היי,
יש לי חלק ברכב שהצבע נהרס, השתפשף או משהו (קיבלתי אותו ככה לצערי).
פירקתי את כל מה שהיה מסביב לחלק בניסיון להוציא את החלק אך ללא הצלחה, היו שם יותר מדי חוטי חשמל ואני מפחד להתעסק עם זה בעצמי.
מדובר בפלסטיקה האפורה של אזור כפתורי המזגן, חשבתי לכסות את זה אולי ב vinyl זול מאיביי אבל אני לא כל כך יודע איך.
חשבתי גם אולי לצבוע עם ספריי של פלסטידיפ אבל אני גם מפחד שהאוטו יסריח והכל יתלכלך מסביב בטעות.
אודה לעזרה ממכם לרעיונות לצבוע את החלק הזה בלי לפרק ובלי לפגוע בכפתורים.
תודה מראש!
תמונה מצורפת: