Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מניע, אבל מייד מאבד סלד, לחיצה על הגז והסלד עולה אבל נחנק מייד בסרק.

אחרי תחילת נסיעה, כשהמנוע מתחיל להתחמם, משהו כמו 200 מטר זה מסתדר.

 

לותיקים, זה מזכיר נסיעה ברכב קר בלי צ׳וק

פלאגים ושמן הוחלפו לפני 5000 קמ

בדיאגנוזה, יש מדי פעם תלונות לגבי זוית הדיפייזר, אבל זה לא חדש. והוא נסע ככה כמו טייגר.

אין שום קודי תקלה לגבי מיספייר

כאשר המנוע חם הוא מניע ונוסע בלי בעיה.

 

בדקתי מנוע חם וזה מה שהוא מראה:

"downstream oxygen sensor voltage" תקוע על 0.468 וולט, שזה לא תקין לפי מיטב הבנתי (אבל הוא לא מדליק קוד תקלה לגביו)

 

התיקונים בטבלה המצורפת לגבי הסרק והעשרת תערובת נראים לי גבוהים מדי

 

יש למישהו רעיונות איך לפתור את הבעיה?

20181022_091820.jpg

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון: הוזמן קיט טיימינג+ פולי דיפייזר + רצועת אביזרים + משאבת מים מהפולני, במחיר מצחיק לעומת המחירון של קרסו.

היום הכל הותקן במוסך ״רגיל״.

דיאגנוזה עם רנו קליפ הראתה שהדיפייזר עובד עכשיו כמו שצריך. האוטו מאיץ עכשיו כמו ששכחתי שהוא יודע.

×
×
  • תוכן חדש...