Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני מקבל פיגו 3008 בשבוע הבא ולצערי לא היה במלאי כיסאות עם צבע כהה, אלא רק אפור בהיר (למרות שבהיר יותר מתאים לצבע הרכב).

אני מחפש מאיפה לקנות כיסויים למושבים אך אינני מוצא....

עזרה בבקשה.

)אם יש אתרים שמוכרים באינטרנט אז יותר טוב).

 

תודה מראש.

פורסם

לא מתקינים כיסויי מושבים על מושבים שיש בהם כריות אוויר.

זה נוגד את ההמלצות יצר ולא בטיחותי לנוסעי הרכב, תאכל לקרוא על זה בספר הרכב שתקבל.

כיסויים שהם "מותאמים" לכריות אוויר למינהם כגון הדר רוזן וכו' זה חרטא ואין להם שום תעודה או טסטים שעשו על "הפתחים המיוחדים" שלהם. מדובר בסך הכל באיזה חתך רנדומלי בכיסוי משקרים לך שהוא מותאם לכריות האוויר ברכבך.

כמו כן הבד שממנו עשויים המושבים ברכבתך זהו בד מיוחד ולא דליק שעומד בתקני בטיחות מחמירים.

 

הכיסויים שתרכוש יהיו עשויים מבד רגיל ודליק ויסכנו את נוסעי הרכב גם כן.

 

אל תכנס לשטויות האלה ותסע על הריפודים המקוריים כמו שהם.

פורסם

אין לי ספק ניקיון יסודי יחזיר את הצבע.

לא חסר בארץ ובעולם רכבים עם ריפודים בהירים שנראית טוב גם אחרי 20 שנה אחרי ניקיון טוב.

גם אם המושבים יתלכלכו חלילה, עדיף מושבים מלולכלים מלמות בגלל שטות כזאת.

×
×
  • תוכן חדש...