Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 בהנחות גדולות עד 23,500 ש"ח !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

דגם הפיאט 500 מצד אחד כבר ממש מיושן (מעל עשור...) אבל ניתן להתייחס אליו כאל רטרו קלאסי (אולי...).

בכל אופן, בימי מכירות של היבואן שמתחילים ב - 15/7 יש הנחות גדולות (למול המחירון הרשמי הלא מעשי).

 

- דגם בסיסי של פופ בהנחה מוצהרת של 22,000 ש"ח יעלה 69,900.

 

- דגם משודרג המכונה בשם המפוצץ - "רומא לימיטד אדישן" יעלה 79,990 ומקבלים שנה קניות חינם בקנייוני עזריאלי בסך 6,000 ש"ח. (נטען להנחה של 23,500 ש"ח).

 

- דגם ה"קבריולט" (נו, לא ממש, גג בד מתקפל) - בהנחה של 20,000 ש"ח - 100 שקל עודף מ - 100K.

 

שווה ? איש איש ודעתו.

 

הערה לסמל"ת - נכון שיש הערת כסת"ח באותיות הקטנות - אבל לא יפה בפרסום של דגם הבסיס "פופ" לשים צילום של דגם משודרג ויקר יותר עם ג'אנטים מגנזיום, פנסי ערפל ועוד.

 

אה, יש גם 500X בהנחה צנועה של 8K.

 

http://fiat.mca.co.il/500-summer-time/?utm_source=google&gclid=CjwKCAjw1ZbaBRBUEiwA4VQCIas2ku0quiUIPa4ECK9Bfc0ChVfkjGifQ-5qSMF6NOcdEwrqFfJXBBoCa5gQAvD_BwE

 

ScreenShot_20180711165820.pngScreenShot_20180711165843.pngScreenShot_20180711165908.png

עריכה אחרונה על ידי beamvelavan
עדכון
פורסם

בקצב כזה הדגם הזה באמת יהיה רטרו.

 

בניגוד לחיפושית החדשה, שהיא דגם נישה בשביל פולקסוואגן, פיאט 500 זה דגם הספגטי והבולונז בשביל פיאט, ומה הם חושבים לעצמם אני לא יודע.

 

תארו לכם שפולקסוואגן היו מייצרים את הגולף 10 שנים בלי שינוי, או שטויוטה היו עדיין מייצרים את הקורולה הרובוטית בתור הדגם העיקרי שלהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הערה לסמל"ת - נכון שיש הערת כסת"ח באותיות הקטנות - אבל לא יפה בפרסום של דגם הבסיס "פופ" לשים צילום של דגם משודרג ויקר יותר עם ג'אנטים מגנזיום, פנסי ערפל ועוד.

 

חביבי,זה נקרא א-ב בשיווק - עושים הכל בשביל למשוך אנשים לסוכניות,משם כבר סיפור אחר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

EZUF,

זה א-ב בשיווק ישראלי טיפוסי,

להטעות את הצרכן הפשוט במכוון ולהתנהג כאילו זה שכתוב באותיות קטנות במיוחד "התמונה להמחשה בלבד" מתקנת הכל.

 

במקומות מתוקנים (גם אצלנו אם יש פורום צרכני חזק שלא מתבייש לזעוק) - זה נקרא עבודה בעיניים.

 

לגופו של פיאט 500 - סוחטים את הלימון מטיפותיו האחרונות, יש לי הרגשה שזה אותם מחירים כבר שנתיים גם בלי המבצעים...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

יותר משנתיים אפילו, אני רכשתי את שלי במחיר הזה (טרום מתיחת הפנים).

בכל מקרה, כן, הגיע הזמן שפיאט יעדכנו את הדגם - בעיקר בתחום הבטיחות והיצע המנועים והגירים. ה-1.25 אמין, חסכוני וסוחב בסדר, אבל נראה לי שהגיע הזמן למנוע חזק יותר ואולי גיר רובוטי דו מצמדי כמו שיש ב-500X.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עדיין לא אטרקטיבי בעיניי.

רכב מיושן, עצל, לא חסכוני במיוחד, מיניאטורי ובעל רדיוס סיבוב די גדול יחסית לגודלו (וזאת מבלי לדבר על האמינות הבינונית שלו).

למעט נוסטלגיה ושיק עיצובי אני לא רואה איזה יתרון מעשי יש לרכב הזה, קל וחומר במחיר התחלתי של 69,900.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

ממש לא עצל ביחס למכוניות מיני במחיר הזה, בזכות מומנט שמגיע מוקדם התחושה בסך הכול טובה בשביל מנוע קטן יחסית, ואת זה גם רשמו חברי פורום שנוהגים על מכוניות עם מנועים חזקים יותר ביום יום.

מבחינת צריכת דלק - מה לא חסכוני? הרבה יותר חסכוני מפיקנטו/i10 ושות'.

 

מבחינת אמינות - למעט הגיר הרובוטי, מה עוד הופך את הרכב לבעל אמינות בינונית? המנוע ותיק ואמין, מערכת החשמל לא נחשבת בעייתית, אין פה איזה מכלולים מתוחכמים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
עדיין לא אטרקטיבי בעיניי.

רכב מיושן, עצל, לא חסכוני במיוחד, מיניאטורי ובעל רדיוס סיבוב די גדול יחסית לגודלו (וזאת מבלי לדבר על האמינות הבינונית שלו).

למעט נוסטלגיה ושיק עיצובי אני לא רואה איזה יתרון מעשי יש לרכב הזה, קל וחומר במחיר התחלתי של 69,900.

הרכב הכי יפה בקטגוריה.

צריכת דלק מגיע ל 20 קמ לליטר בזמן שקיה פיקנטו עושה 13.

הדגמים עם 100 כס ומעלה פשוט מעל כל רכב קטן אחר

אייל

פורסם
ממש לא עצל ביחס למכוניות מיני במחיר הזה, בזכות מומנט שמגיע מוקדם התחושה בסך הכול טובה בשביל מנוע קטן יחסית, ואת זה גם רשמו חברי פורום שנוהגים על מכוניות עם מנועים חזקים יותר ביום יום.

מבחינת צריכת דלק - מה לא חסכוני? הרבה יותר חסכוני מפיקנטו/i10 ושות'.

 

מבחינת אמינות - למעט הגיר הרובוטי, מה עוד הופך את הרכב לבעל אמינות בינונית? המנוע ותיק ואמין, מערכת החשמל לא נחשבת בעייתית, אין פה איזה מכלולים מתוחכמים.

 

בעיית אמינות בגיר זו סיבה מוצדקת מספיק כדי להמשיך הלאה, במיוחד כשהדגם הזה משווק כלכך הרבה זמן ולא טרחו לסדר את הנושא הזה, זלזול מוחלט של היצרן בלקוחות שלו

עברתי לסקייטבורד

פורסם

69,000 זה לא מבצע הנחות ולא נעליים,

אני רואה מודעות כבר עם המחיר הזה לפיאט 500 כבר שנה שלמה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
בעיית אמינות בגיר זו סיבה מוצדקת מספיק כדי להמשיך הלאה, במיוחד כשהדגם הזה משווק כלכך הרבה זמן ולא טרחו לסדר את הנושא הזה, זלזול מוחלט של היצרן בלקוחות שלו

מאיפה בדיוק נלקחה בעית האמינות בגיר, לא בדיוק ברור לי. גיר רובוטי מאוד ותיק, לדעתי כבר קיים עשרות שנים בואריאציות שונות בפיאטים למיניהם. אפשר להגיד שהוא מעצבן בתפעולו כמו כל גיר רובוטי חד מצמדי, אבל זה עדיין לא הופך אותו ללא אמין.

פורסם

נסיון עגום מאוד עם גרנדה פונטו רובוטית בציר 2007, ועוד אחת בציר 2008 (של מכר). נכון, אין בישראל בעלי רובוטיות מקונצרן פיאט כמו בעלי רובוטיות מקונצרן וואג שהצליחו להקים צעקה ולקבל את התייחסות היבואן אבל מנסיוני - שומר נפשו ירחק.

×
×
  • תוכן חדש...