Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי יונדאי 2019 החדשה

בלי קשר לרכב שלי, בהרבה מהרכבים החדשים יש היום מצבים לנהיגה, יש מצב רגיל, יש ספורט, ויש מצב חיסכון

שמופיע בצבע ירוק eco

השאלה שלי האם הוא אמור לחסוך בדלק או במשהו אחר?

כי עשיתי לי כמה בדיקות של נסיעות נגיד מיהוד לכפר סבא בכביש מהיר, או מיהוד לירושלים ,

יצא לי שבמצב רגיל חסכתי יותר ממצב eco

תודה

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

זה אמור לחסוך בדלק.

בקורולה 2018 יש מצב רגיל שהeco יכול להדלק ומצב ספורט שהוא לא נדלק.

במצב ספורט הרכב עובד בטורים גבוהים יותר והדבר מורגש בביצועים, אני נוסע רק במצב רגיל, שמתי לב שאפילו בבקרת שיוט על מהירות קבועה, במצב ספורט הטורים גבוהים יותר באופן משמעותי.

פורסם

ניסיתי אתמול שמתי בהלוך מצב eco

יצא לי 13 לקילומטר צריכת דלק נסיעה

בחזור מצב רגיל קיבלתי 14.2 צריכת דלק ברגיל

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אתה צריך לבדוק הלוך חזור, בהנחה שהתנועה דומה.

ברגע שבכיוון אחד יש יותר עליות אפילו מתונות, יש הבדל משמעותי בצריכת דלק.

פורסם

הסבר אפשרי הוא שבכיוון אחד מדובר בעליה ובכיוון השני מדובר בירידה, ואז גם מצב eco לא יעזור.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

למיטב הבנתי או ידיעתי ותקנו אותי אם אני טועה, הוא גורם להעברה קרובה יותר של ההילוכים.

פחות "משיכת" סל"דים והעברה קרובה ותכופה יותר של ההילוכים.

פורסם

אם יש לך גיר רובוטי הוא שורף את המצמד על ידי העלאה מהירה של ההילוכים

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

פורסם
למיטב הבנתי או ידיעתי ותקנו אותי אם אני טועה, הוא גורם להעברה קרובה יותר של ההילוכים.

פחות "משיכת" סל"דים והעברה קרובה ותכופה יותר של ההילוכים.

משפיע לרוב גם על ההתנהגות המנוע וגם על תיבת ההילוכים.

מכהה את התנהגות המצערת וכמובן מקדים להחליף הילוכים כדי לשמור על סלד נמוך וזה כמובן לא "שורף" שום מצמד.

×
×
  • תוכן חדש...