Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחד הרכבים שאני שוקל לקנות - סיטרואן C4 2016 - יש מכה מתחת לדלת ימין (מצורפת תמונה).

מבקש הערכה כמה ניתן להוריד במחיר/כמה יעלה לתקן?

 

car2.jpeg

פורסם

על כזה דבר אפשר להוריד 500 שקל בערך, על זה שמדובר בסיטרואן C4 אפשר להוריד כ-7 אלף שקל.

במילים אחרות ממליץ לך להתקדם לרכב אחר, זה רכב שאיבוד הערך שלו הוא משמעותית גדולה יותר משאר הרכבים המשפחתיים.

Polo 2012

פורסם

אם אתה רוצה לדעת כמה עולה התיקון, תתקשר לאלעד שרותי רכב חולון ותשלח לו תמונה בווטסאפ. תקבל הערכת מחיר ראשונית .

https://www.carsforum.co.il/cars/מדריך-עסקים/1182/מוסך-אלעד-פחחות-וצבע-

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תשובה עיניינית.

 

סיטרואן C4 זה רכב עם יחס עלות תועלת גבוה כרכב משומש

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
על כזה דבר אפשר להוריד 500 שקל בערך, על זה שמדובר בסיטרואן C4 אפשר להוריד כ-7 אלף שקל.

במילים אחרות ממליץ לך להתקדם לרכב אחר, זה רכב שאיבוד הערך שלו הוא משמעותית גדולה יותר משאר הרכבים המשפחתיים.

 

הבן אדם לא שאל אם אתה ממליץ על הרכב, שאל מה עלות התיקון, וגם לא ציין מה המחיר שהוא הולך לשלם,

מהתגובה שלך אפשר להבין שלא כדאי לקנות את הרכב אפילו ב10.

פורסם
הבן אדם לא שאל אם אתה ממליץ על הרכב, שאל מה עלות התיקון, וגם לא ציין מה המחיר שהוא הולך לשלם,

מהתגובה שלך אפשר להבין שלא כדאי לקנות את הרכב אפילו ב10.

 

 

המטרה של הפורום היא לכוון אנשים לקנות רכב שראוי לכסף שהם משקיעים ולא להפסיד או להיתקע עם רכב שיש לו בעיות חשמל וכו'

ולא לקנות רכב רק כי הוא יפה ויש לו איבזור.

Polo 2012

פורסם

תאמין לי עדיף שלא נדבר על הרכבים של VW.

 

לשאלת פותח השרשור,מכה כזאת לתקן בPDR,ליישר הפח ללא צורך בעבודת פחחות רגילה ותיקון צבע לדעתי זה סביב ה 2000-1500ש"ח.

פורסם
המטרה של הפורום היא לכוון אנשים לקנות רכב שראוי לכסף שהם משקיעים ולא להפסיד או להיתקע עם רכב שיש לו בעיות חשמל וכו'

ולא לקנות רכב רק כי הוא יפה ויש לו איבזור.

 

רכב זה לא השקעה אלא הוצאה בחיתוליה,

 

אם אתה נביא, אז אני מבין מאיפה אתה יודע שלC4 2016 יהיו בעיות חשמל.

 

אני חושב שהפורום קיים כדי לכוון אנשים לקנות מוצר שאחרים ניסו, מכירים או מחזיקים, ואם אותו מוצר לפי דרישות X A B לא יתאימו לך, הן כן יתאימו לאחר עם דרישות X Z וP, אז לזרוק החלטה לא מבוססת על רכב שבטח אין לך שום ניסיון איתו, נשמע כמו לכוון אנשים לפי התאוריה שלך "בלבד".

פורסם

סטטיסטית ולא מחקרית, סיטרואן ודומיו הם רכבים מאוד בעייתיים בנושא הזה ובעיקר בנושא שמירת הערך.

אתה מוזמן לראות את המחיר של סיטרואן C4 C5 מודלים 2014 2015 ולהבין עד כמה המצב של רכב יד שניה שכזה בעת המכירה הוא גרוע.

 

נכון, רכב זו לא השקעה ובטח שהוא לא יניב לך כסף, אבל השאלה היא תמיד איזה רכב ייתן לך מינימום הוצאות ומקסימום רווח מבחינת נהיגה.

 

אני די בטוח שאתה מכיר את הנושא הזה של צרפתיות שהן לא בדיוק הכי מובילות את השוק מבחינת אמינות ושמירת ערך, זה נושא מוכר וידוע לכל.

Polo 2012

פורסם

סטטיסטית ולא מחקרית, פות"ש שאל שאלה פשוטה וענית לו תשובה שלא קשורה בשיט.

אז או שתגיב לעניין, או שאל תגיב בכלל. שווה או לא שווה לקנות רכב כזה או אחר תכתוב בשרשור שכותרתו היא "שווה או לא שווה לקנות רכב כזה או אחר".

 

תודה רבה. ההנהלה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
כלומר? ירדת מC4?

 

לא ממש. חפש סרקזם בויקיפדיה.

 

לכל השאר תודה. תעשו מה שאני עושה לגבי תגובה לא קשורה - תתעלמו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא קונה רכב משומש, ירידת ערך גדולה אחרי 3 שנים משחקת לטובתו.

באופן כללי, רכב בן 3 בד"כ לא מתקלקל יותר מדי במידה ותוחזק לפי הוראות היצרן.

במחיר נמוך יחסית הוא מקבל רכב שיחסית מעט זמן על הכביש, שנתון מתקדם שזה אומר בטיחות טובה יותר ואולי כמה אביזרים נחמדים, שרכב מקביל ממותג יותר חזק יעלה הרבה יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תאמין לי עדיף שלא נדבר על הרכבים של VW.

 

לשאלת פותח השרשור,מכה כזאת לתקן בPDR,ליישר הפח ללא צורך בעבודת פחחות רגילה ותיקון צבע לדעתי זה סביב ה 2000-1500ש"ח.

 

ספי דלתות אין אפשרות לתקן ב-PDR מכיוון שמדובר בפח עבה מהרגיל ולעיתים כפול.

×
×
  • תוכן חדש...