Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוסף דלק


Rabbit07
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

המליצו לי להשתמש בתוסף דלק, לפי הסבר קצר הבנתי שמטרתו לנקות את חלקים מסויימים בהם עובר הדלק מבפנים.

 

אשמח להסבר יותר מפורט, כולל איזה תוספים מומלצים ומחירם.

פורסם

אני משתמש ב-K44, מחיר בין 80-100 שח תלוי היכן אתה רוכש. מיכל אחד בשנה, לפני הטסט. חושב שזה כבר לא מספיק לרכב בן 10 שנים שאני נוהג עליו וצריך לפחות פעמיים בשנה...

 

אמור לנקות את המזרקים מהפיח שמצטבר. עליו אני סומך והוא מומלץ פה בפורום באין סוף שירשורים שאני זוכר (ישנים), כנראה גם בחדשים...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

 

אמור לנקות את המזרקים מהפיח שמצטבר. עליו אני סומך והוא מומלץ פה בפורום באין סוף שירשורים שאני זוכר (ישנים), כנראה גם בחדשים...

 

אמור היא מילת המפתח

יום טוב גם לך

פורסם
אמור היא מילת המפתח

העובדה היא שכשנכשלתי בטסט על זיהום אויר, תוסף לדלק פתר את הבעיה. תוספי דלק אינם תרופת קסם לכל דבר, אבל לנקות פיח מהמנוע ברמה כזו שבדיקת זיהום אויר בטסט תעבור (כשאין בעיה נוספת) הם יודעים לעשות.

פורסם
העובדה היא שכשנכשלתי בטסט על זיהום אויר, תוסף לדלק פתר את הבעיה. תוספי דלק אינם תרופת קסם לכל דבר, אבל לנקות פיח מהמנוע ברמה כזו שבדיקת זיהום אויר בטסט תעבור (כשאין בעיה נוספת) הם יודעים לעשות.
תוסף מעביר תמיד טסט, במיוחד אם רוכשים אותו ממכון הטסטים או מהמוסך הצמוד [emoji6]

אבל אין לי ספק שבמקרה שלך אכן התוסף ניקה הכל פיקס

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
אמור היא מילת המפתח
אמור זה שם של דג.

גם אני משתמש בתוסף הזה מאז שהרכב עלה על הכביש (שנה תשיעית). הסיבה לשימוש היא הקילומטראז' השנתי הנמוך שהרכב נוסע. מבחינתי, אם לא עוזר, לא מזיק.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם
תוסף מעביר תמיד טסט, במיוחד אם רוכשים אותו ממכון הטסטים או מהמוסך הצמוד [emoji6]

אני מבין מה אתה מתכוון ויש בזה משהו, אבל דווקא במכון טסטים שאני הייתי הבוחן ניסה 3 פעמים שהבדיקה תעבור, אבל המכשיר הכשיל אותה. לאחר התוסף הבדיקה עברה חלק. אגב, אני לא רוכש במכון או במוסך ליד שום דבר, גם כשהרכב נכשל על נורית שרופה.

פורסם

כמעט כל חברות הדלק הגדולות מוסיפות תוספים לתוך הדלק.

לכן, אם אתה מתדלק באחת מהן או מדי פעם מתקדם באחת מהן, אין צורך להוסיף תוסף ללא סיבה.

סתם בזבוז כסף.

פורסם

אבל זה לא ששמים תוסף דלק כל שני וחמישי

שמים אותו פעם ב..

לא כדאי להשקיע כמה שקלים פעם בשנה כדי להיות בראש שקט שאכן מתנקה קצת פיח?

פורסם
אמור היא מילת המפתח

 

 

אמור זה שם של דג.

משה הרפלובסקי סנפירוביץ' השלישי זה שם של דג.

אמור זה סוג של דג.

כמו שיש אמנון, יש אלתית, יש גם בורי בורי בורי,

יש תמנון, יש פוטית, יש גם רוטב צ'ימיצ'ורי.

אויש, סליחה, נתקעו לי המילים האלו על גבי הפזמון של השיר "

" בראש משום מה :shock:

(לצערכם יש המשך, בזמנו תרגמתי את כל השיר להנאתי :lol: נחסוך מכם את הזוועה)

 

"אמור" זו אכן מילת המפתח. למרות שאני משתמש, אין לי שום הוכחה אמפירית שזה עובד. או לא עובד. מבחינתי כל תוספי הדלק הם "התוסף של שרודינגר". כמו שאמרתי, התוסף הומלץ בפורום בעבר רבות, אז לפני הטסט אני משתמש...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...