Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ישנם לא מעט לימודי דיפלומה, לא אקדמאים, קורסים מקצועיים ומה לא. יש הכשרות מקצועיות של משרד התמ"ת וחלקן אף ממומנות במלואן ויש שכר של אבטחת הכנסה וכד'. כמו מיזוג אוויר, טכנאי אזעקות ותקשורת ביתית, ועוד. מה שאני זוכר קציני בטיחות ומורי נהיגה לא חייב בגרות ויש לימודים במסלולי ערב. גיל 32 זה תכלס ה 22 החדש. כולנו עשינו שטויות, בחלקן אנו מתגאים יותר, בחלקן פחות. בלי ההבנה והתובנה הבסיסית של איפה הייתי ולאן אני רוצה ללכת, קשה מאוד להתקדם, אך כשהעבר מדרבן אין דרייב יותר חזק מזה להצלחה. ראה ערך - שף אבי לוי ועוד רבים וטובים.

Late bloomers shine longer...

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
כולנו עשינו שטויות, בחלקן אנו מתגאים יותר, בחלקן פחות.

Late bloomers shine longer...

 

אני עד היום עושה שטויות ואני כבר בן 50.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נהג לילה - עם הזמן הן ילכו ויירבו. מה לעשות, אנחנו מתקהים עם השנים :cry:

 

וברצינות - גיל 32 ממש לא מאוחר לתחילת לימודים. הכרתי אנשים שהחלו לימוי רפואה בגיל 35 (אם כי למרביתם היתה השכלה גבוהה קודמת) - ומדובר בלימודים תובעניים ביותר.

 

אז גם אם אינך מתאים ללימודים אקדמיים בהחלט מומלץ לבדוק אם אתה מתאים ללימודי תעודה או מקצוע כאלה ואחרים. לא שנהיגה היא מקצוע שאינו מכבד את בעליו, אבל השאלה היא האם אתה רואה את עצמך יושב על ההגה משך 40 השנים הקרובות (אל תבנה על פנסיה בגיל 67 - גיל הפרישה יעלה, ובהרבה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני עד היום עושה שטויות ואני כבר בן 50.

 

עזוב, תה עם 3 כפיות סוכר עדיין לא נחשב שטויות בגיל 32...

אני אישית לפעמים זורק בקבוקי שתיה ריקים בפח הרגיל, ולא במיחזורית. עד כדי כך אני משוגע...(;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

וואו. תודה רבה לכם.

אממ אני לא מצליח לחשוב על תחום שיעניין אותי כל כך. אולי אולי הנה"ח יכול להיות איזו אופציה (הנני בעל אהבה עזה למתמטיקה). חוץ מזה לא רואה איזשהו מקצוע שמדבר אלי. במיוחד במצב כלכלי די דחוק עם משפחה בבית.

לא חושב שיש לי בעיה לנהוג שעות, בסופו של דבר אני אוהב את הנהיגה וזה די מעורר אותי. במיוחד אם אני לבד במשאית אז בכלל אני אוהב.. שם שיעורי תורה ברקע, קצת שירים. די סבבה.. אני יודע שזה נשמע כמו הפנטזיות של הנהגים החדשים ש"אוהבים לנהוג" ותמיד עולה לנו הגיחוך בראש של "חכה חכה כמה חודשים בעבודה על ההגה ותדבר.."

אני כן עובד כיום כנהג אפשר להגיד סוג של חלוקה - על רנו מאסטר (לא לקחו אותי לעבודה על משאית עד 12 בגלל שיש לי רשיון פחות משנה), בצבא הייתי נהג של מ"פ זמן קצר ואחר כך בשאר השירות הייתי נהג בוס של אל"מ בתל השומר, כבר 15 שנה שאני על הכביש בין בעבודה בין לא בעבודה. נראה לי שזה די יכול להיות מדד לאם עבודה בתחום תתאים לי או לא.

אני יודע שלנהוג 12 שעות על משא כבד זה ממש לא דומה לפרייווט או טרנזיט, מצד שני כשתמונת המשפחה עומדת לך מול העיניים אז יותר קל להתמודד עם הנסיונות בעבודה. (הצקות מהמשרד/לקוחות לא נעימים/נהגים לא אחראים בכביש וכן על זה הדרך).

 

קצת OOT - מה דעתכם על התחום של הנה"ח מבחינת השכר/תנאים/ביקוש? [מַרְבֶּה עֵצָה - מַרְבֶּה תְבוּנָה. ]

פורסם

מחזק את כל קודמיי בנוגע ללימודים.

אאאבל, במידה ותחליט ללכת לכיוון של אוטובוס, נסה להתקבל כנהג של אוטובוס תיירים. זה שונה לגמרי מאוטובוס עירוני.

פורסם

הנה"ח תחום טוב, רק שהטובים מצליחים כמו בכל תחום אחר. מנ"ח שכיר ממוצע לא עובר 8 ברוטו בחברה סטנדרטית. מנח"ים שפיצים בחברות גדולות יכולים להגיע די רחוק.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אחרי התייעצויות מרובות בכמה פורומים ועם המון המון נהגים וכגם כמובן עם הרב, בעזרת ה' אלך על המשא כבד (סמי בהמשך). שבוע הבא כבר אגיש בקשה למשרד הרישוי בע"ה.

תודה רבה לכולם שבת שלום וחודש (אדר) טוב!

פורסם

אם זאת הייתה הבחירה שלי, הייתי מעדיף משא כבד.

 

המשכורת לא שונה, אבל עם משאית אתה לא צריך להיות אחראי על 60+ חיי אדם, שגם צריך להתממשק מולם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לדעתי הבחירה הכי נכונה לעתיד בתחום ההגה זה אוטובוס.

אתה כנהג אוטובוס בא לעבודה נקי וחוזר נקי.

בתחום האוטובוסים יש לך מגוון חברות אם זה וויזות צבאיות, טיולים, הסעות עובדי חברה.

כלומר, אתה אפילו לא בא במגע עם אנשים. מעלה ומסיע אותם לייעד.

לדעתי זה ליגה.

 

אם התהליך על אוטובוס לא היה ארוך כשנה עד לרישיון המיוחל, הייתי ממזמן הולך על זה.

פורסם

חיצונית אתה אולי נשאר נקי, מנטלית אתה מתלכלך מאוד מהר. רק ביום בו נהג לגמרי יהיה מנותק מהנוסעים, כמו נהג קטר, זה אולי תחום שאני אישית הייתי מוכן לשקול כהכנסה נוספת, בעיקר בגלל שאני לא נרתע משהיה ממושכת על הכביש. עם הרפורמה האחרונה של הרב-קו עבודת הכספרות וההתעסקות עם טעינת הכרטיסים ירדו לחלוטין מהנהגים העירוניים, אך הם עדיין מוצאים את עצמם מתפקדים כאנשי בטחון ומודיעין בנוסף להיותם נהגים. לא כיף, בטח שלא ב long run.

פורסם

אצלי בלימודים יש 4 נהגי אוטובוס (אחד אוטובוס זעיר) שכולם מספרים שבגלל התנאים העבודה הזו נוראית, בעיקר בכלל הציבור הישראלי. כולם מן הסתם, מתים לפרוש כמה שיותר מהר מהמקצוע.

 

אגב, אין גיל להסבה מקצועית ותמיד אפשר לעשות כל עוד הדבר יכל להניב לך תוצאות חיוביות עבורך.

×
×
  • תוכן חדש...