Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 3008 חדשה - דיזל או בנזין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לאחרונה הגעתי להחלטה שאני רוכש רכב חדש פיג'ו 3008 (וגם זה אחרי אין ספור התלבטויות בין דגמים אחרים באותה קטגוריה), בסוכנות המרכזית בת"א המוכר המליץ בחום על מנוע 1.5 טורבו דיזל 130 כ"ס, אני כמובן הופתעתי והלכתי הביתה לקרוא כל מאמר אפשרי על המנוע והופתעתי עוד יותר מכמות המחמאות שקיבל.

עד ללפני יומיים שקראתי מאמר כי רכבי דיזל בדרך החוצה מהעולם וכי באירופה עד 2025 יופסק הייצור ועוד שלל החמרות לרכבי דיזל... ושוב חזרו המחשבות על מנוע בנזין 1.6 טורבו 180 כ"ס - אבל אינו חסכוני כמו הדיזל שזאת הסיבה העיקרית לבחירה בדיזל.

אני מאוד מתלבט ורוצה לסיים עם כאב הראש הזה.

אם למישהו יוכל לעזור, לתת עצה, יודע משהו נוסף... אשמח לשמוע.

 

מידע נוסף - ממוצע נסיעה יומית 50 ק"מ (עבודה הלוך חזור), ממוצע של 18 אלף ק"מ בשנה.

תודה מראש לעוזרים

פורסם

אני לא רואה סיבה להעדיף בנזין 1.2 עם דיזל. בנזין יותר חלש, פחות חסכוני.

לדעתי, לדיזל עם קילומטראז' ממוצע יהיה ביקוש יותר גבוה גם כאשר תרצו למכור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אולי שווה לך לחכות ל3008 מהדגם היברדי PLUG IN ,

הם מצהירים על 50 ק"מ על חשמל, שזה יכול לשבת יופי עם מרחק הנסיעה שלך.

פורסם
אולי שווה לך לחכות ל3008 מהדגם היברדי PLUG IN ,

הם מצהירים על 50 ק"מ על חשמל, שזה יכול לשבת יופי עם מרחק הנסיעה שלך.

 

מתי אמור להיות כזה?

יש תאריך יעד לרכב פלאג-אין?

פורסם
מנוע שאינו תואם לרכב לדעתי.

 

זוהי גם דעתי....

ה 1.2 זה 3 צילנדר 130 כ"ס עם קג"מ נמוך

הדיזל גם 130 כ"ס אבל לפחות הקג"מ גבוה סביב ה 30!!!

פורסם
מנוע שאינו תואם לרכב לדעתי.

 

 

מוזמנים לקרוא את חוות הדעת לגבי המנוע 1.2

המשמש את חבר הפורום - green,

המשמש אותו ברכה פיג'ו 5008 בטיולו בחו"ל.

 

חבר הפורום אפילו לא זיהה שהמנוע 1.2 בעל 3 צלינדרים 130 כ"ס,

סוחב יפה את הרכב הגדול ששכר.

הוא הופתע לגלות זאת רק בתחנת התדלוק - להלן ציטוט מהתייחסותו



"טוב פאדיחות

:oops:

אני בא לתדלק את ה- 5008 היום, מנסה להכניס את פית התדלוק של צינור הסולר לחור המילוי ברכב אבל היא לא נכנסת.



אנחנו מוציאים את הניירת של הרכב, ואני רואה שרשום מנוע 1.2 ועוד משהו.

אני מתקשה להאמין.

אישתי רואה מדבקה על הצד הפנימי של מכסה מיכל הדלק שרשום עליה e10 ו- e5

שאלו האותיות שרשומות על משאבת הדלק לבנזין 98 ו- 95!

מכניס את פיית התדלוק של בנזין 95 והיא נכנסת בקלות

:brickwall:"

פורסם

דיזל... חסכוני, יעיל, שקט, טיפול טסט וביטוח עולה בדיוק כמו בנזין.

הכי חשוב נסיעת מבחן לפני.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

רק נסיעת מבחן תתן לך תשובה לרכב העדיף לך, מבין השנים אני הייתי הולך על הסולר , חסכוני ומותאם יותר לגודל \ משקל הרכב.

המומנט הגבוהה בסלד נמוך הופכים את הנסיעה לטעמי לחלקה יותר מאשר בדגם עם מנוע 1.2 ליטר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ממה שאני מבין. השואל התלבט בין הדיזל לבנזין 1600 ולא לבנזין 1200.

אין ספק שמנוע ה 180 חזק משמעותית מהדיזל.

נסיעת מבחן על 2 הגרסאות תתן מענה טוב יותר מכל חוות דעת כאן.

אישית הייתי בוחר בדיזל. חסכוני וזל יותר לרכישה. ונוסע מצויין.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...