Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר טוב ,

 

אז ככה , הוצאתי את המצת מס' 2 , נראה די שרוף (שחור) בחלק התחתון. הצלבתי אותו עם מצת מס' 1 , (שכחתי לאפס תקלות) ,

התנעתי וכבר לא ראיתי תקלה על צילינדר 2 אלא רק את P 0300 כמו שציטטתי מקודם. איפסתי תקלות ועדיין רואה ב "pending" את P 0300 , כעת הנורה הכתומה לא דולקת.

 

יש לציין שכאשר הברגתי בחזרה את מצת 2 למקום של מצב מס' 1 , לקראת הסוף התחלתי לשמוע קצת רעשים כאילו אני שובר חלק מהמצת.

 

יש לי גם תמונה של מצת מס' 2 אם אפשר לצרף...

 

אם דעתכם שאני צריך להחליף מצת, יש לי 2 שאלות:

1) האם זה בסדר להחליף רק את המצת הבעייתי, ולא את כולם ?

2) שוב , מה השיקול בין מצת חלופי לבין מצת מקורי (חוץ מהשיקול הכלכלי כמובן) ?

 

תודה רבה,

יובל.

פורסם

חכה..תעשה כמה נסיעות וחכה שנורת התקלה תידלק שוב ואז תבדוק באיזה ציחינדר התקלה מופיעה. לגבי הרעשים ששמעת מהמצת מקווה שזה רק רעשי תבריג ולא סדקת את המצת. אם אלה מרגיש שלא הוברג כשורה שחרר את המצת ותבדוק שלא ניזוק. תעלה תמונה של המצת לא יזיק. מצת שחור באלקטרודה ומסביב לה זה בסדר..המצת עובד ושורף.טם תוכל אפילו לצלם אחד ליד השני את כל ה 4 מצתים מכמה זויות זה מצוין...

פורסם

היי ,

 

לא הספקתי לעדכן , אבל קצת נסיעה , ראיתי שהקוד תקלה עבר לצילינדר מס' 1.

 

קניתי סט צילינדרים מקורי שעלה לי 80 ש''ח.

אחליף ואעדכן.

 

שוב תודה רבה לכולם.

פורסם

שלום חברים ,

 

מסתבר שתוך כדי הברקת הצילינדר התקול שברתי את חלק הפלסטיק העליון שלו , ואז השברים של הפלסטיק הם סביב הצילינדר ( יש לציין שזו פעם הראשונה שאני מתעסק עם צילינדרים) עכשיו אני בברוך , מצב אחד קשה לי להוציא את השברים כי זה עמוק ליד הצילינדר, מצד שני אם אצליח להוציא את הצילינדר אני חושש שחלק השברים יפלו פנימה.

 

תיאורטית, הדבר הנכון שנראה לי זה איכשהו להביא שואב אבק חזק טלהכניס לפתח ש''ח הצילינדר ולשאוב את השברים .

 

מה נראה לכם ? מישהו נתקל בזה בעבר?

 

תודה רבה ,

יובל.

פורסם

אל תוציא את הפלג, אם השברים יפלו זה יכול לגרום הרבה נזק.

שואב יכול להיות אופציה או מברג דק עם דבק דו צדדי.

לאחר שהורדת את החתיכות שנשברו תפתח את הפלג בעדינות לא עד הסוף ואז תבדוק שוב אם נפלו עוד חתיכות. לדעתי אתה עובד עם מפתח לא מתאים לפלגים.

פורסם

לא, בשום אופן לא להדק את המצתים ממש חזק.

 

ההידוק הוא ל 15-20Nm. אי אפשר לתאר במילים מה זה, רצוי כמובן להשתמש במפתח מומנט. אם אין, להדק ברגש ולא חזק מידי.

 

רק להמחשה, כשאתה מהדק בכל הכוח את ברגי הגלגל, בלי להשתמש בידית עם מאריכים, אתה מגיע לבערך 100Nm.

 

לגבי ניקוי תעלת הפלג, לא יודע עד כמה השואב יהיה יעיל, אם יש לך אפשרות תבצע ניקוי עם לחץ אוויר.

 

 

מה בדיוק נשבר? אתה יכול לעלות תמונה?

 

 

פורסם

הייתי שמח להעלות תמונה , אבל איך מעלים תמונה ?

 

אגב, עכשיו אחרי שהחלפתי 3 מתוך 4 צילינדרים (ואת צילינדר מס' 1 ,לא נגעתי בגלל השברים ) , אני במצב יותר קשה : יש סויץ וסטארטר , אבל ת'כלס הרכב לא מניע , כאילו אין ניצוץ או אין דלק למנוע ( יש לציין שנשאר לי מעט דלק בטנק דלק אבל זה עוד לא הגיע לקו האדום )

המוזר הוא , שלפני שהחלפתי את 3 הצילינדרים הרכב היה מניע אפילו שצילינדר 1 היה תקול ושבור לשברים.

 

אולי הברגתי יותר מדי חזק את 3 הצילינדרים ואז הניצוץ לא מגיע ?

 

תודה רבה,

יובל.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...