Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנהלים : אם זה לא המקום לשרשור -קבלו התנצלות .

 

בסוף היא ''וויתרה לי''

שאר השיחה לא הוקלטה ,מאחר ונאלצתי להראות לה במצלמה .

היה איתה פקח שלא הוציא הגה וראיתי בעיניים שלו שמדובר בבלוף.

אני מקדיש את הסירטון הזה לחברנו אבי G שלא אחת טען שאין סיבה לשוטר/ת לשקר.

מהמרחק והזווית שבו הייתה ,ראתה בבירור שנתתי לחיילת לחצות בבטחה עוד כשהייתה מהכביש ממול ולסיים את החצייה.

רוחב הכביש הוא כמעט ברוחב הרכב ,ואם לא הייתי נותן לה לסיים ,מן הסתם הייתה נפגעת חלילה .

אבל מה שהשוטרת לא ראתה - שהייתה מצלמה.

 

אהה ,וגם הפסדתי נסיעה בגלל זה (מונית)

 

 

פורסם

אם תשימו לב ב 0:39 בסירטון ,החיילת חצתה את הכביש מהצד השני ,וקלטתי אותה מבעוד מועד שתנסה לחצות מולי ,והמתנתי בסבלנות .

פורסם

זה רוע לב טהור או טמטום טהור. אני מקווה מאוד שהשני, כי הוא יפתיע אותי הרבה פחות. כך או אחרת, זה סרטון מאוד מבאס בעיניי.

שמח שיצאת בשלום.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

איזו מצלמה זו?

נראה טוב.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
איזו מצלמה זו?

נראה טוב.

 

 

מצלמה סינית פשוטה חסרת שם (כולם נקראים dvr 300) ,שקיבלתי במתנה לפני כשנתיים .

היא ממש לא איכותית -רק בתנאי תאורה טובים ולא מומלצת לנהגי מוניות שעובדים בלילה.

עדיף להשקיע באיכותית

פורסם

במקום לטפל בנהגים באמת בעייתיים מתעסקים בשטויות וגורמים לגזל כספים שגם ככה חסרים לנו.

כל יום רואים את השוטרים והמתנדבים שבאמת מחפשים אותנו בכבישים! כמה עוד אפשר?

 

פורסם

אכיפת זכות קדימה להולכי רגל במעברי חציה היא משימה חשובה.

 

השוטרת הזו צריכה להיות מושעה כבר היום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

על פי הנראה אפילו אולי יכולת לתת ז.קדימה לרכב (כי עצרת) ולעבור שכן לחיילת הייתה עוד מדרכה ללכת.

 

ויפה שעה אחת קודם להשעות את השוטרת , היא סתם מוציאה שם רע לאחרים.

 

ספריאל - הייתי מתחיל בלאכוף את סעיף 110 / 111 מתקנות התעבורה

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם (נערך)

אמישה - יש עוד הרבה תקנות שצריך לאכוף. אין סתירה בינינהן (למרות שיש שמץ של סתירה בין 110/111 לבין 67 (א) (1))

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
מנהלים : אם זה לא המקום לשרשור -קבלו התנצלות .

 

בסוף היא ''וויתרה לי''

שאר השיחה לא הוקלטה ,מאחר ונאלצתי להראות לה במצלמה .

היה איתה פקח שלא הוציא הגה וראיתי בעיניים שלו שמדובר בבלוף.

אני מקדיש את הסירטון הזה לחברנו אבי G שלא אחת טען שאין סיבה לשוטר/ת לשקר.

מהמרחק והזווית שבו הייתה ,ראתה בבירור שנתתי לחיילת לחצות בבטחה עוד כשהייתה מהכביש ממול ולסיים את החצייה.

רוחב הכביש הוא כמעט ברוחב הרכב ,ואם לא הייתי נותן לה לסיים ,מן הסתם הייתה נפגעת חלילה .

אבל מה שהשוטרת לא ראתה - שהייתה מצלמה.

 

אהה ,וגם הפסדתי נסיעה בגלל זה (מונית)

 

 

 

 

 

מוטי,

לשון החוק ורוח החוק הם על פי סעיף 67 לתקנות התעבורה, הם שעל נהג לאפשר להולכי רגל במעבר חצייה להשלים את חציית הכביש בבטחה.

על זה הואשמת על ידי השוטרת. מעשה שנעשה כדין. תקשיב להקלטה בסרטון. היא לא נסתה להלביש עליך דו"ח.

גם בסרטון לא ניתן לראות איפא הייתה החיילת בעת שהמשכת בנסיעה. השוטרת עמדה במקום בו היה לה שדה ראיה מצויין ל"זירת הפשע"...

לשיטתי, הדוח לא מחוייב המציאות.

אחרים חושבים אחרת ויש לי כגרע קולגה שצריך להעיד על זה במשפט. ברגע שיהיה לי פסק הדין, אצרף אותו.

מכאן עד הוצאתה להורג בסקילה בכיכר העיר (סתם הגזמה) המרחק גדול מאוד.

האם תוכל ללמד אותי איך ראית בעיני הפקח שמדובר בבלוף?

עריכה אחרונה על ידי אביG
פורסם

מה? שוטרת מפברקת דו"ח? שוטרת לא מקצועית שמשקרת? לההההההההההה דיייי לא יוכל להיות.

אנשים שנוסעים כיום בלי מצלמות כביש פשוט משחקים רולטה רוסית עם הרישיון שלהם, בעיקר בגלל השוטרים שלנו

פורסם (נערך)
מנהלים : אם זה לא המקום לשרשור -קבלו התנצלות .

 

בסוף היא ''וויתרה לי''

שאר השיחה לא הוקלטה ,מאחר ונאלצתי להראות לה במצלמה .

היה איתה פקח שלא הוציא הגה וראיתי בעיניים שלו שמדובר בבלוף.

אני מקדיש את הסירטון הזה לחברנו אבי G שלא אחת טען שאין סיבה לשוטר/ת לשקר.

מהמרחק והזווית שבו הייתה ,ראתה בבירור שנתתי לחיילת לחצות בבטחה עוד כשהייתה מהכביש ממול ולסיים את החצייה.

רוחב הכביש הוא כמעט ברוחב הרכב ,ואם לא הייתי נותן לה לסיים ,מן הסתם הייתה נפגעת חלילה .

אבל מה שהשוטרת לא ראתה - שהייתה מצלמה.

 

אהה ,וגם הפסדתי נסיעה בגלל זה (מונית)

 

 

 

 

 

מוטי,

לשון החוק ורוח החוק הם על פי סעיף 67 לתקנות התעבורה, הם שעל נהג לאפשר להולכי רגל במעבר חצייה להשלים את חציית הכביש בבטחה.

על זה הואשמת על ידי השוטרת. מעשה שנעשה כדין. תקשיב להקלטה בסרטון. היא לא נסתה להלביש עליך דו"ח.

גם בסרטון לא ניתן לראות איפא הייתה החיילת בעת שהמשכת בנסיעה. השוטרת עמדה במקום בו היה לה שדה ראיה מצויין ל"זירת הפשע"...

לשיטתי, הדוח לא מחוייב המציאות.

אחרים חושבים אחרת ויש לי כגרע קולגה שצריך להעיד על זה במשפט. ברגע שיהיה לי פסק הדין, אצרף אותו.

מכאן עד הוצאתה להורג בסקילה בכיכר העיר (סתם הגזמה) המרחק גדול מאוד.

האם תוכל ללמד אותי איך ראית בעיני הפקח שמדובר בבלוף?

 

 

 

תיארתי לעצמי שלא אצא איתך בראש ,ובכל זאת אענה (הנימוס מחייב).

 

1. לא יכול ללמד עיניים ,כשם שלא יכול ללמד תחושת בטן .אפשר ללמד שפת גוף ,בניית פרופיל ועוד ,אבל בוא לא נגלוש ,מאחר ואני יכול לעבור את הגבול בין התפלספות לפילוסופיה (ויש הבדל...הבדל גדול).

 

2.את לשון החוק אני מכיר ,יתירה מכך -אני מכיר ומאוד בחשיבות אכיפת מעברי חצייה והולכי רגל.

 

3. האמן לי -הייתי שם כשזה קרה :wink: . והדבר הראשון עשיתי כשחזרתי הבייתה ,זה להעלות את הסירטון על מסך גדול .

אם תשים לב (בכוונה צירפתי צילום כפול פנימי ) ,הייתי בטוח שנעצרתי לבדיקה שגרתית של רשיונות.

 

4.אני בטוח (תחושת בטן) שבגלל ה"עקיצה" שלי אליך , טחנת את הסירטון הלוך ושוב (גם אני) ,ומנסיונך ,קיבלת מושג כזה או אחר לגבי צורת נהיגתי . הייתי מוסיף שלא צברתי נקודות מעולם (טפו טפו) ,לא הייתי מעורב בתאונת דרכים באשמתי , ולמעלה מ-20 שנים לא קיבלתי דוחות תעבורה (מלבד חנייה...אהה כן....לפני שנתיים לא שמתי "כחול לבן" בשיאו של אירוע לב ) .

אבל ,כמו שדיברנו בפוסט ההוא ,על דו"ח שומרי הדרך לזוגתי ,זה הכל בגלל שהיה לי מזל (כמוה) ,ולא נתפסתי.

 

ולמה כל הציניות והסרקזם?!

 

כי מותר לך להודות שנהגתי כהלכה ,ואין צורך מכל ה"מיסביבים" לגבי החוק ,חשיבותו ,וציון עדות במשפט על עבירה דומה.

 

כל הסיפור היה נפתר אם לשוטרים הייתה מצלמה .

 

דרך אגב : היא ''וויתרה '' רק לאחר שראתה את הצילום.

 

דע לך ,לגבי "הוצאתה בסקילה בכיכר העיר "

 

נהגים מקצועיים "מושחלים'' בבתי משפט יותר מנהגים רגילים בגלל אופי וסוג עבודתם.

כך צריך להיות עם אנשים שאמונים על החוק .דהיינו ,אחריות כפולה לפני האשמה כזו או אחרת.

 

 

 

ובעניין סיום החצייה :

 

שים לב לקו המדרכה ,גם כשהיא חוצה באלכסון ,למיקומה והתחלת נסיעתי ממצב עמידה 0:51 בסירטון.

 

רואים גם רואים.

 

ואחזור על זה שוב :

 

רוחב הכביש הזה כרוחבו של הרכב (כמעט) ,ואין מצב להתחיל נסיעה עד שלא מסיימת חצייה .

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם (נערך)

 

 

 

האם תוכל ללמד אותי איך ראית בעיני הפקח שמדובר בבלוף?

 

 

כל פעם קצת ....

באותה נקודת זמן , אני בחנתי עיניים .

אבל אם אתה רוצה ללמוד דבר או שניים : שים לב לשפת הגוף של הפקח בזמן שמורים לי לעצור .

נגיעה באף ...1:00 בסירטון (חכמה שבדיעבד)

יד בכיס של השוטרת...חפש בגוגל

 

אם במשרדי חקירות משתמשים בזה - גם אתה יכול.

 

https://www.sfat-haguf.co.il/%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%90%D7%A3-%D7%91%D7%90%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%94/

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
×
×
  • תוכן חדש...