Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני שוקל להביא מחו"ל HU - של פיוניר דגם - AVH-Z5150BT

למכשיר יש Android Auto

 

האם מכשיר שנקנv בחו"ל יתמוך בהצגת טקסט בעברית למשל אנשי קשר / שמות שירים וכדומה

(אני לא מתכוון לתפריט בעברית זה לא מעניין)

 

תודה

פורסם

כנראה שכן

ה 2450 שלי לא תמך

ה 2550 כבר כן תומך

אני יכול לנחש שהמכשיר יתמוך אבל הסיכון תמיד קיים אלא אם אתה מכיר משהו שכבר יבא מכשיר זהה מאותו איזור גאוגרפי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בדקת קודם אם רכישה בארץ לא עדיפה?

מחיר הדגם ביבוא מקביל 2200 ש"ח, באחת החנויות שבדקתי. ומניח שאפשר לבדוק מולם, מראש, אם תומך בעברית.

 

אגב, הדגם שציינת איננו אירופאי בהגדרה, למיטב הבנתי. האירופאי הוא ללא ה-50 בסוף.

פורסם
בדקת קודם אם רכישה בארץ לא עדיפה?

מחיר הדגם ביבוא מקביל 2200 ש"ח, באחת החנויות שבדקתי. ומניח שאפשר לבדוק מולם, מראש, אם תומך בעברית.

 

אגב, הדגם שציינת איננו אירופאי בהגדרה, למיטב הבנתי. האירופאי הוא ללא ה-50 בסוף.

 

 

תודה לכל המשיבים

ראיתי את הדגם הזה בחנות גרמנית ברשת ולכן הנחתי שאירופי - בכל אופן בהתבסס על התשובות אני מבין שרוב הסיכויים שיתמוך..

בכל אופן אביא מחול רק אם הפער אכן משמעותי ושווה את אובדן האחריות והשירות בארץ

פורסם

באף אחד מהקישורים שנתת אין את הדגם Z5150BT.

הדגם היחסית מקביל לו שמופיע שם הוא ה-Z5100DAB, שעלותו קרובה מאוד למחיר של העיל בארץ (ביבוא מקביל ככל הנראה).

פורסם

קישורים שאתר גרמני, איטלקי ואנגלי.

כל מדינה עם גרסאות מתאימות לה.

Z5100DAB זה עם רדיו דיגיטלי DAB



יש מצב שהגרסאות הגרמניות יתאימו לארץ אבל הכיתוב על המכשיר יהיה בגרמנית ובהדלקה ראשונית הכל יהיה בגרמנית.

באנגליה הם די זולים אבל המכשירים הטובים הם עם DAB שאני כבר לא מעודכן מה נסגר עם זה בארץ, אני חושב לא עובד.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...