Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I30 מודל 2008 מקרטעת בעמידה


eldar_levy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אני חדש פה אז נעים מאוד..

בטוח שהנושא כבר עלה פה אבל אשמח לעזרה.

ברשותי יונדאי I30 דגם INSPIRE . הרכב עם 110K ועבר טיפול לפני חצי שנה:

פילטר שמן

שמן מנוע

פילטר אויר

פלגים לא הוחלפו בהמלצת המוסך כי "נראו טוב וניתן היה למשוך איתם עוד קצת"

בחודשיים האחרונים נתקלים בתופעה בה הרכב מקרטע במצב עמידה עד כדי כיבוי, לאחר הנעה מחדש לעתים הטורים קופצים ולעתי מניע כרגיל והכל בסדר. התופעה לא קוראת על בסיס קבוע אבל קיימת.

פירקתי את בית המצערת וביצעתי ניקיון (המצב לא היה היסטרי אבל תמיד טוב לנקות) אך הבעיה ממשיכה.

במוסך (לא מורשה) הרכב חובר למחשב אך לא מראה על תקלה.. לא דולקות נוריות כלשהן אך כשהתקלה מתרחשת נדלקת נורית ESP OFF - לאחר הנעה מחדש נעלמת.

הרכב ברשותי 3 שנים. פילטר דלק לא הוחלף על ידי.

הבנתי כי יכול לנבוע כתוצאה מחיישן גל קרנק תקול.

כמה שאלות:

איפה ממוקם החיישן על מנת שאוכל להחליפו? האם נדרש?

איפה ממוקם פילטר הדלק?

אני רוצה לגשת לחנות חלקי חילוף ולבצע את העבודה בעצמי כי האמת שאין לי כסף מיותר וכן יש לי ידיים טובות אך הייתי שמח לעצות/טיפים/דגשים מבעלי נסיון.

אני מתכוון לשים גם פלגים חדשים כמובן.. בקיצור לעשות "יישור קו" .

מצטער על החפירה ותודה רבה מראש לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל מהחלפת מצתים (אין כאן הגדרה של נראה או לא נראה טוב- חובה כל שנתיים או 20,000 ק"מ).

כנ"ל לגבי פילטר דלק (3 שנים או 45,000 גם אם אין קשר לתקלה שלך,מדבר תחזוקה נטו).

אם הבעיה בכל זאת לא נפתרה לאחר החלפת מצתים ,לבדוק היטב את סליל ההצתה (שנוטה להתפגר באיזור ה 90,000) ואם מערכת ההצתה תקינה,יש כאן שרשור דוגמה עם הוראות מסודרות להחלפת חיישן קראנק (אומנם ב I30 CW -דגם דומה אבל רק סטיישן אז מניח שזהה לחלוטין).

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?626469-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%A7-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I30-CW

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל מהחלפת מצתים (אין כאן הגדרה של נראה או לא נראה טוב- חובה כל שנתיים או 20,000 ק"מ).

כנ"ל לגבי פילטר דלק (3 שנים או 45,000 גם אם אין קשר לתקלה שלך,מדבר תחזוקה נטו).

אם הבעיה בכל זאת לא נפתרה לאחר החלפת מצתים ,לבדוק היטב את סליל ההצתה (שנוטה להתפגר באיזור ה 90,000) ואם מערכת ההצתה תקינה,יש כאן שרשור דוגמה עם הוראות מסודרות להחלפת חיישן קראנק (אומנם ב I30 CW -דגם דומה אבל רק סטיישן אז מניח שזהה לחלוטין).

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?626469-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%A7-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I30-CW

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...