקורה לכיוון העבודה, לאחר 200 מ' בקרת האקלים מגיעה למסקנה שקר מאד בחוץ, ועוברת למצב חימום בעוצמה מירבית (?!). מוריד את הטמפרטורה, המערכת חוזרת לקרר ולאחר 2 דקות שוב מתחרפנת ועוברת למצב חימום מירבי (כאשר 45 מעלות בחוץ להזכירכם). עצרתי בצד, דוממתי את המנוע והנעתי שוב והמערכת חזרה לקרר כתמול שלשום. מאז, המערכת עבדה ללא דופי (אם כי הביצועים שלה בשרב הם בסדר, לא רע אבל לא מצויין). ביקשתי בכל זאת שיבדקו את המערכת - עשו בדיקה, לא מצאו בעיה במדחס, עדכנו קונפיגורציה (לא ברור לי בדיוק מה זה אומר), שאבו את הגז מהמערכת ומילאו מחדש. מקווה שלא יחזור. 

עלות הטיפול לא זולה, ע"ס 1450 ש"ח לאחר 10% הנחה. נציג השרות השאיר לי רק את הקבלה ושכחתי לבקש שישאיר לי את פירוט הטיפול.

 

כמו כן, הספקתי לחדש את הביטוח והוא שמר על אותו המחיר כמו בשנה הראשונה שזה ממש יופי.

צריכת הדלק חסכונית להפליא, אין צריכת שמן כלל בין הטיפולים.

 

מאז הטיפול האחרון, הספקתי להיות ביום מסלול נוסף בערד (התוואי המלא) - התוואי הכי מעניין ומהנה לדעתי, נהנתי מאד. הקורונה מנעה את האופציה לעוד יום מסלול ועכשיו נחכה לחורף הבא. המכונית כיפית ושימושית ואני מאד נהנה איתה. זהו להפעם.

 

 

 

78874279_2431050393684582_5611657290877763584_o.jpg

78960845_2431050310351257_1555015964901244928_o.jpg

79473398_2431050527017902_2847901910994780160_o.jpg

80070066_2431050447017910_2439127784417656832_o.jpg

  • תודה 3
  • מעניין 2

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה זמן הטיפול שלך הוא כל 10 אלף במקום כל שנה? בסכ״ה אתה די קרוב למספר הזה גם בממוצע השנתי, זה באמת קריטי אם היית מגיע חודשיים אחרי?

 

גם הרכב שלך לא עובד בתנאים קשים רוב הזמן (תקן אותי אם אני טועה) אז אני לא בטוח שזה נדרש.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי המפרט הרשמי של היצרן, טיפול אמור להתבצע כל 20K ק"מ או שנה. כל 20K יש להחליף מצתים. אני עושה בערך 12K ק"מ בשנה, אז החלטתי לעשות החלפת שמן כל 10K, וכך יוצא לי טיפול קטן/טיפול גדול.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

  • תודה 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.
מאוד אוהב את העיצוב של הרכב ונדמה שהוא גם מגלה אמינות טובה.
המלצה להחלפת פלגים כל 20k זה ממש מופרך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי גם את הרכב כחודש (שנת 14) ואני גם חושב שמבחינת הנאה מנהיגה חסר לו הרבה מאוד

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, miatanc כתב:

יש לי גם את הרכב כחודש (שנת 14) ואני גם חושב שמבחינת הנאה מנהיגה חסר לו הרבה מאוד

אתה לא אוהב את ההתנהגות כביש שלו? מה חסר לו לדעתך? 

יכול להיות שיש הבדל בין המודלים הישנים יותר לחדשים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל טיפונת בכוח ואולי בעוד שינויים קטנים באיך שהכוח מועבר (רצועת הכוח גמישה יותר אם אני לא טועה) אבל זה לא משהו דרמטי מספיק כדי שמישהו שלא אהב את הגרסה הישנה פתאום יאהב את החדשה.

 

גם אותי מעניין לשמוע מ @miatanc מה חסר לך ברכב, ובכלל עד כמה יש לך ניסיון בנהיגה יותר מתקדמת כדי לדעת האם אתה באמת מנצל אותו מספיק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ניסיון כמעט בכלל בנהיגה מתקדמת, אבל בלי שום קשר מרגיש שהרכב דיי משעמם יחסית ל 206 שהייתה לי ובטח וביחס לאבארט 500

ההגה אומנם חד מאוד אבל הרכב מרגיש מנותק

 

עריכה אחרונה על ידי miatanc
  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...