Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נציגות הפורום עם אנשי טלרון ונציגי אקסון מוביל


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 1923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שאמרו החבר'ה מטלרון, הם זקוקים למכירות. המפגש הזה נועד כדי להעזר בנו להרים את המותג כפלטורמה אינטרנטית בעלת השפעה.

 

כדי לתת לנו את הכלים להמליץ על המוצר, צריך קודם שאנחנו נשתכנע שהשמן באמת שווה את השם שלו ואת תוספת המחיר

כדאי באמת שהנציגות בארץ תארגן מפגש טכני שמדגיש את ההבדלים בין השמנים, בין החברות והיתרונות (וכמובן חסרונות, כי אין מוצר בלי) של כל אחד.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אני מאוד נהניתי במפגש, למרות הסערה בחוץ, בפנים הרגיש מאוד חמים.

הסקירה הייתה מעניינת, וגם אני חיכיתי לקטע הטכני.

מצד שני, ככל הנראה, יהיה עוד מפגש, ככה שיצאנו נשכרים מהעניין.

מה שתפס אותי, זה, החשיבות שטלרון, לובינסקי ומוביל, מייחסים לקהילה שלנו (קארס פורום...), אנשים עם קאליבר מאוד גדול.

מצפה בקוצר רוח למפגש הבא.

בונוס נוסף: זכיתי להכיר את האנשים שמאחורי המקלדת, שזה לא פחות חשוב..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמ6 שהם אמרו, אנחנו נתפסים כבעלי ידע רב וכסמכות מקצועית. מה שנכתוב יקפוץ גבוה בגוגל כשמישהו יעשה חיפוש על השמנים הנ"ל ולכן אנחנו "שווים השקעה".

 

מה שמצא חן בעיניי זו הנכונות שלהם להרים כמעט כל כפפה שנזרקה. והדבר מעיד על ביטחון באיכות המוצר.

 

נכון שנזקי או יתרונות שמן כלשהו יבואו לידי ביטוי עוד 10 שנים ולא בעוד שנה ונכון שהם חדשים בארץ אבל בעולם מדובר על מותג ותיק מאוד וניתן לקבל מידע מהניסיון בחו"ל.

 

מה שלדעתי מאוד יעזור למותג זה אם הוא יופיע ברשימת השמנים המומלצים בספרי הרכב כי גם ההדיוט שקונה רכב חדש רוצה לשמור עליו ומאמין קודם כל ליבואן (אנחנו יודעים לבדוק מה היצר7 אומר ו ה אומרים בחול אבל האדם הנורמטיבי סומך על היבואן).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

נכון שנזקי או יתרונות שמן כלשהו יבואו לידי ביטוי עוד 10 שנים ולא בעוד שנה ונכון שהם חדשים בארץ אבל בעולם מדובר על מותג ותיק מאוד וניתן לקבל מידע מהניסיון בחו"ל.

 

 

זה בדיוק החלק שרציתי לשמוע:

למה יגרם נזק משמן זול. ולמה לא יגרם נזק משמן איכותי. זה נאמר כאקסיומה, בלי הסבר. האמת באתי בכוונה לקבל את ההסבר הזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבות הן רבות אבל העיקרית שבהן היא שתפקיד השמן הוא לא רקמלתת סיכה איכותית לאורך זמן אלא שהוא גם מכיל תוספים עם תפקידים שונים.

 

יש שמנים שיפתחו בוצה יותר מהר, יש כאלה שלא יסלקו פיח ביעילות (שמן משחיר מהפיח שהוא סופח. אם הוא נשאר שקוף ונקי הוא לא עושה את עבודתו כראוי), יש שיתחמצנו מהר יותר ויש כאלה לא יצרו שכבת הגנה מספקת על החלקים הנעים.

 

מה מוביל עושה בנדון אמן לי מושג וגם אני הייתי שמח לשמוע. אם היו שם אנשים טכניים ולא אנשי מנגנון הייתי גם שואל את השאלה שעולה מידי פעם ועדיין לא קיבלה תשובה חד משמעית מה חיי המדף של מיכל שמן באריזתו המקורית.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שגם נכח בהרצאה אני שותף לדעת הרוב כאן. נכון שחיכינו והתעניינו יותר בקטעים הטכניים. רובנו צפינו לשמוע אותם, ורובנו נמתין ונעשה מאמץ להגיע למקום בו זה יתבצע בפועל.

 

אבל אסור לזלזל במפגש שהיה - האפשרות לשאול שאלות אנשים רמי דרג בתאגיד החמישי בגודלו בעולם (והראשון שיש לו נגיעה בעולם הרכב) ולקבל תשובות לעניין היא דבר גדול.

 

החשיבות אותה מייחסים בטלרון וכפי הנראה אף באקסון-מוביל לגוף שהוא, סופו של יום, וולונטארי לחלוטין כמו הפורום וגולשיו, אומר המון עלינו ועל המקום שנבנה פה ב-15 השנים האחרונות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אבל אסור לזלזל במפגש שהיה

 

לא מזלזל. להפיך. מפגש מאוד מרשים.

 

 

רק מציין שלדעתי התאמת החומר לקהל המוזמנים לא נעשתה נכון.

 

גם בסוף המפגש כשדיברנו על מצברים. הוצג גרף שמראה עליה מ 20 אלף מצברים בשנה ל 240 אלף תוך 10 שנים. שזו עליה מרשימה ביותר. אבל בזכות מה הושגה העליה? מה ייחוד המוצר? למה כדאי לי להעדיף אותו?

 

 

 

אני השתתפתי גם במפגש הקודם במתחם של טלרון, אותו העביר יוסי טל. מאותו מפגש יצאתי עם הרבה ידע חדש, אז התאמת החומר לקהל הייתה מצויינת. פשוט ציפיתי למשהו דומה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמדות ואירוח טוב היו ללא ספק.

אם להתסכל על הדברים בצורה יבשה(לא שחלילה אני מתלונן) הנחמדות נבעה מתוך אינטרס לקנות קהל בעל השפעה לשם שיווק המוצרים שלהם,וזאת ללא הצגת שום מידע רלוונטי.

מוצר כמו שמנים קשה לשווק בפלטפורמות אחרות (יוטיוב, פייסבוק וכו), ולכן אני יכול להבין מדוע הרצון להתחבב על חברי הפורום.

אירוע חוזר שיתמקד בצד הטכני יוכל לשפוך אור על הנושא, אני באופן אישי כרגע לא רואה יחודיות בשמנים של מוביל שתצדיק פער של בערך %10 במחיר לעומת שמנים עממיים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...