Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברצוני לקנות רכב עם תקציב עד 85,000 ש"ח. אני בעיקר נוסע כל יום לעבודה במרחק של כ 70 ק"מ (( הלוך חזור )) .

מחפש רכב חזק, בטיחותי, יציב, וחסכוני אם אפשר

 

אני כרגע מתלבט בין שני רכבים שהם :

 

1 . פולקסווגן גולף Comfortline אוט' 5 דל' 1.4 (150 כ"ס) - שנת 2016.

2 . פולקסווגן פאסאט Comfortline אוט' 1.8 (180 כ''ס) - שנת 2016 או 2015.

 

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי.

 

בתודות מראש,

פורסם

זוג לא צריך את כל האורך של הפאסאט.

 

הגולף היא הבחירה הנכונה בין שני הרכבים הללו (אלא אם כן מתכוננים ילדים ואז תא המטען בגולף יהיה קטן מדי, אבל גם אז לא הייתי בוחר בפאסאט אלא ברכבים אחרים)

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
זוג לא צריך את כל האורך של הפאסאט.

 

הגולף היא הבחירה הנכונה בין שני הרכבים הללו (אלא אם כן מתכוננים ילדים ואז תא המטען בגולף יהיה קטן מדי, אבל גם אז לא הייתי בוחר בפאסאט אלא ברכבים אחרים)

 

אני כרגע עם פאסאט 2011 - רכב מעולה, וממש מרוצה ממנו, אבל הוא של אבא שלי :)

 

מה תהיה בחירה נכונה לרכב שאינו מיני (( כמו הגולף )) אך עם תא מטען גדול קצת ?

פורסם (נערך)

אוקטביה 1.4 tsi. מתחת לפח היא דיי קרובה לגולף. 140 כ"ס.

 

 

אם לא אכפת לך מענייני גיר dsg7 יבש ושאר תקלות קטנות כמובן אבל נראה לי שאתה כבר שם. אז ידוע לך.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

ה V40 נחמדה אבל פות"ש מחפש נפח אחסון מאחור (כנראה לעגלות וכו'). תא המטען של האוקטביה הוא מאד גדול לחתך. כ 600 ליטר. היא יושבת איפשהוא בין גולף לפאסאט.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אוקטביה 1.4 tsi. מתחת לפח היא דיי קרובה לגולף. 140 כ"ס.

 

 

אם לא אכפת לך מענייני גיר dsg7 יבש ושאר תקלות קטנות כמובן אבל נראה לי שאתה כבר שם. אז ידוע לך.

 

עם כל האהבה שלי לאוקטביה -היא לא בליגה של הגולף.

 

בטח לא הקומפורטליין.

×
×
  • תוכן חדש...