Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו לגאסי סטיישן מודל 97 אוטומט עם מנוע 2000 סמ"ק. בהנעה בבוקר הרכב מוציא עשן לבן והמנוע רועד באופן חריג (יש גם ליווי של ריח בנזין רע - הנהג ברכב הנוסע מאחור טען שזה סיוט הריח..). בכדי להגיע למכולת צריך להוריד להילוך ראשון ולהתחנן שיגיע למהירות 30 קמ"ש. לאחר שהמנוע קצת התחמם הרכב נוסע לא רע אבל לעיתים יש קירטוע של המנוע ו"נפילות כוח פתאומיות", הסל"ד יורד לאט לאט וגם אם לוחצים פול גז לא עוזר. ברמזור הרכב יורד לסל"ד של 300-400 בערך והמנוע רועד ורוקד כמו רקדנית ברזילאית במצעד השנתי. היה גם מצב שהוא נכבה. לאחר נסיעה קצרה הוא חוזר לעצמו ושוב חוזר חלילה (לא קבוע). כמו כן נדלקת לפעמים נורת "CHECK ENGINE" האדומה. יש לציין שהרכב חודשיים לאחר טיפול גדול במוסך מורשה (טיימינג, מותחנים, וכמובן פילטרים ושמנים וכו'..). מה עושים חברים יקרים ??? :???:

פורסם
ברשותי סובארו לגאסי סטיישן מודל 97 אוטומט עם מנוע 2000 סמ"ק. בהנעה בבוקר הרכב מוציא עשן לבן והמנוע רועד באופן חריג (יש גם ליווי של ריח בנזין רע - הנהג ברכב הנוסע מאחור טען שזה סיוט הריח..). בכדי להגיע למכולת צריך להוריד להילוך ראשון ולהתחנן שיגיע למהירות 30 קמ"ש. לאחר שהמנוע קצת התחמם הרכב נוסע לא רע אבל לעיתים יש קירטוע של המנוע ו"נפילות כוח פתאומיות", הסל"ד יורד לאט לאט וגם אם לוחצים פול גז לא עוזר. ברמזור הרכב יורד לסל"ד של 300-400 בערך והמנוע רועד ורוקד כמו רקדנית ברזילאית במצעד השנתי. היה גם מצב שהוא נכבה. לאחר נסיעה קצרה הוא חוזר לעצמו ושוב חוזר חלילה (לא קבוע). כמו כן נדלקת לפעמים נורת "CHECK ENGINE" האדומה. יש לציין שהרכב חודשיים לאחר טיפול גדול במוסך מורשה (טיימינג, מותחנים, וכמובן פילטרים ושמנים וכו'..). מה עושים חברים יקרים ??? :???:

גוררים למוסך ובודקים מה התקלה שהמחשב מתריע בפניה.

 

דברים שאפשר לעשות לבד; אם יש לך את הציוד והידע, תוכל לבדוק התנגדות בקויילים ולראות אם אחד מהם פגום (יש 2 שמורכבים אחד צמוד לשני) וכמובן לוודא שחיישן זרימת האויר נ-ק-י.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...