Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הקודם שלי במצב לא מושלם (מכנית במצב טוב, אבל יש הרבה "מסביבים" כמו מנעולי דלתות ופנסים ופחחות).

מדובר ברכב ישן (בן 12). תוהה אם במצב כזה יש לי סיכוי בכלל למכור אותו עצמאית או שעדיף בטריידאין ?

פורסם

תמיד כדאי למכור עצמאית, ברכב בן 12 על אחת כמה וכמה כי הטרייד-אין לא עובד בחינם, ובמקרה הזה ייתכן שבשל בלבול המוח המחיר עם טרייד-אין יהיה זהה או אפילו יקר יותר מהמחיר בלי טרייד.

 

(זאת בהנחה שיש לך רכב ממוצע ולא איזה משהו מיוחד ויקר)

 

כל סכום שתקבלי על הרכב שלך כמשומש במכירה עצמאית יהיה רווח נקי, מי שבא לקנות רכב עם כסף ביד - כושר המיקוח שלו טוב יותר, והמחירם שהוא מקבל טובים יותר.

 

בשלב ראשון ממליץ לפרסם את הרכב בפורום בלוח המיועד לכך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

במגרשים (וגם בסוכנויות רכב חדש), ברגע ששומעים את מילות הקסם "טרייד אין" ו"מימון", מבינים שהם מחזיקים אותך באשכים, ויכולים לדפוק איזה מחיר שבא להם.

 

על הרכב שלהם תשלם מחיר מלא, ועל שלך יעשו פרצופים כאילו עושים טובה שבכלל לוקחים אותו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש טרייד אין שנותנים מחירים ואפילו מחירון, רק אכן לא תקבל מחיר מבצע אם יש.

 

לרכב במצב חיצוני לא מזהיר לא תקבל הרבה ולכן עדיף לבד למכור.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יש טרייד אין שנותנים מחירים ואפילו מחירון, רק אכן לא תקבל מחיר מבצע אם יש.

לרכב במצב חיצוני לא מזהיר לא תקבל הרבה ולכן עדיף לבד למכור.

Sent from my iPhone using Tapatalk

איפה אני יכול למצוא כזה?

הייתי ב-3 סוכנויות, והטוב שבהם היה 13,000 מתחת למחירון, כשהגרוע הגיע ל-22,000 ש"ח פחות....

ומדובר ברכב סטנדרטי, שמור, מטופל, בונבוניירה מבחינת תחזוקה ומראה.

פורסם

גם בשוק הפרטי אנשים לא יתנו מחירון, ההבדל זה הנוחות של הטרייד שעליה משלמים.

פורסם

קרסו וכולמוביל נתנו לי גם מחיר טוב מאוד בטרייד אין, אבל זה בקניית רכב חדש.

 

לאבא שלי בקרסו נתנו מחירון על 107 בקניית קליאו, כשאני בדקתע בזמנו גם על הפנדה שלי יכלו לתת מחירון.

אבל מדובר היה על רכבים שמורים.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה לא עניין של רכבים שמורים, וגם האגדות על מחירון מול מחירון מתגלות כלא מדוייקות.

 

כבר ראיתי עסקאות "מחירון מול מחירון" בהם הקונה (שכנראה לא יודע חשבון) שילם מחיר מחירון מלא על רכב חדש כאשר הרכב הוא 0 ק"מ ליסינג. ונתנו לו מחירון על הרכב הישן שלו. הוא יצא מבסוט שהוא דפק את המערכת, הוא רק לא בדק שאם היה בא בלי הרכב שלו, כל העסקה היתה עולה לו 3000 ש"ח פחות והרכב המשומש היה עדיין אצלו והוא היה יכול להרוויח עוד כמה אלפים.

 

עסקה תלויה תמיד בשני הצדדים שלה, לכן ככל שההפרש בערך בין הרכב הנמכר לרכב הנקנה גדול יותר, כך לטרייד-אין יש יותר "בשר" לתת מחיר גבוה יותר על המשומש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

Zvit צודק מאוד.

אני מכיר אישה שנתנה 307 מודל 2005 והוסיפה 70000 שקל כדי לקבל פיקנטו lk מליסינג 0 קילומטר.

אותה פיקנטו נמכרה בזמנו באתרי היד ראשונה ב-68000 שקל!

אז היא שילמה 2000 שקל רק על זה שהסכימו לקחת ממנה את הרכב...!

תמיד מומלץלנסות למכור לבד, גם במחיר נמוך, ואז להגיע עם "מזומן, ללא טרייד אין" לקניה של הרכב החדש.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לקנות (במיוחד כשמדובר ברכב משומש חדש יחסית) לא מסובך.

 

לכן לפני שהולכים לטרייד-אין מנסים למכור את הרכב לבד. זה גם עוז ר להבין מה הוא שווה בשוק.

 

אם מציליחם - סבבה. לא מצליחים? האופציה לטרייד תמיד פתוחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה לא עניין של רכבים שמורים, וגם האגדות על מחירון מול מחירון מתגלות כלא מדוייקות.

 

כבר ראיתי עסקאות "מחירון מול מחירון" בהם הקונה (שכנראה לא יודע חשבון) שילם מחיר מחירון מלא על רכב חדש כאשר הרכב הוא 0 ק"מ ליסינג. ונתנו לו מחירון על הרכב הישן שלו. הוא יצא מבסוט שהוא דפק את המערכת, הוא רק לא בדק שאם היה בא בלי הרכב שלו, כל העסקה היתה עולה לו 3000 ש"ח פחות והרכב המשומש היה עדיין אצלו והוא היה יכול להרוויח עוד כמה אלפים.

 

עסקה תלויה תמיד בשני הצדדים שלה, לכן ככל שההפרש בערך בין הרכב הנמכר לרכב הנקנה גדול יותר, כך לטרייד-אין יש יותר "בשר" לתת מחיר גבוה יותר על המשומש.

 

והקונה לא שם לב שהוא רשום בתור יד שניה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ידע שהוא יד שניה. אבל לא בדק כמה עולה הרכב באולם התצוגה / אתרי 0 קילומטר.

שימו לב שעד היום לא היו מחירים על מרבית המכוניות במגרשים, זו בדיוק הסיבה. כל עסקה תומחרה בהתאם לאופן העיסקה ומידת הבנת הלקוח את השוק.

עכשיו עושים ניסיון לגרום לעוסקים בענף לתת שקיפות בסיסית בזכות קנסות שיוטלו על מי שלא רושם מחיר על המוצר (הרכבים במגרש).

לכן, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף ולא ללכת לחברה x כי היא נחשבת אמינה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...