Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצאתי מחניה. (לאט לאט.)

היציאה היא ברוורס. וזה לכביש באיזור תעשיה.

 

יצאתי ואני כבר עם התחת של הרכב מחוץ למדרכה. ובולט לכביש.

אני מסתכל שאין רכב מאחורה. וממשיך לצאת לאט לאט.

מגיע רכב מהצד. ומנסה לעבור מאחורי. (אני כבר עם הטמבון בכביש.)

התוצאה. יש לו שיפשוף על רבע רכב. (מהידית נוסע קדמית ועד סוף הדלת האחורית.

 

ניתן לראות שיצאתי לאט. כי אצלי יש סימן בטמבון. ושיפשוף ושקע קל הפח.

מעבר לזה אין שברים. גם אצלו השיפשוף לא עמוק.

 

מי אשם?

 

אין לי בעיה להפעיל ביטוח במידה וזה אני.

אבל לפני שאני מפעיל. מברר

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

שניכם אשמים

 

מה מידת האשמה של כל אחד ק/שה לקבוע

 

ציור צילום המצב בעת התאונה יכול לסייע וכן באיזה מרחק יכול היה בעל הרכב השני להבחין ברכבך היוצא בנסיעה לאחור

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הרכב שלי זה לא איזה פיאט 500 קטנה.

זה פאקינג VW טרנספורטר אפור וגדול.

זה היה בשעה 15 לערך. זה אומר אור והמון.

ואני בולט עם התחת לכביש. !! מה זה אומר?

 

ואין שלטים. ואין בתים מפריעים. זה כביש ישר.

והוא יכול לראות אותי לפחות 50 מטר. עם לא יותר. כבר בולט מקו המדרכה.

 

 

לצערי לא צלמתי את המצב של הרכבים.

כי חסמנו נתיב נסיעה.

 

שאלה עם תמונה של התוצאה (המכות תעזור )?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לפי התיאור שלך, אתה פגעת בו ולא הפוך (הנזק שלו הוא בדלת ולא בטמבון).

כמו כן, אתה היית ברוורס (ולכן סביר יותר שאתה אשם)

בנוסף, הזכות הייתה שלו (מי שיוצא מחנייה צריך לתת זכות קדימה).

 

במצב בו היית ללא תנועה, בעצירה מוחלטת הייתי יכול לקבל את הטענות לאשמה שלו, אבל פה נראה שאתה אשם (משפטית, מקבל את הטענות שהוא היה צריך לראות אותך, אבל הזכות שלו ואתה המשכת לנסוע).

 

אני מדבר מהניסיון המועט שלי וההבנה שלי את החוק והיגיון.

יכול להיות שאני טועה אז חכה לתשובות נוספות...

פורסם

מנסיון השופט ימצא אותך אשם אולי במצב רוח טוב אשם תורם לנהג השני

 

פעם הייתה דרישה בחוק שנסיעה כזו מחייבת מישהו שיכוון אותך.

 

היום היא כבר לא קיימת, אבל אתה רואה לא פעם נהגים שנעזרים במכוון

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...