Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

מאזדה6, מנוע 2000 מודל 2008 (הדגם שהמשיך ל- 2009 והלאה, לא הדגם שהסתיים ב- 2008 )

נוסעים פחות מ- 4000 ק"מ בשנה - סה"כ 40,000 ק"מ.

הטיפול האחרון היה גדול, כולל אפילו החלפת רצועת תזמון.

 

מאז הטיפול ההוא עברו 12 חודשים ופחות מ- 4000 ק"מ. האם כדאי להחליף שמן ופילטר, או שניתן לחסוך ולדלג על הטיפול?

אני יודע שממליצים על החלפה בכל מקרה כל 12 חודשים בגלל התחמצנות השמן, אבל ממליצים ככה כבר מיליון שנה ואני מניח ששמנים קצת השתפרו בעשורים האחרונים. מה דעתכם?

  • אהבתי 1
פורסם

אם הרכב נוסע בעיקר בינעירוני נסיעות ארוכות, נניח פעם בשבוע נסיעה ארוכה וביתר הזמן עומד - אפשר לעבור להחלפה כל שנתיים.

 

 

אם הרכב בשימוש יומיומי ונוסע נסיעות קצורת, תחליף כל שנה.

 

 

פורסם

בשביל 350-400 ש"ח במוסך כללי על שמן ומסנן שמן לא הייתי חושב על סיכוי לגרום נזק עתידי למנוע- חבל.

לגבי הטיימינג- בטוח שיש שם רצועה או שהתכוונת לרצועת אביזרים ? אצלנו במאזדה 3 של אבי לפחות מדובר על שרשרת תזמון .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...