Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מחפשים לקנות רכב משפחתי- עדיף, אבל לא חובה שיהיה סטיישן.

סדר העדיפויות:

1. אמין - שיראה מוסך כמה שפחות.

2. בטיחותי.

3. חסכוני בדלק- נוסעים כ 20K בשנה.

 

 

חשבנו בהתחלה על יונדאי I35 / קיה סיד סטיישן- אבל משיקולי תקציב מתחילים לחפש אופציות אחרות (היינו מעדיפים רכב בן 5 שנים גג).

לא פוסלים רכבים ידניים והאמת שקצת נדלקנו על הרעיון של איזשהו SUV נחמד (קשקאי?)

יש למישהו רעיונות איך לכוון אותנו לרכב טוב?

 

תודה!

פורסם

308 סטיישן אחלה אופציה.

אמין - טרם שמענו על בעיות בדגם הזה למרות שהוא נפוץ יחסית גם בליסינג.

בטיחותי - עבר מבחן EURO NCAP ב2013 קיבל 5 כוכבים

חסכוני בדלק - מנוע 1.2 טורבו חסכוני בדלק צריכה ממוצעת ב25% טובה יותר מהסטנדרט בסגמנט (סטנדרט = משפחתיות 1.6 אוטומט).

היתרונות נוספים ל308 הם כוח (מנוע חזק וגמיש יותר ממנועים אטמוספריים בסגמנט) נוחות נסיעה טובה (כיול מתלים, מושבים נוחים ושקט) עיצוב פנים ואיכות חומרים טובה ותא מטען ענק.

חסרונות - ספסל אחורי צפוף ביחס למובילות הסגמנט, תפעול מסורבל של המיזוג (נעשה דרך מסך מגע במקום כפתורים).

 

תנוחת הנהיגה לא סטדנרטית ההגה קטן ונמצא מתחת ללוח המכוונים חלק ממש שונאים את זה חלק ממש אוהבים את זה אני נמצא בחלק שממש אוהבים את זה (יש לי 208 עם תנוחת נהיגה כזאת).

 

מה שכן יש מלא אקזמפלרים שחוטים בליסינג ויקח לך זמן למצוא אחת במצב טוב.

 

אופציה שניה היא רנו מגאן דיזל בין ההיתרונות היא מאוד חסכונית בדלק (בערך 20 ק"מ לליטר) אבל קצת מיושנת ביחס ל308 המנוע של המגאן דיזל ידוע כמאוד מוכר ואמין אך תיבת ההילוכים הרובוטית קצת בעייתית ולפעמים סובלת מתקלות במוח גיר שעלות ההחלפה שלו היא כ2500 ש"ח

פורסם
308 סטיישן אחלה אופציה.

אמין - טרם שמענו על בעיות בדגם הזה למרות שהוא נפוץ יחסית גם בליסינג.

בטיחותי - עבר מבחן EURO NCAP ב2013 קיבל 5 כוכבים

חסכוני בדלק - מנוע 1.2 טורבו חסכוני בדלק צריכה ממוצעת ב25% טובה יותר מהסטנדרט בסגמנט (סטנדרט = משפחתיות 1.6 אוטומט).

היתרונות נוספים ל308 הם כוח (מנוע חזק וגמיש יותר ממנועים אטמוספריים בסגמנט) נוחות נסיעה טובה (כיול מתלים, מושבים נוחים ושקט) עיצוב פנים ואיכות חומרים טובה ותא מטען ענק.

חסרונות - ספסל אחורי צפוף ביחס למובילות הסגמנט, תפעול מסורבל של המיזוג (נעשה דרך מסך מגע במקום כפתורים).

 

תנוחת הנהיגה לא סטדנרטית ההגה קטן ונמצא מתחת ללוח המכוונים חלק ממש שונאים את זה חלק ממש אוהבים את זה אני נמצא בחלק שממש אוהבים את זה (יש לי 208 עם תנוחת נהיגה כזאת).

 

מה שכן יש מלא אקזמפלרים שחוטים בליסינג ויקח לך זמן למצוא אחת במצב טוב.

 

אופציה שניה היא רנו מגאן דיזל בין ההיתרונות היא מאוד חסכונית בדלק (בערך 20 ק"מ לליטר) אבל קצת מיושנת ביחס ל308 המנוע של המגאן דיזל ידוע כמאוד מוכר ואמין אך תיבת ההילוכים הרובוטית קצת בעייתית ולפעמים סובלת מתקלות במוח גיר שעלות ההחלפה שלו היא כ2500 ש"ח

 

תודה.

אנחנו כרגע עם C4 ובעבר עם מגאן, מעדיפים לא אירופאיות...

אבל נבדוק את האופציות

פורסם

מצטרף להמלצה על קרוסאובר ידנית.

רכב חסכוני מאוד בדלק ובעלויות אחזקה (ביטוח, טיפולים).

מרווח ופרקטי מאוד למשפחה.

גם קשקאי ידני יתן מענה טוב לדרישות.

השוק שלהן חלש, זה יתרון גדול לקונה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

[Qחסרונות - ספסל אחורי צפוף ביחס למובילות הסגמנט, תפעול מסורבל של המיזוג (נעשה דרך מסך מגע במקום כפתורים).

 

הספסל האחורי בסטיישן ממש לא צפוף. להיפך הוא אחד מהמרווחים בקטגוריה

פורסם

שניכם צודקים,לסטיישן ב308 בסיס גלגלים ארוך ב10 ס"מ מההצבק ולכן היא הרבה יותר מרווחת מאחורה.

 

ממליץ על הרכב הוא מאד אמין [מנסיון רב}.

×
×
  • תוכן חדש...