Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכמים - שנה עם הונדה סיוויק Type-R


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יבגני מספר לנו איך זה לחיות במשך שנה עם רכב שמניע כבר במצב ספורט.

 

MAIN.JPGהונדה-סיוויק-טייפ-R-2017-3.JPGהונדה-סיוויק-טייפ-R-2017-4.JPGהונדה-סיוויק-טייפ-R-2017-7.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על הסיכום.

מאוד מעניין לקרוא גם על חיי היום יום עם רכב כזה במיוחד על המתלים.

לדעתי הרכב ניראה מעולה, גירסה כזאת צריכה להיות עם פוזה וזה לא חסר לך בטח לא בצבע האדום.

דווקא לדעתי הסיוויק עם איכות חומרים ממוצעת, החלק העליון רך וגם הדיפון בדלתות מקדימה, מת על העיצוב החללי הזה.

 

לגבי הביטוח, זה לגיל 30+ ללא עבר?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על הסקירה!

מה לגבי ה-Type R החדשה? היא מגיעה באריזה מודרנית עם מתלים רב-חיבוריים מאחור ונוחות משופרת ותכנון מודרני, לא?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

יכל להיות שקצת הגזמתי עם איכות החומרים, הכוונה הייתה שהעיצוב מוצלח סהכ והכל במקום וכמובן שהכל עובד פיקס ואין קרקושים וכאלה, הכל פשוט קשיח יחסית ומרגיש זול, יחד עם זאת עדיין מזמין ונראה טוס סהכ.

 

לגבי ביטוח, לא בהכרח יש חברה גם מתחת ל30 שמשלמים סכומים כאלה, היקר שה עבר ביטוחי.

 

המאגן מאוד מעניינת, השאלה מתי תגיע.

וכן הטייפ החדשה לטעמי די מושלמת, מצד אחד כל מה שטוב בנוחכית עדיין שם וכל מה שלא תוקן/סודר בחדשה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

פורסם

ה 308 מעניינת בפני עצמה אם כי נופלת מהטייפ בהרבה מאוד מובנים ומול החדשה בכלל אין מה להשוות.

מה גם שעלויות האחזקה שלי מטורפות, תבדוק כמה עולה טיפול אפילו קטן, ומחיר של רפידות/דיסקים.

מבטיח לך שלא תחשוב עליה שוב אף פעם [emoji13]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

פורסם

סיכום יפה.אגב הרכב שהיה לך לפני ה TYPE R כל מילה בסלע! אמינות פושרת והכי גרוע זה השירות שקיבלתי כשרציתי לרכוש את הסקודה קארוק החדשה. איזו התנשאות ועוד מאיש שאמור לייצג את החברה הזו.עברתי טרטורים ונציגים מסניפים אחרים ולא האמנתי עד שזה לא קרה לי אישית. אז אישית אני לא אתקרב יותר לקונצרן הזה יותר.

פורסם

אני עם קופרה, לא קונה מהסוכנות מתוך עקרון, יקר מדי.

רק יד שניה של שנה חצי שנתיים על הכביש.

לא מתקרב ליבואן, מטפל במוסכים מתמחים ורוכש חלפים לבד, די זול, טיפול קטן סביב ה 500 וגדול כולל שמן לגיר ומצתים כ 2,000

ברקסים זולים להפתעתי, סט לציר קדמי של TRW דיסקים ורפידות 1,000.

כן יש קצת מחלות מעצבנות כמו משאבת מים אבל כרכב ליום יום, אבזור ולתת בראש בסופש בטווח המחיר שלו פשוט אין.

פורסם

שאלה פולנית:מה עם הספויילר?תמיד הטריד אותי העניין הזה, שכן רואים בכביש כל כך הרבה רכבים עם סופילר שנלקחו מרכבים אחרים...

מחיפוש בנושא בנוגע לסיוויק החדשה , האם ניתן להסיר את הספויילר לכאלו שמחפשים קצת להוריד את תשומת הלב וחבלות יזומות,מסתבר שזה סיפור לא ממש פשוט שמותיר חורים לא נעימים...

פורסם

אתה יכול לקנות סיוויק רגילה.

 

גם אם יש אופציה להוריד את הספוילר לא רואה סיבה שתעשה את זה. זה מה חלק מהותי ברכב. זה כמו שתוריד את הספוילר מwrx.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

פורסם
שאלה פולנית:מה עם הספויילר?תמיד הטריד אותי העניין הזה, שכן רואים בכביש כל כך הרבה רכבים עם סופילר שנלקחו מרכבים אחרים...

מחיפוש בנושא בנוגע לסיוויק החדשה , האם ניתן להסיר את הספויילר לכאלו שמחפשים קצת להוריד את תשומת הלב וחבלות יזומות,מסתבר שזה סיפור לא ממש פשוט שמותיר חורים לא נעימים...

 

באופן כללי ברור שניתן, אבל כמו שציינת זה שורש הרבה מאוד רצון והתעסקות, מה שכן יש שמועות ועדויות שעתידים לצאת עוד שני תתי דגמים (מניח שאפשר לקרוא להם כך) של הטייפ החדשה ובאחד מהם יש ספוילר ממש קטן.

 

אסל לדעתי זה פשוט חלק בלתי נפרד מהרכב, בלי הספוילר זה פשוט לא יהיה זה.

כמו שהבחור מעלי ציין יש רכבים כמו הסובארו למשל שבהם זה פשוט חלק בלתי נפרד מהרכב, ויצא לי לראות בארהב רכבים בלי, זה פשוט לא נראה זה, ואפילו נראה רע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R


×
×
  • תוכן חדש...