Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכמים - שנה עם הונדה סיוויק Type-R


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם בנאדם מחליף סופרב בטייפ אר ומנסה להיפטר ממנה תוך שנה - ברור שהוא לא יודע מה הוא רוצה, כך שכל ההצעות פה חסרות בסיס. זה כיף לנסות סוגים שונים של רכבים ולכן אני הייתי מציע הפעם ללכת על רכב שטח קשוח, כמו לנדקרוזר. לפחות יהיה קל למכור אותו בן שנה :)

 

 

מה הקשר ? אתה יודע מה ההסטוריה המוטורית שלי?

אתה יודע מה הצרכים שלי והשיקולים שלי?

למה סתם לקפוץ ?

רוב הרכבים שלי לפני הסופרב היו ספורטיביים, הסופרב נרכשה בגלל התרחבות המשפחה וצורך במקום, ובכללי היא הייתה נראת ממש קורצת ומשתלמת שיצאה.

שילוב של שלל בעיות שלא נגמרות ביחד עם שיעמום ומושבים לא נוחים בכלל גרם לי למכור אותה.

בזמן האחזקה שלה בין היתר הבנתי שאני לא יכל לשקר לעצמי ואני כן מחפש את הפרן ואת הריגוש.

ולכן החזרה לסגמנט הספורטיבי, הטייפ רכב מעולה ואם היה תלוי רק בי לא היה מוחלף.

בזמנו לפני הרכישה אשתי הטילה וטו על הרכב ואחרי זמן מה הוא הוסר אחרי הרבה מאוד ריבים וחפירות (היא שונאת את הרכב, או יותר נכון את איך שהוא נראה, איך הוא נוסע דווקא מתאים לה).

אז כפי שניתן בטח להסיק אני שומע על בסיס יומי עד כמה שהבחירה שלי הייתה גרוע ועל איזה אוטו מכוער היא צריכה לנהוג...

בקיצור ההחלפה במקרה הזה היא ממש לא החלטה רציונאלית, היא נטו רגשית.

למרות שאני לא בטוח שאפשר לקרוא כך לשלום בית [emoji23]

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החלטה רגשית זה בטח לא, אתה פשוט קונה שקט מחפירות בלתי פוסקות (לפחות בחזית הזאת), וזו, ידידי, החלטה רציונלית ולגיטימית לחלוטין.

 

הכותב גרוש.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אם בנאדם מחליף סופרב בטייפ אר ומנסה להיפטר ממנה תוך שנה - ברור שהוא לא יודע מה הוא רוצה, כך שכל ההצעות פה חסרות בסיס. זה כיף לנסות סוגים שונים של רכבים ולכן אני הייתי מציע הפעם ללכת על רכב שטח קשוח, כמו לנדקרוזר. לפחות יהיה קל למכור אותו בן שנה :)

 

ההודעה שלך מצחיקה אותי כי מי שבאמת אוהב מוטוריקה אוהב מכוניות טובות ולא משנה באיזה צורה או סגמנט הן - ברגע שאתה נוהג במכונית טובה, או מעניינת, אתה יודע את זה. לגמרי לגיטימי לעבור מסופרב לטייפ R - ולגטימי לעבור מE350e לRS3 כמו מישהו אחר כאן, וכו'. לפעמים יש אילוצים לא מוטוריים...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מה הקשר ? אתה יודע מה ההסטוריה המוטורית שלי?

אתה יודע מה הצרכים שלי והשיקולים שלי?

למה סתם לקפוץ ?

רוב הרכבים שלי לפני הסופרב היו ספורטיביים, הסופרב נרכשה בגלל התרחבות המשפחה וצורך במקום, ובכללי היא הייתה נראת ממש קורצת ומשתלמת שיצאה.

שילוב של שלל בעיות שלא נגמרות ביחד עם שיעמום ומושבים לא נוחים בכלל גרם לי למכור אותה.

בזמן האחזקה שלה בין היתר הבנתי שאני לא יכל לשקר לעצמי ואני כן מחפש את הפרן ואת הריגוש.

ולכן החזרה לסגמנט הספורטיבי, הטייפ רכב מעולה ואם היה תלוי רק בי לא היה מוחלף.

בזמנו לפני הרכישה אשתי הטילה וטו על הרכב ואחרי זמן מה הוא הוסר אחרי הרבה מאוד ריבים וחפירות (היא שונאת את הרכב, או יותר נכון את איך שהוא נראה, איך הוא נוסע דווקא מתאים לה).

אז כפי שניתן בטח להסיק אני שומע על בסיס יומי עד כמה שהבחירה שלי הייתה גרוע ועל איזה אוטו מכוער היא צריכה לנהוג...

בקיצור ההחלפה במקרה הזה היא ממש לא החלטה רציונאלית, היא נטו רגשית.

למרות שאני לא בטוח שאפשר לקרוא כך לשלום בית [emoji23]

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אז אנחנו באותה סירה. גם אני וויתרתי על רכב ספורט תחת לחץ משפחתי כבד. עברתי למכונית שגרתית טובה, אבל גם אני משקר לעצמי שטוב לי ככה.

מה שכתבתי - כתבתי בצחוק, אבל אני באמת חושב שלהחליף ולנסות רכבים מעניינים ושונים זה כיף ולגבי רכב שטח - זה יכול להיות מעניין - גם ג'יפ - בונוס לאשה :) וגם אפשר לעשות טיולי שטח עם המשפחה ולהצטרף לקהילה גדולה.וזה נקודה מעניינת - רכב יכול לשמש גם ככרטיס כניסה לקהילות שונות ואיכותיות ומוסיף פן חברתי לכיף מנהיגה, דוגמת מעודני אלפא, אברט מיני וכו.

אני בטוח שאתה לא זקוק לעצות ותמצא פשרה שתביא לסיפוק של כל הצדדים. יכול להיות שרכב ספורט-סדאן איכותי כמו ג'וליה, נדיר, יפה ומהנה יביא לך שקט ושלווה.

בהצלחה.

פורסם

מובן הכל ברוח טובה.

לגבי הג׳יפ לא רלוונטי לגבי כי הרכב השני הוא פיג׳ו 3008 זה אומנם לא רכב שטח, שבילים במקרה הטוב וגם זה חצי כוח, אבל לאישה זה ממש לא משנה...

מבחינתה כמו רוב הישראלים זה ג’יפ וזה מגניב.

סאדן ספורטיבי זה משהו שנשקל כבר לא פעם אסל לצערי לא ממש אופציה, הזיבה העיקרית היא שכדי לקבל סאדן ספורטיבית שגם תספק מבחינת ביצועים צריך להיפרד מסכומים הרבה יותר גבוהים ממש שאני מוכן להשקיע ברכב.

תאכלס סדרה3/ג׳וליה וכל שאר המתחרות חלשות, אפילו מאוד עם משווים לטייפ, מצד אחד זה כן הנאה אחורית מצד שני אין מספיק כוח כדי באמת להנות ממנה.

בברז ובמיאטה למשל המצב שונה כי הם קלילות מאוד, בבימר ובאלפה זה כמובן לא המצב.

בקיצור לא פשוט, אך עושה רושם שבאמת הוט האצ׳ זה הפתרון בשבילי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

פורסם

מסכים. 5 שנים הייתי עם GT86 ונהנתי מכל רגע. אני לא מחפש כח,אחיזה ובלמים חזקים, אלא תקשורת עם הרכב וכיף מנהיגה. אני מזדהה איתך לגמרי לגבי תוצרת VAG ויבואן ולמרות שהייתי שמח לקנות רכב שהוא sleeper וגולף GTI וקופרה הם המועמדות הראשונות, אבל, כפי שאמרנו - היבואן. אם היו מביאים I30N - הייתי שוקל בכובד ראש. או מגאן חדשה. אבל הטוב ביותר בעיני - טייפ אר החדשה, למרות שאני לא מתחבר לגמרי לעיצוב. אבל אין ספק שזה רכב מדהים.

פורסם

הייתי שוקל I30N, או לאון קופרה / גולף GTI - אם אין לחץ, אז שווה לחכות לדור החדש של שתיהן בשנה הבאה.

אופציות נוספת: האטקה קופרה (פשרה בין ג'יפון לאשה לבין ספורטיבית עבורך), בהנחה שתשווק בארץ.

פורסם
הייתי שוקל I30N, או לאון קופרה / גולף GTI - אם אין לחץ, אז שווה לחכות לדור החדש של שתיהן בשנה הבאה.

אופציות נוספת: האטקה קופרה (פשרה בין ג'יפון לאשה לבין ספורטיבית עבורך), בהנחה שתשווק בארץ.

 

רק שתגיע כבר ה-I30N


×
×
  • תוכן חדש...