Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז סיפור דומה כבר פורסם פה בעבר (לא מוצא את הקישור), אבל הנה עוד מקרה של עובדי מוסך ש"משתעשעים" עם רכב של לקוח (ובמקרה הזה, כמו במקרה שהיה פה, בהחלט יש עם מה להשתעשע).

 

https://jalopnik.com/video-showing-dealer-employees-joyriding-a-customers-fo-1832206206

 

שני לקחים יש לי מהסיפור הזה:

1. להתקין מצלמה. עכשיו.

2. אם העובדים במוסך מספיק טמבלים בשביל לא לראות מצלמה שנמצאת להם מול העיניים, איך אפשר להיות בטוחים שהם לא טמבלים מדי בשביל לטפל ברכב?

פורסם (נערך)

גם מי שיכנס אליי לרכב לא יראה את המצלמה מאחר והיא מוסתרת עם המראה.

מי שנלהב לנהוג במוסטנג לא יברר אם יש או אין מצלמה מרוב שהראש שלו עסוק בחוויה הזו.

הייתי רותח בדיוק כמוהו, אבל הוא קצת הגזים בבקשותיו להחליף קלאץ ואת כל המכלולים מסביב, את הדיסקים והברקסים וגם את הצמיגים. ג'יזס.

 

מי שמעניין אותו החלק המעניין מתחיל בערך אחרי דקה 11, הבנאדם אשכרה עושה תורות עם חבריו על הרכב והם מצלמים את זה וצורחים מהתרגשות

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

יש לי בדיוק את אותה מצלמה ברכב dr750s , ברגע שהשארתי את האוטו כמה ימים אצל פחח או אפילו טיפול הם תמיד ניתקו לי את המצלמה ( הוציאו את הכבל ) אז אין אפשרות להקליט מה שנעשה בפנים

פורסם

קטע שלא הלכו לקראתו, לטעמי לא צריכים להחליף את כל מה שדרש אבל לפחות את המצמד כן להחליף. בהחלט הייתי מתבאס!

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם (נערך)

בלינוקס זה לא היה קורה

 

איזה חבורה של זבלים... מביא עצבים רק לראות את זה.

זו אבל גם בעיה של המוסך עצמו שמחזיק אנשים כאלה. אם זו הנורמה שם, אז כנראה יש עוד דברים דפוקים, לא רואה בעל עסק שמכבד את עצמו שהיה מרשה לעצמו להחזיק כאלה עובדים מצויינים...

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
יש לי בדיוק את אותה מצלמה ברכב dr750s , ברגע שהשארתי את האוטו כמה ימים אצל פחח או אפילו טיפול הם תמיד ניתקו לי את המצלמה ( הוציאו את הכבל ) אז אין אפשרות להקליט מה שנעשה בפנים

 

איזו חוצפה יש לו שהוא מנתק מצלמה ברכב של לקוח?במקומך הייתי נותן לו בראש ולא הייתי נכנס לשם יותר.

Finger's gonna kill me.

פורסם
גם מי שיכנס אליי לרכב לא יראה את המצלמה מאחר והיא מוסתרת עם המראה.

מי שנלהב לנהוג במוסטנג לא יברר אם יש או אין מצלמה מרוב שהראש שלו עסוק בחוויה הזו.

הייתי רותח בדיוק כמוהו, אבל הוא קצת הגזים בבקשותיו להחליף קלאץ ואת כל המכלולים מסביב, את הדיסקים והברקסים וגם את הצמיגים. ג'יזס.

 

מי שמעניין אותו החלק המעניין מתחיל בערך אחרי דקה 11, הבנאדם אשכרה עושה תורות עם חבריו על הרכב והם מצלמים את זה וצורחים מהתרגשות

 

באחד הציטוטים של בעל הרכב בהמשך הכתבה הוא מציין במפורש שאי אפשר לפספס את המצלמה:

 

 

As far as their staff is concerned, my dash cam is right up there - a big black cylinder with its lights flashing. No sane person with an actual brain and god gifted set of eyes can miss it in broad daylight.

 

אני, במקום המוסך, הייתי נותן לו כל מה שהוא מבקש בלי להתווכח, ועוד מוסיף חופשה זוגית הכל כלול + עיסוי על חשבוני.

רק לחשוב על הפסד ההכנסה מכתבה שכזו, באתר שכזה - אני לא חושב שאפשר לתמחר את זה באיזושהי צורה. אתה היית מגיע למוסך שזה מה שפורסם עליו?

פורסם

אני לא מגיע לשום מוסך האמת, אז זו לא אינדיקציה. אבל בהחלט לא הייתי הולך לעסק שמזלזל ככה ברכוש שלי.

פורסם

כן שאלתי לא פעם אחת לאחר מכן ההסבר היה privacy reasons לא רק ממקום אחד , אז לך תשנה את החוקים ..בתכלס זה בשביל שלא יהיו ראיות נגדם אבל אף אחד לא יגיד לך את זה או יודה .

פורסם
בלינוקס זה לא היה קורה.

 

ליתר דיוק, בטסלה זה לא היה קורה.

 

1. יש מצלמת דרך מובנית באוטו.

2. יש מצב valet שכדי לצאת ממנו צריך קוד סודי שמגביל את ההספק (למשהו כמו 200 כ״ס) ואת המהירות המירבית (113 קמ״ש).

3. אפשר לראות באפליקציה בטלפון את מיקום הרכב והמהירות שלו בזמן אמת.

×
×
  • תוכן חדש...