Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהינתן שמחיר 2 מכוניות בליסינג זהה (יאריס היברידי \ פולקסווגן פולו), ובשני המקרים מקום העבודה משלם על הדלק ומגבלת הק"מ זהה...

הבנתי שהקלת המס על רכבים היברידיים הולך להפסיק -

אני לא יודע אם זה מחיר הליסינג החודשי או השווי למס או שניהם - אבל להבנתי ברגע שהקלת המס תפסיק המחיר בסה"כ יעלה נכון?

 

כלומר מחיר רכב הדלק ישאר במקומו וההיברידי יעלה - אז עדיף לקחת מראש רכב לא היברידי (שיקול כלכלי בלבד)

אני צודק?

פורסם

כרגע יש הנחה של 450 ש"ח בשווי מס,

לפי הבנתי ברגע שלקחת ליסינג התנאים "מתקבעים" לתקופת הליסינג אין שינוי בשווי המס כל תקופת אחזקת הרכב (ללא קשר אם מחירו ירד וכו).

אז אולי שווה לקחת עכשיו רכב היברידי.

פורסם

להבנתי על מכוניות היברידיות קטנות (כמו היאריס) הטבת המס לא תבוטל - אני לא בטוח במאה אחוז אבל מבדיקה קצרה בגוגל נראה שזה אכן כך.

 

ראה בגלובס - "

כרגע לפחות נראה, שהמשפחתיות ההיברידיות הפופולריות ימשיכו לשמור על הטבת המס, כך שמחירם לא יעלה."



וגם כאן -

"הנוסחה האחרונה אמנם איפקה את עליות המחירים שיצרה הנוסחה מינואר – שמשמעותה הייתה ביטול מוחלט של הטבות המס לרכב היברידי, וייקור דגמים רבים ב-6,000-10,000 שקל – אבל גם נוסחה העדכנית נוסף לשלוש מכוניות המיני הפופולריות, יועלו גם המסים על מכוניות המנהלים ההיברידיות, בין היתר טויוטה קאמרי וקיה אופטימה."

וכאן -

"עם השינוי במיסוי הירוק, מכוניות משפחתיות היברידיות גדולות כ- יונדאי סונטה, קיה אופטימה, טויוטה קמרי, טויוטה פריוס וראב 4, צפויים לעלות לקבוצה 3 והטבת מס הקנייה בסך 30% תתבטל. השינוי, יביא לייקורם בשיעורים של 20-30 אלף ₪. המשמעות שאת חלק מהדגמים לא יהיה כדאי לייבא לישראל. לעומתם המכוניות ההיברידיות המשפחתיות והקטנות הנפוצות כ- יונדאי איוניק, טויוטה קורולה ויאריס וקיה נירו. ישארו בקבוצת זיהום 2 ומחירים לא צפוי להתייקר באופן משמעותי.שווי שימוש- הטבת ששוי שימוש הניתן למחזיק רכב ממקום העבודה, בסך 500 ₪ או 990 ש"ח בחודש, לא תשתנה כשמדובר ברכב היברידיאו נטען חשמלי. תוקף ההטבה ניתן מתוקף הוראת שעה והיא בתוקף עד לתאריך 31/12/19. ההטבה ניתנת כתמריץ לעידוד רכישת רכבים היברידיים."

 

 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מוטי שלום

 

ניסיתי להכנס לקישור של הציטוט האחרון שהבאת והוא שבור. תוכל לשלוח לי כתובת?

 

תודה

are you a mexican or a mexican't?

(ג'וני דפ, שם, שם)

פורסם
להבנתי על מכוניות היברידיות קטנות (כמו היאריס) הטבת המס לא תבוטל - אני לא בטוח במאה אחוז אבל מבדיקה קצרה בגוגל נראה שזה אכן כך.

 

ראה בגלובס - "

כרגע לפחות נראה, שהמשפחתיות ההיברידיות הפופולריות ימשיכו לשמור על הטבת המס, כך שמחירם לא יעלה."



וגם כאן -

"הנוסחה האחרונה אמנם איפקה את עליות המחירים שיצרה הנוסחה מינואר – שמשמעותה הייתה ביטול מוחלט של הטבות המס לרכב היברידי, וייקור דגמים רבים ב-6,000-10,000 שקל – אבל גם נוסחה העדכנית נוסף לשלוש מכוניות המיני הפופולריות, יועלו גם המסים על מכוניות המנהלים ההיברידיות, בין היתר טויוטה קאמרי וקיה אופטימה."

וכאן -

"עם השינוי במיסוי הירוק, מכוניות משפחתיות היברידיות גדולות כ- יונדאי סונטה, קיה אופטימה, טויוטה קמרי, טויוטה פריוס וראב 4, צפויים לעלות לקבוצה 3 והטבת מס הקנייה בסך 30% תתבטל. השינוי, יביא לייקורם בשיעורים של 20-30 אלף ₪. המשמעות שאת חלק מהדגמים לא יהיה כדאי לייבא לישראל. לעומתם המכוניות ההיברידיות המשפחתיות והקטנות הנפוצות כ- יונדאי איוניק, טויוטה קורולה ויאריס וקיה נירו. ישארו בקבוצת זיהום 2 ומחירים לא צפוי להתייקר באופן משמעותי.שווי שימוש- הטבת ששוי שימוש הניתן למחזיק רכב ממקום העבודה, בסך 500 ₪ או 990 ש"ח בחודש, לא תשתנה כשמדובר ברכב היברידיאו נטען חשמלי. תוקף ההטבה ניתן מתוקף הוראת שעה והיא בתוקף עד לתאריך 31/12/19. ההטבה ניתנת כתמריץ לעידוד רכישת רכבים היברידיים."

 

 

 

כל הכתבות הללו כבר לא רלבנטיות, הן מתחילת השנה ונוגעות לשינוי המיסוי שכבר נכנס לתוקף בחודש אפריל שנת 2019 ולא השפיע על רכבים היברידיים משפחתיים.

 

שינויי מיסוי נוספים יחולו החל מיום 01/01/2020 וכל שנה לאחר מכן וישפיעו על כל הרכבים ההיברידיים בקבוצת זיהום 2 כך ששיעור המס עליהם יעלה (כלומר ישפיע גם על היאריס ההיברידי וגם על רכבים משפחתיים היברידיים כגון קורולה, איוניק, נירו, chr, פריוס).

 

לגבי הטבת שווי השימוש למקבלי רכב צמוד היברידי בינתיים לא הודיעו שהיא תבוטל, למרות שניתן לצפות שהאוצר לא ייתן גם לה יותר מדי זמן להמשיך ולהתקיים.

 

לי נראה שאם תבוטל הטבת שווי השימוש הנ״ל, הרי שהיא תבוטל מייד גם למי שכבר קיבל רכב היברידי צמוד, אחרת אותם מקבלי רכב צמוד יישארו עם הרכבים שלהם עד הפנסיה כדי להמשיך ולהנות מאותה הטבה :wink:

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...