Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי חלק ברכב שהצבע נהרס, השתפשף או משהו (קיבלתי אותו ככה לצערי).

פירקתי את כל מה שהיה מסביב לחלק בניסיון להוציא את החלק אך ללא הצלחה, היו שם יותר מדי חוטי חשמל ואני מפחד להתעסק עם זה בעצמי.

מדובר בפלסטיקה האפורה של אזור כפתורי המזגן, חשבתי לכסות את זה אולי ב vinyl זול מאיביי אבל אני לא כל כך יודע איך.

חשבתי גם אולי לצבוע עם ספריי של פלסטידיפ אבל אני גם מפחד שהאוטו יסריח והכל יתלכלך מסביב בטעות.:roll:

 

אודה לעזרה ממכם לרעיונות לצבוע את החלק הזה בלי לפרק ובלי לפגוע בכפתורים.

 

תודה מראש!

תמונה מצורפת:

34140937_1899557803398025_8091612746648387584_n.jpg

  • אחראי פורום
פורסם

יהיה קשה מאוד לבצע בצורה טובה ככה.

תצטרך למסך במדוייק את המתגים, ממש להיכנס לחריצים הקטנים ולמסך גם את שאר הרכב כי ספריי מרסס בתפזורת גדולה.

תצטרך לשייף כמו שצריך לפחות את רוב הפאנל,

כי צבע שכבר מתקלף הוא צבע חלש.

צבע ותשאיר דלתות פתוחות עד שהריח יתפוגג כי אתה ממש לא רוצה להריח את הרעל הזה.

אני עדיין הייתי מתעקש ומחפש מדריכים ברשת לפירוק הפאנל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
נראה פשוט לפרק, פשוט תשחרר את הברגים שמחוברים אליו ותשלוף אותו.

 

אופציה אחרת היא לעטוף את הכפתורים בסלוטפ.

 

אחרי שאני משחרר את הברגים שמחוברים אליו החלק נשלף ממש טיפה ומחוברים אליו מלא חוטי חשמל של המזגן. לא מצאתי מדריך להתעסקות בזה אפילו באינטרנט.

מה זאת אומרת לעטוף בסלוטייפ?

 

יהיה קשה מאוד לבצע בצורה טובה ככה.

תצטרך למסך במדוייק את המתגים, ממש להיכנס לחריצים הקטנים ולמסך גם את שאר הרכב כי ספריי מרסס בתפזורת גדולה.

תצטרך לשייף כמו שצריך לפחות את רוב הפאנל,

כי צבע שכבר מתקלף הוא צבע חלש.

צבע ותשאיר דלתות פתוחות עד שהריח יתפוגג כי אתה ממש לא רוצה להריח את הרעל הזה.

אני עדיין הייתי מתעקש ומחפש מדריכים ברשת לפירוק הפאנל.

 

פלסטידיפ זה ספריי גומי שמתקשה לאחר כמה שכבות, ויהיה אפשר להסיר אותו אחרי זה אז אני לא חושב שתהיה בעיה אני רק דואג על העניין של הריח ושל כל הבלאגן.

מה דעתך על VINYL? איך להדביק?

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

יודע מה זה פלסטידיפ, אני לא הייתי מרסס על מתגים ישירות גם אם זה חומר שניתן לקלף.

לגבי ויניל, לא תצליח לדייק כשהכפתורים בולטים ככה.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...