Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני בן 23 מחפש רכב, אוטומט בלבד, עד 25,000, חריגה של 5 אלף גג, סופר מיני, מתלבט בין טויוטה יאריס, מאזדה 2, יונדאי I20, סיאט איביזה, אם יש רכב עדיף מבחינתכם אשמח לשמוע.

שימוש בעיקר עירוני מידי פעם בין עירוני.

פורסם

בתקציב שלך טיוטה יאריס תהיה רובוטית, חיסכונית מצד אחד, אבל אופן פעולץ הגיר לא ממש נעימה, שימוש עירוני/פקקים יקצרו את חיי המצמד.

 

מזדה 2 אופציה טובה, חפש ברמת איבזור דינמיק המאובזרת והבטיחותית יותר מאשר אקטיב.

לא חיסכונית אבל בין הזריזות לאותה תקופה.

 

יונדאי גם אופציה טובה, לא חסכונית כמו המזדה ופחות זריזה אבל מאובזרת יותר החל מרמת אבזור הבסיסית.

 

האיבעזה בעלת מנוע טורבו תהיה החזקה ביותר וחיסכונית, מנגד גיר נקודת החולשה גם יש מצמדים או מכטרוניק.

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתקציב שלך טיוטה יאריס תהיה רובוטית, חיסכונית מצד אחד, אבל אופן פעולץ הגיר לא ממש נעימה, שימוש עירוני/פקקים יקצרו את חיי המצמד.

 

מזדה 2 אופציה טובה, חפש ברמת איבזור דינמיק המאובזרת והבטיחותית יותר מאשר אקטיב.

לא חיסכונית אבל בין הזריזות לאותה תקופה.

 

יונדאי גם אופציה טובה, לא חסכונית כמו המזדה ופחות זריזה אבל מאובזרת יותר החל מרמת אבזור הבסיסית.

 

האיבעזה בעלת מנוע טורבו תהיה החזקה ביותר וחיסכונית, מנגד גיר נקודת החולשה גם יש מצמדים או מכטרוניק.

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

תודה רבה על הפירוט, יש אופציות טובות בקטגוריית המיני? חשוב לי חסכוני בדלק אגב.

פורסם

אם צריכת דלק זה הדגש אפשר לבדוק את מיצובישי ספייס סטאר, מוזמן לקרוא את הסיכום שלי:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3152/סקירת-גולשים/מסכמים---4-שנים-עם-מיצובישי-ספייס-סטאר

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם צריכת דלק זה הדגש אפשר לבדוק את מיצובישי ספייס סטאר, מוזמן לקרוא את הסיכום שלי:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3152/סקירת-גולשים/מסכמים---4-שנים-עם-מיצובישי-ספייס-סטאר

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

אוקי, ובקטגוריית המיני? חסכונית שלא תזדחל בכביש מהיר, למרות שרוב הנסיעות שלי יהיו עירוניות.

פורסם

ספייס סטאר היא יותר מיני מאשר סופר מיני.

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי, הצעות נוספות כבר עלולות לבלבל אותך, נסה להיסגר על 2-3 רכבים שהציעו לך כאן ובצע נסיעת מבחן עליהם. אם לא תתחבר לאף אחד אז חזור לכאן ושאל שוב.

דרך אגב, ההצעות שהציעו לך כאן ראויות מאוד ושוות בדיקה.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם
לדעתי, הצעות נוספות כבר עלולות לבלבל אותך, נסה להיסגר על 2-3 רכבים שהציעו לך כאן ובצע נסיעת מבחן עליהם. אם לא תתחבר לאף אחד אז חזור לכאן ושאל שוב.

דרך אגב, ההצעות שהציעו לך כאן ראויות מאוד ושוות בדיקה.

אוקי צודק, תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...