Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכמים - שנה עם הונדה סיוויק Type-R


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

נכון להיום יש לי חמשת אלפים קילומטר על fk8 ( כן אני יודע , כדאי להחליף שמן ) עולם אחר בכל הקשור לנוחות נסיעה ונהיגה . אסכם ואומר שהfk2 הוא רכב לנהגים והfk8 זה רכב שכל אדם יכול לנהוג והוא מאוד סלחני כאשר טועים .

לפני הקניה ראיתי את הקופרה לא התחברתי למראה הפנימי , הגולף r רק בהזמנה ( לא התחברתי למוכר , ניסה למכור לי gti ) ניסאן 370z אהבתי את מערכת השמע אבל אין תא מטען ומחיר מופקע עבור רכב מיושן .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הרקליטו,

אומנם יש לי הרבה פחות נסיון ממך עם החדשה אבל אני לא יכל שלא להסכים איתך.

זה אומנם נכון שה-fk2 קצת יותר מחוברת או מתקשרת אבל להגיד שהיא רכב לנהג והחדשה לא זה פשוט לא נכון.

היא מרגישה פראית יותר והטוסיק הרבה יותר שמח, בעיקר בגלל המתלה האחורי, בחדשה הוא הרבה יותר יציב, וכמובן שגם הנוחות בהתאם, אבל היא לא פחות רכב לנהג מאשר ה fk2.

אגב אני בדקתי לגבי ה גולף ר ממש לאחרונה, לי אמרו שאין בכלל וגם אי אפשר להזמין.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאחרי הטייפ R הגולף R תהיה נפילה מאד גדולה בכל מה שקשור לנהיגה ספורטיבית. אם זה לא מהלך מודע של ויתור על ספורט לטובת יומיום, לא הייתי הולך על זה, וממילא במחיר של גולף R יש 140.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאחרי הטייפ R הגולף R תהיה נפילה מאד גדולה בכל מה שקשור לנהיגה ספורטיבית. אם זה לא מהלך מודע של ויתור על ספורט לטובת יומיום, לא הייתי הולך על זה, וממילא במחיר של גולף R יש 140.

 

רומן אתה צודק בהחלט, אני בדקתי מתוך סקרנות, ה 140 מאוד מעניינת אבל עלויות האחזקה שלה/ביטוח פשוט לא הגיוני מבחינתי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרקליטו,

אומנם יש לי הרבה פחות נסיון ממך עם החדשה אבל אני לא יכל שלא להסכים איתך.

זה אומנם נכון שה-fk2 קצת יותר מחוברת או מתקשרת אבל להגיד שהיא רכב לנהג והחדשה לא זה פשוט לא נכון.

היא מרגישה פראית יותר והטוסיק הרבה יותר שמח, בעיקר בגלל המתלה האחורי, בחדשה הוא הרבה יותר יציב, וכמובן שגם הנוחות בהתאם, אבל היא לא פחות רכב לנהג מאשר ה fk2.

אגב אני בדקתי לגבי ה גולף ר ממש לאחרונה, לי אמרו שאין בכלל וגם אי אפשר להזמין.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

שלום

כנראה לא הובנתי . בדגם הקודם היית צריך להיות נהג בשביל להחזיק אותו על הכביש . בדגם החדש התחושה היא כמו ברכב משפחתי רגיל , נוחת נסיעה וכו' עד אשר נכנס בך השד ואז הרכב הוא מטורלל לחלוטין ואף מנתח פלסטי לא יצליח להחזיר לך את תווי הפנים לקדמותם .

 

הכותב התחיל דרכו בנהיגה על חמורים עם כידון .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר פירוש למשפט הזה?

בfk2 נהגתי לראשונה באוקטובר 2016 . נסיעת מבחן , התחושה שלי כאשר מדביקים את המצערת לרצפה בהילוך נמוך צריך לאחוז בהגה בחוזקה ולהיות דרוך באופן כללי .

בfk8 כל הנהיגה היא הרבה יותר נינוחה ומרגישים מאוד בטוח .

בfk2 הרגשתי שאני יכול למצוא את עצמי מרוח על עץ . שוב תחושה פנימית , איני נהג מרוצים ואין לי ניסיון בנהיגת מסלול . אני כותב את הדברים כנהג מהשורה . בfk8 גורם לכל נהג להוציא ביצועים בלי מאמץ . שווה לראות את המבחן של כריס האריס בטופ גיר ועוד כמה בוחנים מהעולם .

את הfk8 קניתי בלי נסיעת מבחן והוא מרגיש כמו כפפה . הייתי משנה שם רק את משענת היד למלאה במקום מתקן לכוסות . אני בעיקר אוהב את המומנט של הרכב , ממש טרקטור .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-FK2 אגרסיבית מאד בתחושות, וללא ספק מערבת יותר מלאון קופרה, למשל. הרבה יותר רעש, הרבה יותר רעידות במצב R+, הרבה יותר תזוזות מהדיף על הגז. אבל מכאן ועד תחושה שתימרח על עץ? רחוק מכך. ההיפך, היא כלי מטורף לפיתוח קצב. לפחות עד שאנהג על ה-FK8, ה-FK2 היא ההוט האץ' המועדפת עלי בכל מה שקשור לנהיגה ספורטיבית. אם יש בה משום סיכון, זה (כמו בכל הוט האץ' מודרנית) בגלל הקלות המדהימה לפתח קצב פסיכי למדי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ה 308 - יודע כל פרט שיש לדעת על הרכב הזה... כולל ירידת ערך לא סבירה בעליל בשנה הראשונה [רכבים נמכרו כבר ב 140-150] וזה עיקר העלות של הרכב. אממה, למי שרוצה להוזיל עלויות, אפשר לקנות רכב בן שנה וחצי שנתיים [כרגע אין, מדבר על עוד כמה חודשים] ולהנות מכל העולמות:

ביטוח זול מאוד, כמה זול? פחות מ 4000₪ למקיף וחובה יחד.

הטיפולים לא זולים כל כך במורשה, וצריך להחליף מצתים כל טיפול שזה קצת מבאס [מצד שני יש לך מצתים טובים ב 200₪ כך שזו לא באמת בעיה].

הדיסקים זה חתיכת קנס רציני, צפונה מ 10K לכל הגלגלים, אבל מקריאה ברשת ושיחה עם חברים שבעלים של הרכב, הדיסקים מדהימים וגם בנהיגה נמרצת יכולים להחזיק 50K [עם חריטה באמצע].

בתמורה מקבלים ברקסים מטורפים של רכבים שעולים פי 3 ו 4 מהרכב הזה.

 

נהגתי בה קצת שבוע שעבר, רכב מצוין עם תמורה לא פחות ממדהימה למחיר לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן אני חושב שארקליטו התכוון לטורקסטיר למשל, ועל זה שכנראה הFK2 זה רכב מאוד לא סלחן, זאת לא קופרה שתוציא אותך מ 90% מהמקרים גם אם תעשה שטויות, צריך לדעת לנהוג כדי להוציא מהרכב הזה ולהנות ממנו, מצד שני זה בהחלט מוגזם התיאור.

היא רחוקה שנות אור מלתת הרגשה שהיא רוצה להכניס אותך בעץ או מעקה או כל דבר מהסגנון.

לגבי החדשה, כמו שכבר ציינתי בגלל שלל סיבות היא אכן מרגישה יציבה יותר (בעיקר בבלימות חזקות) הטוסיק לא ממש יוצא או מקשקש סתם כך, שם צריך ממש להוציא אותו.

 

כוכב בוקר,

יופי אני רואה שאתה מכיר, לגבי ביטוח זה מאוד תלוי בנתוני הנהג, גם בטייפ יש חברה שמשלמים 5 על הכל ביחד ואני שנה ראשונה שלמתי 9, אין מה לעשות כל אחד והעבר והנתונים שלו.

לגבי השאר זה כבר סובייקטיבי, ציינתי כבר שבפני עצמו הרכב מאוד חביב, נהגתי די אהבתי סה״כ.

הייתי קונה אחת? לא במיוחד לא אחרי הטייפ, היו יותר מידי דברים שלא הסתדרו לי שם, כמובן שאת הרוס אפשר לסדר כמו שורט שיפט למשל, אסל אני מסוג האנשים שלא אוהבים להשקיע מבחוץ בטח לא בחלק המכאני, אולי סטריאו וכאלה.

ולגבי המחיר נכון המחיר מצחיק אחרי שנתיים ביחס לתמורה אבל האמינות לא ידוע, אני הייתי נורא נורא מפחד לקנות כזאת בלי (או לא רחוק שם) אחריות.

אגב לגבי הבלמים לא זכור לי שיש שם משהוא מיוחד?

יכל להגיד לך מנסיון שבטייפ יש בלמים מעולים ואני מבטיח לך שלא פחות טובים, בטיול בראשון שלי עבדו כ״כ קשה שזה מדהים פשוט, ועדיין לא הייתה שום דעיכה והם לא עולים אפילו קרוב למחיר של הבלמים ב308.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה תמהיל הנהיגה שממוצע צריכת הדלק הוא 12 ק"מ/ל'?

תקן אותי אם אני טועה אבל להבנתי הרוב זה בינעירוני פקוק ולכן הנתון הנ"ל די מדהים לרכב כזה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה שילוב של בעיקר נסיעות קצרות יחסית בעיר ופעם/פעמיים בשבוע אשדוד>רעננה וחזור על כביש 4 היחסית פקוק ברובו.

שום דבר מיוחד מבחינת נהיגה פשוט נהיגה רגוע בעיקר העברות מוקדמות יחסית (בדרך כלל לא עוברים 2500 סלד).

בבין עירוני נהיגה רגוע על קרוז קונטרול על 110 למעט החלקים הפקוקים כמובן.

 

כמובן שבטיולים וימי מסלול המצב שונה מאוד...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...