Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב קטן חמוד וספורטבי ב 30K -25K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מחפש רכב עם קצת מהכול :

שיהיה לו מראה צעיר 3דל' (סטייל הפזו' הקטנות ) או קופה (כמו מגאן - לא כמו יונדאי ).

ומבחינת ביצועים לא חייב טיל קטן ומרגש כמו 106 GTI אבל שאפשר יהיה להנות ממנו ולילמוד עליו (קורסים בקרוב).

צריך להיות דיי נגיש ולא נדיר (מוריד חלק גדול מהפז'ו).

אפילו "אמינות" צרפתית מתאימה לו .

יש לו כ 35K מיזה צריך גם ביטוח על נהג צעיר אז גג 30K אפילו יותר לכיוון 25K

תודה

פורסם

306 XSI 3 דלתות.

 

ההנאה המושלמת... לא 106 מקרקשת וקטנה, אלא צרפתיה, מנוע סביר ביותר (לא חיפשתי 106 ג'יטיאי נכון?) בעל 123 כ"ס בימיו הטובים, נראה לטעמי נ-פ-ל-א ! ויש בו מן הנוחות שלא תמצא בשום 106 או 205 כלשהי

 

וכמובן , חלפים - לא חסר.

פורסם

איזה 306 xsi במצב טוב הוא ימצא ב 25k? אבל אם כן אז זה אחלה רכב, שילדה והגה מדהימים ובעל היתנהגות ספורטיבית. חלקי פחחות ופנים לא בעייה למצוא אבל מכלולים מכניים כבר יותר קשה...

פורסם

פיאט בראבו - בהחלט רכב מעניין שמחירו נמוך מאוד.

אפשרי גם לשקול 106, XSI או ראלי. קשה למצוא, אבל..

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אין מכונית שהיא הכל מהכל... אם הוא יתן קצת פרטים אולי יקפוץ לי איזה רכב לראש... ואני ממש לא פוסל, אפילו אמרתי לו שיהיה לו לבריאות אם הוא מוצא אחת שמורה במחיר הזה...

פורסם

אם השלוש דלתות לא חובה,והמראה של ה-ZX לטעמו אז אפשר לבדוק גם ZX וולקן.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

306 XSI זה מנוע 2 ליטר נכון ?! , באיזה שנים היא אמורה להיכנס(אם אני לא טועה 95-96)או בכלל לא ? מישהו יודע אולי מה המחירון שלה?

 

דיברתי איתו והוא גם מעדיף משהו קטן יותר וחדש יותר

מה עם :

קליאו 1.6 מ98 (ידני כמובן) היא יחסית ספורטיבית או לא ? תיכנס ? מאיזה שנה הם ניקראו B ולמה ?

106 XS 1.6 ידני מ97 שווה משהו ?

פורסם

הוא עדיין מעדיף משהו קצת מעניין גם אם זה פחות אמין .

 

ברבו כמו שהציעו כאן נחשבת לרכב מהנה ? 1.6 ניכנסת, יהיה קשה לימצוא ?

מה עם 106 XS 3 דל' ידנית 97-98 נדירה ? שווה משהו ?

עד כמה סקסו 1.4 97-98 לא ספורטיבית ?

-קליאו ראיתי שיש 1.6 ידנית רק מ 2002 אז היא יורדת

פורסם

בראבו יהיה קשה למצוא יותר אפילו מה 106 - עלו פחות מכוניות לכביש ורובן עברו התעללות ממושוכת וכן הן לא ידועות כעומדות טוב מידי בהתעללויות. אחת כזו במצב טוב אם תמצא תספק יותר נוחות וכיף מכל 106 ספורטיבית שנכנסת לתקציב (94-95).

...Spead is nothing without Control

פורסם

אני לא יודע איפה תימצא אחת כזאת ועוד במצב סביר

אבל אלפא 145 על שתי גירסאותיה שהיו בשנת 1995 ניכנסות לך יופי לתקציב ועוד יש לך קצת עודף

אבל שוב זאת מכונית די נדירה

ולמרות שיש לה מחיר במחירון של מוטו קאר אני עדיין בחיים שלי לא ראיתי אחת כזאת בארץ

(אגב גם הערכת המחיר היא מהמחירון של מוטו קאר, ואני לא ממש מישתמש בו הרבה, בעצם רק היתחלתי, אז אני לא יודע לגבי אמינות המידע. אגב ושאלתי היא אליכם כזאת על הדרך האם המידע במחירון מוטו קאר אמין)

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

עוד מישהו ממליץ על ה אלפא 145 ?

 

ברבו לא ראיתי למכירה לא במיגרשים ולא בלוחת :( .

בלוח פוקוס מופיעה 106 שנת 96 1600. זאת XSI?

אם זאת כן XSI אז היא עם מחיר גמיש ומתרייד אין, חשוד ?

פורסם

לא תמיד ..

מה שכן מדובר על מחירון ומטה .. דיי חשוד

ומה שיותר חשוד בעייני זה הטרייד אין, אני צודק ?

מה בעיניין ה 145?

פורסם

בתור אחד שיש לו רובר 200 מודל 99

 

אני ממליץ לך בחום!!

אחלה אוטו! זול ואמין! ומי שאין לו אותו שלא ידבר....

 

בתודה מראש:)

מנוע 1.4 עם 103 כ"ס.!

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

×
×
  • תוכן חדש...