Jump to content

lols

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lols

  1. אחרי שאני משחרר את הברגים שמחוברים אליו החלק נשלף ממש טיפה ומחוברים אליו מלא חוטי חשמל של המזגן. לא מצאתי מדריך להתעסקות בזה אפילו באינטרנט. מה זאת אומרת לעטוף בסלוטייפ? פלסטידיפ זה ספריי גומי שמתקשה לאחר כמה שכבות, ויהיה אפשר להסיר אותו אחרי זה אז אני לא חושב שתהיה בעיה אני רק דואג על העניין של הריח ושל כל הבלאגן. מה דעתך על VINYL? איך להדביק?
  2. היי, יש לי חלק ברכב שהצבע נהרס, השתפשף או משהו (קיבלתי אותו ככה לצערי). פירקתי את כל מה שהיה מסביב לחלק בניסיון להוציא את החלק אך ללא הצלחה, היו שם יותר מדי חוטי חשמל ואני מפחד להתעסק עם זה בעצמי. מדובר בפלסטיקה האפורה של אזור כפתורי המזגן, חשבתי לכסות את זה אולי ב vinyl זול מאיביי אבל אני לא כל כך יודע איך. חשבתי גם אולי לצבוע עם ספריי של פלסטידיפ אבל אני גם מפחד שהאוטו יסריח והכל יתלכלך מסביב בטעות. אודה לעזרה ממכם לרעיונות לצבוע את החלק הזה בלי לפרק ובלי לפגוע בכפתורים. תודה מראש! תמונה מצורפת:
×
×
  • תוכן חדש...