Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמישה - יש עוד הרבה תקנות שצריך לאכוף. אין סתירה בינינהן (למרות שיש שמץ של סתירה בין 110/111 לבין 67 (א) (1))

 

אין סתירה בין התקנות

 

תקנה 67 עוסקת באחריות של הנהג

 

תקנה 110-11 עוסקת באחריות של הולך הרגל.

 

כיוון שאין עדיין רשיון להולך הרגל הנהג נדרש להקפדה יתרה

 

פעם הניח את הרגל על מעבר החציה היית חייב לעצור היום אם אתה רואה שיש לו כוונה לחצות אתה חייב לעצור.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ולכן כתבתי "שמץ", לא יותר. עמוד הולך רגל בסמוך לשפת הכביש ועוסק במשהו אחר, אבל מבחינת הנהג, ובודאי מבחינת השוטר שבמרחק 100 מ', הוא מתכוון לחצות.

 

ותקנה 67 מחייבת את הנהג להיות נביא :-D. אתה נוהג מספיק שנים כדי לדעת שלא תמיד אפשר לנחש איך ינהג נהג אחר או הולך רגל. אז אני עוצר וממתין (וכך נהגתי שנים רבות לפני התקנת התקנה), אבל חלק גדול מהבעיה הוא תקשורת בין הנהג להולך הרגל. אותו אחד שיש או אין לו רשיון, יש או אין לו הבנה להתנהלות של רכב, ומתנהג בצורה שאינה ניתנת לצפיה. יתכבד הולך הרגל ויעמוד חצי מטר יותר רחוק מהכביש והתקשורת תהיה יותר ברורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין ספק שהתקנה החדשה מחמירה עם הנהג ודורשת ממנו להיות אורי גלר למרות שלפני התיקון היית אמור להגיע למעבר חציה במהירות כזו שתאפשר לך עצירה לפני מעבר החציה אם הולכי רגל חוצים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש נקודה בניסוח המחודש שלהתקנה שתהיתי לגביו:

״אם הולך רגל עומד על המדרכה בסמוך למעבר החצייה ואם ניכר שבכוונתו של הולך הרגל לחצות את הכביש״

 

עשו שימוש במילה ״עומד״, לא ״נמצא״ מה שמעלה את השאלה, האם בכוונה סייגו את כל הולכי הרגל שהולכים (לעיתים אפילו רצים) אל תוך מעבר החציה מבלי שעצרו ווידאו שהכביש פנוי?

 

ברור שאין הכוונה להיתר לדרוס, או אפילו היתר לא לתת ז״ק למי שהלך והמשיך ברצף לחצות, אבל האם לנהג תהיה הגנה מדו״ח במקרה של הולך רגל שנמצא כמה מטרים מהמעבר ומתקרב אליו ומגיע לסף המדרכה כשהרכב כבר עליו? (ברור שעדיף תמיד להיות אדיב ולעצור גם אם הולך הרגל עוד לא ממש הגיע)?

×
×
  • תוכן חדש...