Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה שיתופית


Guest Mikelt89
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צודק ...הוא היה פעיל בכתיבת תקנות התעבורה, תשכ"א-1961

 

וכמו כן ניסח את ההגדרות בפוליסות הביטוח :lol:

 

שים לב כמה ישן החוק הזה ביחס לרוב החוקים שחודשו ועודכנו. העולם השתנה הרבה מאז שנכתב, אז אין סיבה שגם הוא לא.

 

בוני03 - נו באמת, אתה מאמין שבסוף כל נסיעה הם ילכו לתחת דלק וישלמו כל אחד את חלקו וימלאו לו דלק? באיזה עולם אתה חיי? הם ישלמו לו נניח כל חודש ואז במקרה של תאונה, אם יפגע מישהו מנוסעי הרכב הוא בתביעה יגלו שהבעלים של הרכב היה נוהג לגבות כסף על הנסיעות ואז הביטוח שלו לא תקף וכל הנזק יהיה על חשבונו.

פורסם

כתוב לך במפורש שכל עוד התשלום שהם נתנו (מה רלוונטי אם חודשי או לא) הוא סביב ההחזקת רכב ולא תשלום נסיעה כמו במונית הביטוח אמור לחול. שום שופט לא יפסול ביטוח כי חישבו 10 שקל יותר לנסיעה. מדברים על נסיעה לנתבג מת"א שבשיתוף צריכה לעלות משהו כמו 25 שקל לאדם ולא 140.

פורסם

מותר לקבל תשלום על נסיעה שיתופית, כל עוד זה בגדר השתתפות בהוצאות, ועד לשתי נסיעות ביום. תקנות משרד התחבורה, על דעת רשות המסים, מתירות תשלום של עד 2 שקל לק"מ.

 

גם ווייז וגם מוביט מחברות בין נהגים ונוסעים לנסיעה שיתופית, כולל תשלום.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בהגדרתן (משרד התחבורה ורשות המיסים) זה לא "תשלום" אלא "השתתפות בהוצאות", שני הגופים (ועוד גופים ממשלתיים אחרים) מייצרים הפרדה מאוד חדה בין שני הדברים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...