Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בורג ריקון הגיר שלי צריך שייבה כזאת

https://www.amazon.com/Swordfish-64918-10pcs-Crushable-Gaskets-35178-30010/dp/B01N59C8T4

31BO+i6RcaL.jpg

כמובן שאין הגיון לקנות דיסקית אחת. ראיתי בל.כ סוגים שונים של קופסאות פלסטיק עם דיסקיות ואטמים שונים אבל רובם לא נראים להדיוט כמוני שאשתמש בהם אי פעם.

 

מישהו יכול להמליץ על ערכה שמישה, [או המלצה לערכות דומות מחו"ל]

אגב אני כרגע משתמש בשייבה שטוחה רגילה ואין נזילות (גם לא מהודק יותר מדי חזק).

יש לי עדיין את השייבה המקורית.

 

זה מה שיש בל.כ

 

https://www.lkltd.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%96-284-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%AA

 

https://www.lkltd.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%96-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%AA-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-568-%D7%99%D7%97

 

https://www.lkltd.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%96-1200-%D7%99%D7%97-%D7%93%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%94

 

https://www.lkltd.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%96-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%91-350-%D7%99%D7%97-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%93%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%94

 

https://www.lkltd.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%96-141-%D7%99%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%98%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91-%D7%92%D7%95%D7%9E%D7%99-%D7%A4%D7%99%D7%91%D7%A8-%D7%95%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%AA

 

https://www.lkltd.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%96-72-%D7%99%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%99%D7%91%D7%A8

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אל תקנה קיט אלא לאחר שתבדוק איזה שייבה מקורית קיימת אצלך ברכב מבחינת מבנה השייבה וסוג החומר שממנו היא עשוייה.

 

קיימות שייבות מחומרים שונים כגון: נחושת, אלומיניום וגם פלדה וגם שייבות עם אטם גומי.

איזה כייף לי :)

פורסם

מחזק את דבריו של מרק.

אם אתה צריך את השייבות רק לאותה מטרה תרכוש מספר שייבות אפילו מקוריות לפי מק"ט יהיה זול יותר ושמיש יותר מאשר להיתקע עם סט של שייבות ללא צורך.

×
×
  • תוכן חדש...