Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 3008 חדשה - דיזל או בנזין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוזמנים לקרוא את חוות הדעת לגבי המנוע 1.2

המשמש את חבר הפורום - green,

המשמש אותו ברכה פיג'ו 5008 בטיולו בחו"ל.

 

חבר הפורום אפילו לא זיהה שהמנוע 1.2 בעל 3 צלינדרים 130 כ"ס,

סוחב יפה את הרכב הגדול ששכר.

הוא הופתע לגלות זאת רק בתחנת התדלוק - להלן ציטוט מהתייחסותו



"טוב פאדיחות

:oops:

אני בא לתדלק את ה- 5008 היום, מנסה להכניס את פית התדלוק של צינור הסולר לחור המילוי ברכב אבל היא לא נכנסת.



אנחנו מוציאים את הניירת של הרכב, ואני רואה שרשום מנוע 1.2 ועוד משהו.

אני מתקשה להאמין.

אישתי רואה מדבקה על הצד הפנימי של מכסה מיכל הדלק שרשום עליה e10 ו- e5

שאלו האותיות שרשומות על משאבת הדלק לבנזין 98 ו- 95!

מכניס את פיית התדלוק של בנזין 95 והיא נכנסת בקלות

:brickwall:"

 

רק ששני בעיות הציקו לגרין המקצועי:

 

1. רעש

2. הסחיבה לא חזקה.

 

אלו בדיוק 2 הסיבות למה הרכב לא מתאים לגיפון במחיר הזה.

פורסם

אני שמח שמתייחסים לדברים שלי ברצינות :)

 

הרושם שלי ממנוע ה- 1.2 בנזין, בשילוב עם גיר ה- 8 הילוכים בפיז׳ו 5008 הוא שהם נותנים זמינות כוח גדולה בטווח סל״ד מאד נמוך (אפילו בעליות קשות מאד טווח הפעולה של המנוע הוא 2,500 - 3,500 סל״ד בהם יש כוח רב). בכל תרחיש רגיל יש עתודות כוח מעבר לנדרש.

 

רק בלחיצה חזקה מאד ובסל״ד גבוה בא לידי ביטוי הספק המנוע שנשאר בסופו של דבר רק 130 כ״ס, אבל זה גם המצב במנוע הדיזל.

 

הדיזל פשוט אמור להעניק עוד כוח בטווח הסל״ד הנמוך. אין בכך כאמור ממש צורך לעומת מנוע ה- 1.2, אלא לצורכי הנאה בלבד.

 

מנוע ה- 1.6 בנזין צורך יחסית הרבה דלק לפי חוו״ד של חבר הפורום אייל לגבי ה- 5008 ולדעתי גם אין צורך בכוח הנוסף לעומת המנועים הנ״ל למשתמש הממוצע והוא גם הרבה יותר יקר למיטב זכרוני.

 

אם הנסועה כוללת גם תוואי בינעירוני מדי פעם שיאפשר תהליך ניקוי של מסנן החלקיקים, הייתי בוחר את הדיזל (כמובן לאחר נסיעת מבחן אני לא נהגתי ברכב עם המנוע הזה אלא רק בדיזל הישן יותר), הוא חסכוני יותר, יעניק יותר כוח זמין, כנראה שהוא לא ירעיש יותר ממנוע ה- 1.2 בתוך הרכב, יהיה לו ביקוש גדול יותר בעתיד ולמנוע ה- 1.2 יש גם את הבעייתיות עם רצועת התזמון.

 

אם הנסועה כוללת מעט נסיעות בינעירוניות מנוע ה- 1.2 יתאים יותר מבחינת אמינות מסנן החלקיקים שבמנוע הדיזל.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...