Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

אז ככה , לא נגעתי ברכב כמה חודשים , אי לכך נגמר כנראה המצבר. אספר כמה עובדות:

 

עם כבלים כמובן שהרכב מתניע ונוסע ולא נכבה.

במהלך הנסיעה שומע ומרגיש לפעמים "קיקים" , וכן בעתירה, הטורים נשמרים על 750 , אבל מרגישים "קיקים".

המעניין הוא , שאם אני מעביר ל N , אין שום ",קיקים" וגם במתן גז , הכל חלק.

אחרי נסיעה , כאשר אני מכבה את האוטו , נראה שיש למצבר חשמל כי אני יכול לנעול עם השלט, אך כאשר מנסה להדליק , ברגע הסוויץ , שומע תקתוקים והאוטו נכבה.

 

לפעמים , הנורה הכתומה של המנוע נדלקת ומהבהבת , אבל נכבית אח"כ.

 

איך אני מזהה את התקלה ? האם יש כאן 2 תקלות?

אם זה משאבת דלק , מדוע אם כן ב N הכל סבבה ?

איך אפשר לוודא שהמצבר תקין ?

 

תודה רבה,

יובל.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תחליף מצבר, הוא פרוק. לחילופין אם יש לך אפשרות להטעין אותו בטעינה איטית על ידי מטען מצברים, יש סיכוי שהוא יחזור לעצמו.

 

 

לאחר מכן, תוך כמה זמן הסל"ד אמור להסתדר. עקב כך שהמצבר היה פרוק התאפסו ערכי תיקון למצערת, המחשב צריך ללמוד אותם מחדש.

 

 

פורסם

תודה רבה , החלפתי מצבר וכרגע אין לי שום בעיה עם התנעה.

 

אולם , עדיין ה"קיקים" האלו נשארו,

איך אפשר לבודד את הבעיה ולהצביע האם זו בעית משאבת דלק או בעית מצערת / חיישן מצערת ?

או אולי זה משהו אחר...

פורסם

ההצתה היא מצויינת , כל פעם הרכב מוצת ומונע כראוי.

 

פשוט לאחר ההנעה , תוך כדי נסיעה וגם בעמידה מרגיש "קיקים" כאלו , לי זה נשמע (ומורגש) כאילו לרגע לא מגיע דלק למנוע , ואחרי שניה זה משתחרר.

בעמידה, הרכב שומר על טורים של 750 , ולפעמים מד הטורים יורד מתחת לזה ואז שום פעם מתרומם.

פורסם

מצתים הוחלפו לאחרונה בתאריך : 23/03/18

שזה אומר לפני 10,887 ק"מ .

 

האם צריך להחליף שוב ? אם כן, אפשר קצת הסבר מדוע ?

 

אגב, נורת המנוע (הכתומה) החלה לא מזמן לדלוק באופן קבוע בלוח השעונים.

האם יש קשר אחד לשני ?

פורסם

בהחלט יכול להיות קשר. אם יש נורת Check דולקת, יש קוד תקלה.

 

 

השלב הבא זה חיבור סורק תקלות ושליפת קוד תקלה.

 

 

פורסם
מצתים הוחלפו לאחרונה בתאריך : 23/03/18

שזה אומר לפני 10,887 ק"מ .

 

האם צריך להחליף שוב ? אם כן, אפשר קצת הסבר מדוע ?

 

אגב, נורת המנוע (הכתומה) החלה לא מזמן לדלוק באופן קבוע בלוח השעונים.

האם יש קשר אחד לשני ?

מנוע שנוסע מעט ובעיקר בנסיעות עירוניות ובסלד נמוך מייצר פיח רב על המצתים מה שעלול להביא לניצוץ פחות יעיל. דווקא לאור התופעות הנל והנתונים שאתה נותן כן הייתי מחליף מצתים אם מדובר ברגילים ולא בארידיום. בנוסף כמובן לשלוף קוד תקלה, תגיד מהיכן אתה ומי שגר קרוב אליך ישאיל לך סורק.

פורסם

שלום לכולם ,

 

אז ככה , זה נראה שיש לי 2 תקלות :

1) קוד תקלה - P 0300 ,

Random/Multiple Cylinder misfire detected

2( קוד תקלה - P 0302

Cylinder 2 misfire detected

 

האם זה קשור גם לנורה הכתומה של ה engine ? או ל"קיקים" שאני מרגיש.

 

תודה רבה,

יובל

פורסם

התקלות שניסרקו מצביעות על בעיית הצתה בצילינדר מס 2. ייתכן מצת או סליל ולעיתים נדירות ייתכן מזרק. מה שאני ממליץ הוא לשלוף את הפלאג לפני שמחליפים אותו ולהצליב אותו עם פלאג מצילינדר אחר, לאפס את התקלות ולראות אם התקלה נודדת לצילינדר שאליו הוזז הפלאג. אם התקלה נישארת באותו צילינדר אז ייתכן והבעיה החא בחוט ההצתה..גם.את זה לא בעיה לבדוק על ידי ליטוף החוט באמצעות כלי מתכתי שהמנוע עובד ובסלד בינוני ולזהות ניצוץ שפורץ ממנו. אם החוטים ישנים ולא ידוע מתי הוחלפו כדאי כן להחליפם.

פורסם

אוקיי , כמה שאלות :

1) צילינדר מס' 2 הוא השני משמאל , אם אני פותח מכסה מנוע ועומד מול המנוע?

2) הבוקסה היא בוקסה 16 ?

3) איך אני מאפס את התקלות ?

 

תודה רבה,

יובל

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...