Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מספר שאלות, אשמח לקבל מענה עליהן :)

 

1) האם זה חוקי ועובר טסט?

2) קראתי ממקורות אחרים שפילטר אוויר עולה בסביבות ה-250-300 ש״ח, האם הפילטר הנ״ל שעולה רק 40+- ש״ח אותו הדבר?

₪ 37.70 12% Off | Universal Car Air Filter Vehicle Induction Kit High Power Mesh Cone Red Finish

https://s.click.aliexpress.com/e/5ZLqbM8

 

3) האם אני יכול להרכיב את הפילטר הנ״ל על הרכב שלי?

 

Toyota Corolla E110

 

תודה רבה לעוזרים וסליחה על הבורות :)

פורסם

בס"ד

 

תעיין בשרשור המצורף, תקבל את כל התשובות לשאלות שלך.

 

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ecarsforum%2Eco%2Eil%2Fvb%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D668123&share_tid=668123&share_fid=28771&share_type=t

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

תעיין בשרשור המצורף, תקבל את כל התשובות לשאלות שלך.

 

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ecarsforum%2Eco%2Eil%2Fvb%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D668123&share_tid=668123&share_fid=28771&share_type=t

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

שבוע טוב, עדיין מעוניין להתקין פילטר פתוח ברכב, תודה בכל מקרה על העצות :)

 

אשמח לתשובות חבר׳ה

פורסם

K&N תהיה הבחירה העדיפה מאשר פילטרים עלומי שם ב 40 ש"ח.

 

גם ככה זה פילטר רב פעמי שלא מצריך החלפה, רק ניקוי.

 

שים לב שצריך לקנות גם חומר ניקוי ושמן של K&N.

פורסם

למה אתה צריך פילטר פתוח?

עדיף מאוד לא לקנות דברים כאלו מעלי אקספרס, KN חברה טובה, תקנה תואם מקור לשלך

Opel Adam S 2017

פורסם

לא רק שלא תקבל שום שיפור בביצועים אתה גם פוגע ברכב.

מוזמן לערוך חיפוש בנושא, יש לך 15 שנים של דיונים לעבור עליהם ולהבין למה פילטר פתוח זה רע.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...