Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום פיאסטה מהדור האחרון נוסעת עם מסגרת לוחית רישוי של אלבר.

 

 

באתר הישראלי של פורד - אין איזכור. פירסומים או כתבות אין. לפחות לא משהו שאני ראיתי.

 

 

האם יש יבוא רשמי? יבוא מקביל של אלבר? לקוח פרטי יכול לקנות?

 

יש למישהו פרטים נוספים?

 

תודה.

 

 

פורסם (נערך)

דלק אמרו שיביאו , ו7 עלו לכביש לפני חודשיים.

כנראה הליסינג מקבל לפני תחילת השיווק לצרכן.

חוץ מאיילון מוטורס ועוד איזה מגרש לא ראיתי ייבוא מקביל של פורד. אלבר זה רק טויוטה או הונדה.

כתבות ברשת מדברות על תחילת שיווק ברבעון הראשון של 2019.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

יש משהו כמו 15 רמות גימור שונות, מעניין מה מהם יביאו ארצה.

הימור: ידני ברמת הגימור הנמוכה ביותר בלבד, שלוש רמות גימור לאוטומט.

ה-ST LINE לא תגיע (על ה-ST עצמה אין מה לדבר).

ה- ACTIVE (המקבילה ל-i20 cross) גם תישאר על רצפת חדר העריכה עקב תמחור גבוה מידי.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אם היתה ידנית בזמן שחיפשתי לקנות רכב הייתי הולך על זה, חבל שרק עכשיו זה מגיע ומתאר לעצמי שלא יטרחו אפילו עם הגרסה הידנית.

פורסם

^ לא בטוח, דווקא הגרסה הידנית שלהם נמכרה במספרים יפים יחסית.

בתמחור נכון היא יכולה להתלבש במשבצת של המכונית למשפחות צעירות. בין איביזה הממתוגת לצעירים לבין הפולו היקרה.

.We apologise for the inconvenience

×
×
  • תוכן חדש...