Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן איכותי או החלפת שמן פעמיים


אלכס 1
מעבר לפיתרון נפתר ע"י vladclar,

פוסטים מומלצים

לפני 22 שעות, Alf3 כתב:

הם נשארים ומתערבבים עם שמן חדש, ואין עם זה שום בעיה.

הרי זה רק OCD של אנשים שדורשים שהמנוע שלהם יהיה ״נקי״ משמן ישן.

מנוע זה לא סיר או כוס שתיה ואין שם בקטריות שמתרבות שיגרמו לתקלת מנוע, לכן אין שום בעיה אם ישאר שם קצת מהשמן הישן.

בסופו של דבר השמן הישן יתערבב עם השמן החדש, והתערובת תהיה ברובה שמן חדש.

 

אם יש לך כסף וזמן לנסוע למוסך בין הטיפולים, לך על זה, אני לא רואה בזה יתרון משמעותי מעל החלפת שמן על ידי שאיבה.

 

קיימים ייצרנים אשר אוסרים החלפת שמן מנוע במנועים מסויימים על-ידי שאיבת השמן דרך המוביל של המדיד.

 

בהרבה מנועים שבהם מחליפים רק את קרב הסינון חובה להחליף את קרב הסינון אחרת ישאר לך

300-400 מ"ל של שמן ישן במסנן בנוסף לשמן מנוע שלא התנקז לאגן השמן אלא אם תמתין חצי שעה לפני השאיבה.

 

אני אישית ממליץ להחליף את שמן המנוע על-ידי ריקון השמן מאגן השמן בשיטה מסורתית.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...