Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה נוסע לימי מסלול, תצטרך משהו קצת יותר רציני מהפרמייר. הן נגמרות מהר מאוד תחת עומס כבד.

צמיגים לימי מסלול - RS3 או פיילוט סופר ספורט / פיילוט ספורט 4.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אם אתה נוסע לימי מסלול, תצטרך משהו קצת יותר רציני מהפרמייר. הן נגמרות מהר מאוד תחת עומס כבד.

צמיגים לימי מסלול - RS3 או פיילוט סופר ספורט / פיילוט ספורט 4.

 

תודה אחי

מה התקציב שלהן? ומה אומר על טוי יו או מישלן

פורסם
או פיילוט סופר ספורט / פיילוט ספורט 4.

 

אין במידות שלו לא בזה ולא בזה כאשר בסופר ספורט, מתחילים מ 17 אינצ'.

 

אומנם בפיילוט ספורט 4 יש למידה 16 אינצ' אבל בחתך 55.

 

אם אתה כן מעוניין בפיילוט ספורט 4 (מחיר לצמיג כ 725-750 שקלים וזה הכי טוב שתוכל לקנות ליום יום) ואתה יכול לעלות במידה ואחת המידות המופיעות למטה (בדוק במכון טסטים או במשרד התחבורה או בתוכנת אוטודאטא כלשהי), עדיף לך.

אבל, זה אומר להחליף גאנטים, מן הסתם.

 

4Av5caa.jpg

פורסם

לחברות שהזכרת יש כמה דגמים. השאלה מה אתה מחפש מהצמיגים.

הפיילוט זה מישלן למשל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אמור להיות PS3 במידה הזו (ביד2צמיגים אפילו מופיע זול יותר מהגודייר אפישנטגריפ פרפורמנס).

אם מתעקשים על סמי, צריך להיות יוקוהמה AD08.

 

אבל כולה איביזה 1.2 לפי שרשורי עבר.

נראה לי שאפשר להסתפק בשקט בצמיגי נוחות סטנדרטיים כמו הגודייר הנ"ל או טויו CF2 או אם רוצים קצת יותר, אז לחפש את המישלין הנ"ל.

פורסם

אכן, ב PILOT SPORT 3 יש את המידות שהוא צריך.

אין בעיה לרכוש חדשים כאלו במחיר די זול אפילו כשזה חדש.

במיוחד אם PS4 עולה ~725-750 שקלים לצמיג במידות 17 רחבות, ה PS3 צריך להיות זול יותר משמעותית אבל זה דורש קצת חקר השוק ובדיקה במספר מקומות.

 

אלו המידות ב PS3 של מישלין:

 

tKhH0H9.jpg

פורסם

קודם כל תודה רבה לכולם!

 

דבר שני נכון שכולה איביזה 2012, עדיין רוצה באמת צמיגים ברמה טובה!.. היציבות חשובה בשבילי!

אני אחד שיום יום על הרכב!...

 

אני מבין שהפיילוט זה מישלן.. כפי הבנתי זה מה שאתם ממליצים?

פורסם
אם אתה נוסע לימי מסלול, תצטרך משהו קצת יותר רציני מהפרמייר. הן נגמרות מהר מאוד תחת עומס כבד.

צמיגים לימי מסלול - RS3 או פיילוט סופר ספורט / פיילוט ספורט 4.

 

אני נוסע יום יום לעבודה עם הרכב!.. ופעם בחודש נסיעה לבאר שבע ( אני מחדרה)

נוסע מהר אני מודה

אז אלו אתה ממליץ חוץ מהפריימר

פורסם

תקרא את הודעה מספר 8.

בהודעה מספר 5 היית אמור להבין שאין את המידה שלך.

מה נסגר עם אנשים היום...:roll:

 

אם אתה רוצה משהו מעולה, לך על ה PS3, זה במידה שלך או על RS3, כפי שהמליצו סתם דוגמא.

פורסם

בהודעה מספר 5 מדובר על הטבלה מהאתר של מישלין עבור PS4, בהודעה שלאחר מכן עם הטבלה, מדובר על מידות עבור PS3 אבל לא בחתך 55 אלה חתך 50.

בתמונה אלו כל המידות עבור 16, שווה לבדוק ברישיון אם מידות או חתכים אחרים מאושרים באותו הג'אנט וקודי המהירות גם כן.

בכל מקרה, בכל אתר יצרן יש את כל המידות פשוט הקלתי, חתכתי והעלתי ל IMGUR ומשם, בפוסט לכאן.

פורסם (נערך)

אם אתה לא הולך לימי מסלול תחזור להודעה הקודמת שלי... "יציבות בכביש" זו לא דרישה שמצדיקה רפידות ebc וצמיגים של מכונית מרוץ.

אם יש לך צורך אחר מאשר נסיעה מהבית לעבודה ופעם בחודש כביש 6, ציין זאת.

 

כל מה שהציעו כאן בהחלט מעולה, אבל צריך לבדוק אם מיובא לארץ במידות אלה ומה המחיר.

צמיגים ספורטיביים אחרים טובים הם דנלופ ספורט מקס או פאסטריספונס, אבל מחירם עובר את ה700 ליחידה.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
בהודעה מספר 5 מדובר על הטבלה מהאתר של מישלין עבור PS4, בהודעה שלאחר מכן עם הטבלה, מדובר על מידות עבור PS3 אבל לא בחתך 55 אלה חתך 50.

בתמונה אלו כל המידות עבור 16, שווה לבדוק ברישיון אם מידות או חתכים אחרים מאושרים באותו הג'אנט וקודי המהירות גם כן.

בכל מקרה, בכל אתר יצרן יש את כל המידות פשוט הקלתי, חתכתי והעלתי ל IMGUR ומשם, בפוסט לכאן.

כיצד ניתן לבדוק אילו צמיגים ניתן להלביש על אותו הגאנט?

בעיקרון אני מעוניין לעבור לצמיג רחב יותר ע"מ לקבל אחיזה טובה יותר, אין לי שום עניין לשנות את החתך והקוטר.

הרכב המדובר הוא סיוויק 2010 עם צמיגים במידה 205 55 16

×
×
  • תוכן חדש...